Camping Castle View

4.7Matig

• 4.4Eetgelegenheden
  • 4Staat v/h sanitair

Meer camping info

11 reviews over Camping Castle View

• 2019
    3Hugo30-07-2019

Vreselijke camping!

Wij arriveerde erg laat en werden ontvangen door een oude man. Geen probleem en we konden direct terecht met onze camper. Hij liet ook ons de plek zien en over de toilleten en douche vertelde hij dat alles er piekfijn uitzag. In de veronderstelling en door vermoeidheid hebben de plek geaccepteerd. Dit hadden we niet moeten doen. Ook het zwembad was vies en het restaurant zag er smerig uit. We hebben er uiteindelijk niet gegeten. Met de oude man afgesproken dat we een bedje van het zwembad mochten gebruiken en dat was geen probleem. De gehele nacht stonk het naar rioollucht. Toen wij de eigenaar ( niet de oude man ) hier op aanspraken dreigde hij met de politie omdat hij vond dat we het bedje van het zwembad hadden gestolen. Aangezien hij slecht engels sprak en niet begreep wat ik bedoelde werd het een vervelende situatie waarin hij mij bedreigde.

Ga aub niet na deze camping aangezien de eigenaar kan doordraaien en het er erg vies is

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• Oude reviews

6Hans15-05-2017

onder de maat, wel mooie plekken

Mistig prijsbeleid. Ze vragen €32 in mei 2017 omdat het 'hoogseizoen' is maar het zwembad is leeg. Iedereen krijgt dus 10% korting maar dat is nog steeds veel te veel voor deze camping. Je moet buiten afwassen. Echt basic sanitair en je hebt geluk als de deur op slot kan. Wel goed gratis internet.camping eigenlijk alleen geschikt om mooie omgeving en Mystras te bekijken. Je moet bij aankomst onderhandelen over de prijs. €25 is dik betaald.

• 3Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2017

• 7bartkr24-08-2011

Prima om Mistras te bezoeken

Camping direct aan doorgaande weg. Gratis internet. Plaatsen met scaduw of halfschaduw. Was er rustig met campeerders. Zwembad aanwezig. Stonden er twee nachten

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2011

• 7trigthie25-08-2010

Eenvoudige doch goede camping met zwembad

Eenvoudige camping, met prima zwembad. Sanitair iets verouderd maar wel schoon. Omdat het rustig was hadden we een grote plaats op een veld tussen olijfbomen. Mooi uitzicht op het klooster. Het dorp is te voet te bereiken. gratis internetverbinding in de buurt van het zwembad

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

• 8Rob04-12-2009

Prima uitvalsbasis

Camping ligt prima om Mystras te bezoeken. Het heeft een heerlijk zwembad met ligbedden en stoelen etc. We hebben er niet gegeten dus daar kan ik niks van zeggen. Aardige eigenaar(s). Relaxed informeel sfeertje, maar het was ook niet druk toen wij er waren

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2007

• 7janvd01-03-2009

prima camping voor bezoek mistras

prima camping voor bezoek mistras , vriendelijke eigenaar , mooi zwembad , eten goed, sanitair in redelijke staat.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair