Hotel Kyllini Beach Resort

Hotel Kyllini Beach Resort

8.9Fantastisch

Griekenland, Peloponnesos, Kyllini

8.9Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Kyllini Beach Resort voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

10 reviews over Hotel Kyllini Beach Resort

• 9Dehouck Patrick05-09-2011

Heel leuk hotel

Wij waren hier voor 10 dagen. 6 volwassenen en 4 kinderen. Ruime kamers (zelfs de kinderen hadden een volwaardige kamer !), rustig gelegen, dagelijks goed onderhouden, airco, etc... Ontbijt, middagmaal, avondmaal,... zeer uitgebreid en elke avond een andere thema. Genoeg bezighouding voor groot en klein: zwembaden, mooi strand, sportactiviteiten, Wellness, avondshow, kinder disco,...en steeds onder deskundige begeleiding. "min puntjes":
    - niet op wandelafstand van een dorpje. - speeltuin voor kinderen is enkel toegankelijk onder toezicht. Onze eindconclusie: toppie !

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 9Melanie04-08-2011

Super hotel aan een prachtig strand!

Het hotel is een voormalige Club Robinson. Alle faciliteiten van een clubhotel zijn hier dan ook te vinden, veel (water)sport. Het hotel ligt aan een prachtig vlak aflopend fijn zandstrand, ideaal voor kinderen. Aan het strand zijn meer dan voldoende bedden met parasols. Mooie ligweides waar schildpadjes vrij rondlopen, keurig onderhouden park. Zwembaden met toezicht zijn schoon. Mooi terras voor 's avonds te genieten van de ondergaande zon. Het hotel ligt wèl afgelegen, het dichtsbijzijnde dorp ligt op ca. 5 km. Voor uitstapjes is het huren van een auto aanbevolen. Service is super, vriendelijk personeel. Kamers zijn schoon, niet heel groot en kunnen wel wat renovatie gebruiken. Familiekamer aan te bevelen bij gezinnen met kind(eren). Kamers in het hoofdgebouw ruiken soms naar eten omdat daar de keuken ook in de buurt is. Eten is goed, veel variatie en met smaak bereid. Gratis internet (ook op de kamer). We gaan hier zeker nog een keer terug!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2011

• 8inge engelberts26-05-2007

een mooie club wel jammer dat er niemand engels spreekt personeel achter de receptie met kauwgom in hun mond mensen te woord te staan! Ik was op dat moment de enige hollander.

Gereisd in mei 2007

Hotel Kyllini Beach Resort info