Camping Proti

Camping Proti
8,8

3 reviews over Camping Proti in het Nederlands

Camping met een fantastisch zwembad

Marycke, 17-8-2015

We hadden een tent gehuurd voor ons gezin met 4 kinderen. Bij aankomst was de tent echt te klein maar er werd zonder probleem nog een tent opgezet. Ook toen één van de luchtbedden lek bleek te zijn kregen we een nieuwe. De eigenaren zijn bijzonder vriendelijk en behulpzaam. We zijn naar Olympia gereden, dat is prima te doen. We hebben genoten van het zwembad wat in verhouding tot de camping echt enorm groot is, vaak leek het wel een privezwembad. We zijn er een week gebleven, er waren geen andere Nederlanders.

Prachtige camping!

Ron, 2-11-2012

Prachtige camping aan rotstand met een groot zwembad. Zwembad is van 's morgenvroeg tot 23.30 geopend!

Prima uitvalsbasis voor uitstapjes. Zo is Olympia ongeveer 1u en 15min

Eenvoudige camping met prachtig zwembad

familie de Greef, 9-9-2010

Camping Proti in Messinia/Messini is een kleine, eenvoudige camping. De camping ligt vlak aan zee, maar de kust is rotsachtig. Via een trapje aan rots kun je de zee in. Niet echt geschikt voor kleine kinderen. Er is echter een prachtig, groot zwembad op de camping met bar, ligstoelen, hangmatten e.d. Bij de bar van het zwembad zijn snacks verkrijgbaar.

Het sanitair is eenvoudig, maar wordt goed schoongehouden. Er is geen campingwinkel. Je kunt wel elke dag vers brood krijgen.

De dame(s) van de receptie spreken Engels en zijn erg behulpzaam.

In het dorp is een boulevard met diverse restaurants aan het water.

Vanaf deze camping is het ongeveer een uur rijden naar Olympia.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Proti in Marathopolis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Proti zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Proti scoort een 8.83 uit 10 op basis van 3 reviews.