9,7

We hebben een aantal aanbieders voor Kyllini Beach Resort voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Kyllini Beach Resort in het Nederlands

Heel leuk hotel

Dehouck Patrick
5-9-2011

Wij waren hier voor 10 dagen. 6 volwassenen en 4 kinderen.

Ruime kamers (zelfs de kinderen hadden een volwaardige kamer !), rustig gelegen, dagelijks goed onderhouden, airco, etc...

Ontbijt, middagmaal, avondmaal,... zeer uitgebreid en elke avond een andere thema.

Genoeg bezighouding voor groot en klein: zwembaden, mooi strand, sportactiviteiten, Wellness, avondshow, kinder disco,...en steeds onder deskundige begeleiding.

"min puntjes":

- niet op wandelafstand van een dorpje.

- speeltuin voor kinderen is enkel toegankelijk onder toezicht.

Onze eindconclusie: toppie !

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

Super hotel aan een prachtig strand!

Melanie
4-8-2011

Het hotel is een voormalige Club Robinson. Alle faciliteiten van een clubhotel zijn hier dan ook te vinden, veel (water)sport. Het hotel ligt aan een prachtig vlak aflopend fijn zandstrand, ideaal voor kinderen. Aan het strand zijn meer dan voldoende bedden met parasols. Mooie ligweides waar schildpadjes vrij rondlopen, keurig onderhouden park. Zwembaden met toezicht zijn schoon. Mooi terras voor 's avonds te genieten van de ondergaande zon. Het hotel ligt wèl afgelegen, het dichtsbijzijnde dorp ligt op ca. 5 km. Voor uitstapjes is het huren van een auto aanbevolen. Service is super, vriendelijk personeel. Kamers zijn schoon, niet heel groot en kunnen wel wat renovatie gebruiken. Familiekamer aan te bevelen bij gezinnen met kind(eren). Kamers in het hoofdgebouw ruiken soms naar eten omdat daar de keuken ook in de buurt is. Eten is goed, veel variatie en met smaak bereid. Gratis internet (ook op de kamer). We gaan hier zeker nog een keer terug!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2011
2007

een mooie club wel jammer dat er niemand engels spreekt personeel achter de receptie met kauwgom in hun mond mensen te woord te staan! Ik was op dat moment de enige hollander.

Gereisd anders in mei 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kyllini Beach Resort in Kyllini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kyllini Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.