Camping Castle View

GriekenlandPeloponnesosMystras

We hebben een aantal aanbieders voor Camping Castle View voor je op een rij gezet:

5.9VoldoendeScore uit 11 reviews
+5/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

5.9VoldoendeScore uit 11 reviews
  • 5.9Eetgelegenheden
  • 5.5Staat v/h sanitair

• Sportfaciliteiten
Meer camping infoTonen op kaart

11 Reviews over Castle View

• 1‘S-herogenbosch05-08-2019

Dirty campsite

It was a dirty place in a Nice surrounding . The showend were dirty and the toilets where disgusting. The place was beautiful and the placets where under the trees. Very Nice

• 2Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair
  • 3Hugo30-07-2019

Vreselijke camping!

Wij arriveerde erg laat en werden ontvangen door een oude man. Geen probleem en we konden direct terecht met onze camper. Hij liet ook ons de plek zien en over de toilleten en douche vertelde hij dat alles er piekfijn uitzag. In de veronderstelling en door vermoeidheid hebben de plek geaccepteerd. Dit hadden we niet moeten doen. Ook het zwembad was vies en het restaurant zag er smerig uit. We hebben er uiteindelijk niet gegeten. Met de oude man afgesproken dat we een bedje van het zwembad mochten gebruiken en dat was geen probleem. De gehele nacht stonk het naar rioollucht. Toen wij de eigenaar ( niet de oude man ) hier op aanspraken dreigde hij met de politie omdat hij vond dat we het bedje van het zwembad hadden gestolen. Aangezien hij slecht engels sprak en niet begreep wat ik bedoelde werd het een vervelende situatie waarin hij mij bedreigde.

Ga aub niet na deze camping aangezien de eigenaar kan doordraaien en het er erg vies is

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair
  • 10Alex09-06-2019

Amazing camping

Recently renovated gorgeous pools With elegant chairs 5* bungalows and cheap and good restaurant

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 4John15-05-2017

Poot quality, no value for money

Beatiful pitches under trees. Sanitary basic quality. No swimming facilities beginning May. WiFi ok. Check prices at arrival to avoid surprises afterwards and do not hesitate to negotiate. Location perfect to visit Mystras castle and monistary.

• 3Staat v/h sanitair
  • 6Hans15-05-2017

onder de maat, wel mooie plekken

Mistig prijsbeleid. Ze vragen €32 in mei 2017 omdat het 'hoogseizoen' is maar het zwembad is leeg. Iedereen krijgt dus 10% korting maar dat is nog steeds veel te veel voor deze camping. Je moet buiten afwassen. Echt basic sanitair en je hebt geluk als de deur op slot kan. Wel goed gratis internet.camping eigenlijk alleen geschikt om mooie omgeving en Mystras te bekijken. Je moet bij aankomst onderhandelen over de prijs. €25 is dik betaald.

• 3Staat v/h sanitair
  • 4nicoleau02-02-2014

patron detestable

A part nous demander nos passeports aucun contact le camping nous avait ete conseille quelles surprises le patron grec est seulement presse d encaisser les euro et nous a harceler pour que l on dine au restaurant. Piscine douteuse facture apres insistance. Pas de ticket au bar. Lamentable. A eviter

• 5Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 7bartkr24-08-2011

Prima om Mistras te bezoeken

Camping direct aan doorgaande weg. Gratis internet. Plaatsen met scaduw of halfschaduw. Was er rustig met campeerders. Zwembad aanwezig. Stonden er twee nachten

• 6Staat v/h sanitair
  • 7trigthie25-08-2010

Eenvoudige doch goede camping met zwembad

Eenvoudige camping, met prima zwembad. Sanitair iets verouderd maar wel schoon. Omdat het rustig was hadden we een grote plaats op een veld tussen olijfbomen. Mooi uitzicht op het klooster. Het dorp is te voet te bereiken. gratis internetverbinding in de buurt van het zwembad

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 8Rob04-12-2009

Prima uitvalsbasis

Camping ligt prima om Mystras te bezoeken. Het heeft een heerlijk zwembad met ligbedden en stoelen etc. We hebben er niet gegeten dus daar kan ik niks van zeggen. Aardige eigenaar(s). Relaxed informeel sfeertje, maar het was ook niet druk toen wij er waren

• 8Staat v/h sanitair
  • 8genty03-06-2009

tres bon contact a connaitre

gros efforts de mise a niveau du camping qui commencait a vieillir les sanitaires refaits la piscine et l'ensemble de la cuisine restauration les proprieaires sont harmants ils ont besoin d'avoir confiance les francais notamment les groupes ne se comportent pas toujours tres bien (vols nuisances .............) ce qui peut de temps en temps un peu exasperer georges et elisabeth

• 9Eetgelegenheden

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar