Camping Fournia Beach

4 reviews over Camping Fournia Beach in het Nederlands

Het is daar geweldig

Braams
21-9-2016

Het is de mooiste camping van Griekenland. Alles is goed.

Mooi gelegen camping

Joop G
15-9-2014

Vriendelijke ontvangst. Konden zelf plaats uitkiezen. Diverse plaatsen met prachtig uitzicht op zee. Restaurant goed en goedkoop.

Genieten van uitzicht en aanleg

M. van 't Wout
27-6-2011

Prachtige camping met ruime plaatsen, waarvan de meeste (80%) met uitzicht over zee. Prachtig onderhouden tuin met ligweide. Strand is te bereiken via een kleine afdaling. Bij veel wind en golven is er bijna geen strand, maar er is ook een vlonder met ligbedden beschikbaar. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Net en schoon sanitair. Voortreffelijk eten in het restaurant. Ook is er een winkeltje met klein assortiment en kranten. In het voor en naseizoen lage prijzen

zeer mooie camping

Ruud
23-3-2011

een mooie camping met mooi uitzicht op de zee

heerlijk eten en vriendelijke eigenaar

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Fournia Beach in Loutra Killinis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Fournia Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.