Pension Dafni

PensionWeer vandaag33°24°
Pension Dafni
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Dafni voor je op een rij gezet:

2 reviews over Pension Dafni in het Nederlands

mooi in het oude centrum

diana-zoekt
2-5-2011

parkeren is een beetje een probleem.

ontbijt moet apart afgerekend worden, kost 4 euro pp.

kamer was compleet en verzorgd, goed bed.

fijn balkon en rustig gelegen.

Aangenaam verrassend pension!

Decembersneeuw
24-1-2011

Dit pension bleek onverwachts aangename accomodatie te zijn. Het centrum en de Palamidische burcht zijn op loopafstand. De van airconditioner voorziene kamers zelf zijn schoon en sommige bevatten zelfs een klein bad. Het personeel is hulpvaardig, vriendelijk en spreekt goed Engels. Ook de zeezijde van Nafplion is erg dichtbij. Het eten is standaard in de trend van huiselijke maaltijden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Dafni in Nafplion, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Dafni zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Dafni scoort een 7.5 uit 10 op basis van 2 reviews.