Hotel Archontiko Chioti

Hotel Archontiko Chioti

Kleine hotelsWeer vandaag32°20°

We hebben een aantal aanbieders voor Archontiko Chioti voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Archontiko Chioti in het Nederlands

Zo moet een hotel zijn, Super

Cobus
8-7-2015

Wow, wat een plek. Erg moeilijk te vinden, maar zoeken word beloont. Alles klopt hier, heerlijk rustig boetiekhotel. Dorp stelt niets voor, al is het op het plein meteen voor het hotel 's avond best gezellig. Super mooi verbouwd, lekker zwembad, heerlijk ruime douche, ontbijt bijna over de top. Zeer aardige en hulpvaardige medewerker. Gebrekkig engels, maar wat een aandacht. Hier kom je echt niets te kort. Op minder dan 10 minuten rijd je naar Plaka. Daar kun je lekker eten. Geweldige plek voor een overnachting tijdens een rondreis. Zo zie je ze niet veel in Griekenland

Gereisd Met partner in juni 2015

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken
  • BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Archontiko Chioti in Leonidio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Archontiko Chioti zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.