Hotel Poseidon Resort

• Kinderopvang

13 reviews over Hotel Poseidon Resort

• 5Werner19-06-2016

Dit nooit meer

Eerste jaar all in. 5tal kleuren bandjes met ander regime. Personeel kan er zelf niet aan uit. Geen glazen beschikbaar voor all in, enkel bekertjes. Tafeltje naast jou krijgt koffie in tas en bier in glazen. Slechts 1 bar beschikbaar voor all in, outside poolbar. Niet leuk met regen, koude en wind. Eten in open bakken is lauw. Ik heb deze nacht moeten overgeven. Touroperator, schitterende hostess Maria, heeft ons goed geholpen. Drankjes bij eten kwamen onmiddellijk sneller na haar tussenkomst. Voer dit systeem van all in af, je voelt je een paria. Hotel heeft dringend een opfrisbeurt nodig. Amper 3 sterren waardig. Mooie ligging doch een beetje afgelegen. Zeker geen 5 sterren amper 3 waard.

Gereisd met partner in juni 2016

• 9familie Coupe Diksmuide11-04-2016

uitstekend hotel

Het hotel ligt nogal afgelegen dus een auto is hier de moeite om te huren. Wij hadden eerst 3 dagen Athene geboekt en zo hadden wij een auto mee. In de nabijheid liggen Corinthe, Mycene, .. mooie locaties en de moeite om te bezoeken. Het hotel bestaat allemaal uit bungalows. Wij hadden het geluk om vlak aan zee te zitten. De buffetten waren uitstekend .Super vers en heel afwisselend . Enig minpuntje zijn de dranken bij de All-In. Je kon enkel goedkope cola;limo, water, koffie krijgen .. de rest was betalend . Het zwembad konden wij niet gebruiken wegens te koud ( begin april) .Er is wel een verwarmd binnenzwembad.

Gereisd met oudere kinderen in april 2016

• 7Manuela02-09-2011

Prachtig hotel!!

Zeer mooi hotel... zeer lekker eten!! Wij gaan zeker nog eens hotel.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 8Hilde en Martin01-05-2011

Fantastishe plek

Ben daar meer dan 40 jaar geweest. Was toen een Holiday club zonder sterren en airco. Toch was dit een fantastische vakantie, maar ja als je jong bent.

Alleen gereisd in mei 1970

• 5Linckens10-08-2008

Dit nooit meer

Ondanks mooie uitstraling hotel, niet gastvriendelijk, erg duur en geen leuke plaatsjes in de omgeving

Gereisd met partner in augustus 2008

• 7A.L.W van der Kleij25-09-2007

Het hotel algemeen zag op het eerste gezicht mooi uit. Maar de kamer was slecht ingedeelt en het bed was erg hard en er stond ook geen goed zitje om er op te zitten. De koelkast die er stond was aan vernieuwing toe. Kasten waren er te weinig om je dingen op te bergen. En het eten voor bijna 60 € was slecht. zwembad was goed en het binnenbad ook.

Gereisd met partner in september 2007

• 7Jose Nauts13-08-2007

Na een vermoeiende 8-daagse rondreis door Griekenland, dit resort geboekt om iets uit te rusten. Het appartement waar we zaten was prima, elke dag schone handdoeken, goede airco. We zaten half pension, dus ontbijtbuffet en avondeten, ook buffet. Het eten was erg uitgebreid. Keuze genoeg. De drank was wel duur. Ook als je tussen de middag iets wil eten op het resort, erg duur!!! Om naar Loutraki te gaan heb je een auto nodig (deze hadden we dus na onze autorondreis). Strand en zwembad prima, er was plaats genoeg, ook bedjes en parasols.

Gereisd met familie in augustus 2007

• 8A. Reus12-08-2007

poseidon zeer verzorgd, mooie tuin, veel kleine prive strandjes, mooi zwembad, genoeg ligbedden, parasols en handdoekservice. ontbijt zeer uitgebreid, personeel heel vriendelijk. veel russen, maar heel op zichzelf en netjes. bungalow moest nog worden gerenoveerd, dit viel tegen, bedden slecht, airco maakt lawaai. een deel van de accomodatie is al wel gerenoveerd, rest volgt deze winter. elke dag wordt er schoongemaakt, heel goed. verder elke dag schone handdoeken. op kamer na aan te bevelen. wel is het handig een auto te hebben, aangezien het te ver van loutraki af ligt om te lopen. prijzen van poseidon zijn hoog, in loutraki kun je zeer voordelig eten.

Gereisd met familie in augustus 2007

• 2verhaegen christin en alexandre wauters24-04-2006

Eerst een half uur moeten zoeken naar de receptie. Kamer was zeer ruim maar zeer kitscherig ingericht, lamp op nachtkastje volledig stuk, 1 poot van nachtkastje afgebroken en zicht op parking met auto's.De helft van de restaurants in het hotel waren gesloten, prijzen aan de bar aan het zwembad zeer duur !! 8 euro voor een glas vers fruitsap. Na 3 dagen gaan klagen bij receptie over de kamer en hebben dan andere kamer met zeezicht gekregen en een fles wijn op de kamer. Veel russen in het hotel maar geen last van gehad. We gingen elke avond met taxi naar loutraki eten. Hotel is verouderd, onderkomen en het eten is helemaal niet lekker. Slecht management, de boot van het hotel vaarde niet uit, zogezegd te veel wind !!! De ligging is wel mooi met zicht op de baai. Geen aanrader.

Gereisd met partner in mei 2005

Hotel Poseidon Resort info