Hotel Amfitriti Traditional

Kleine hotelsWeer vandaag13°9°

We hebben een aantal aanbieders voor Amfitriti Traditional voor je op een rij gezet:

Laatste review

een aanrader

dora,
11-6-2010

mooi hotel ; met gezellig terras ; mooie kamer en heerlijk ontbijt ; een aanrader !!!!!

enige minpunt zijn de vele trappen !

Kenmerken
Airco
Parkeren mogelijk

1 review over Hotel Amfitriti Traditional in het Nederlands

een aanrader

dora
11-6-2010

enige minpunt zijn de vele trappen !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Amfitriti Traditional in Nafplion, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Amfitriti Traditional zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.