Reviews over Lamb­iri

Prachtig uitzicht

Gerda van Beek,
    8-6-2016

Camping Tsolis ligt pal naast de oude en nieuwe weg in Noord Peloponnesos en heeft daardoor veel last van verkeerslawaai. Maar de ligging is prachtig, je kijkt zo uit over de baai van Korinthe, echt fantastisch. Er is een strand met keien (dus waterschoenen aan!), met ligbedden van de camping waar je gratis gebruik van kan maken. Je kunt ook de zee in vanaf de steiger met een trappetje. Bij de zee is een barretje, boven een restaurantje. De mensen zijn uitermate aardig, het sanitair schoon en de douches warm. Prima camping voor een paar dagen. Voor een stel, caravan, auto en elektriciteit betaal je in het hoogseizoen 24,50, dus bepaald niet de hoofdprijs.

Gereisd met partner in juni 2016

Perfect

Alexe en Andreas,
    19-8-2015

De locatie is prachtig. Het sanitair is eenvoudig maar schoon en wordt goed bijgehouden door de poetsploeg. De douches zijn goed van temperatuur en waterdruk.

Het eten in het restaurant is eenvoudig maar smaakvol.

Men doet er zijn uiterste best, ook op het einde van het seizoen om de gast een goede vakantie te bezorgen. We vinden niets 'minder goed'.

Over een paar dagen reizen we weer naar de camping (derde keer dat we er drie weken verblijven). Vanwege onze band met Patras en de familie en vrienden daar is Tsolis camping de perfecte basis voor ons verblijf maar ook voor mensen op doorreis is deze camping aan te bevelen; goed bereikbaar voor hen die aankomen of vertrekken met de veerboot naar Italië.

Van de weg die langs de camping loopt hebben we totaal geen last als we op de terrassen staan maar ik kan mij voorstellen dat de plaatsen bovenaan dat wel ondervinden.

Ik geloof niet dat wij onze mening na onze aanstaande vakantie moeten herzien. We kijken er vol vertrouwen naar uit.

Gereisd met partner in september 2014

Kom niet in het weekend

Bas ,
    18-8-2012

Wij zijn 3 nachten daar geweest en bij eerste indruk is het een fantastische camping. Prachtig zicht op de zee vanaf de terrassen, leuk restaurant eigen strand etc. Dicht bij Patras en de trein Diakofta-Kalavrita, een aanrader . Echter wij arriveerden op zaterdag en dat is ook de uitgaansdag van de Grieken. Om 4 uur ging de disco bij de bar loeihard en konden wij elkaar niet meer verstaan op de plek. de Grieken komen dan massaal dagjestoerisme uithangen en betalen een paar euro voor de zaterdag. Dit duurde tot 24 uur en op zondag weer, maar dan tot 21 uur. wij zijn toen weggevlucht naar Egio om daar te gaan eten. Op zich geen straf. Op maandag niets aan de hand en een perfecte camping. Ze hebben blijkbaar de inkomsten keihard nodig om alles rond te krijgen maar vooral de zaterdag was een straf. Doordeweeks een uitstekende camping!

Gereisd met vrienden in augustus 2012

Een heerlijke camping

Charles,
    5-7-2012

Zoals altijd, op de bonnefooi op zoek naar een camping voor een paar dagen en dan verder trekken. We hadden een heel goede plaats op het bovenste terras, met schitterend uitzicht op de Golf van Corinthe. Maar eenmaal bij Tsolis bevoel het ons zo goed dat het een week geworden is; niet in de laatste plaats omdat een paar dagen na onze aankomst, Griekenland Europees kampioen voetbal werd. Wat een feest! En toen Nederland werd uitgeschakeld, werden wij door Griekse mede-kampeerders getroost. Wat een vriendelijk, behulpzaam en gastvrij personeel. Begrijp je niet wat er die avond op het 'menu' staat, of wil je ijsblokjes hebben? Je weet waar de keuken is en waar je blokjes kunt vinden. Wij voelden ons hier helemaal thuis en zijn op de terugweg naar Patras nog even langs geweest.

Gereisd met partner in juli 2004

Redelijke camping

P.Turel,
    28-8-2010

Terrassen camping onder aan de oude en nieuwe weg Patras-Korinthos en ook nog een spoorlijntje. De eerste 2 zijn de hele dag duidelijk hoorbaar. Op de terrassen van de tenten is dit beduidend minder. Onder bij het strand is een bar en tijdens de weekenden wordt deze druk bezocht door locals en de muziek staat behoorlijk hard. Personeel van de camping is erg vriendelijk en behulpzaam. Veel plaatsen zijn seizoenplaatsen voor Grieken uit Patras. Sanitair gebouwen zijn redelijk modern en erg schoon, één van de gebouwen wordt ook door bezoekers van bar en strand gebruikt. Bij het restaurant geen menukaart, maar er wordt verteld wat er die dag te krijgen is. Tussen Patras en Korinthos is dit samen met camping Aktrata beach de enige camping dus erg beperkte keuze als je dit gebied wilt verkennen bijv. de Kalávryta-Diakoftó tandradbaan. Vanaf deze camping rij je in goed een half uur naar de boot.

Gereisd met partner in juni 2010
Lamb­iri scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews