Hotel Grecotel Olympia Riviera Thalasso

Hotel Grecotel Olympia Riviera Thalasso

8.4Fantastisch

Griekenland, Peloponnesos, Kyllini

8.4Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Grecotel Olympia Riviera Thalasso voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • Sauna

17 reviews over Hotel Grecotel Olympia Riviera Thalasso

• 9Geert27-12-2014

Geweldig resort !

(+) Elegant resort. Heerlijke buffetten. All inclusive mogelijk mits supplement. Grote en propere zwembaden. Goede sportanimatie: beach soccer & volley. Prachtige en kraknette familiesuites. Perfect onderhouden tuinen. Weinig Nederlandstaligen. De laatste modellen van Rolex en Breiting worden gedragen door de gasten. (-) Huurauto is noodzakelijk.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 8De Baets L02-08-2012

Prima luxehotel

Dit is over het algemeen een zeer aangenaam hotel om te verblijven. De kamers zijn netjes en comfortabel. Het eten is lekker en met voldoende afwisseling. Enkel het dessertbuffet viel wat tegen- telkens ongeveer dezelfde taartjes met een te fletse smaak of te zoet. Je kan natuurlijk ook wat gezondere dingen nemen zoals fruit. Het personeel is vriendelijk en efficiënt. Het hotel ligt wat afgelegen t.o.v. de bezienswaardigheden, maar wel vlak aan de zee. Wij hebben een auto gehuurd om een uitstap te doen naar Olympia (1u rijden) en een excursie geboekt bij de ongelooflijk sympathieke hostess van touroperator naar Delphi (3u30' rijden met de bus). Begin juli zaten we wel in een hittegolf (37°C), maar de Grieken noemden dit zelf zeer abnormaal. Toch enkele negatieve punten: de meeste ligzetels zijn niet zo comfortabel, en het draadloos internet werkt zéér traag. Er waren ook redelijk wat wespen, maar die zijn niet agressief en komen niet voor in het restaurant of de pool bar. Aanrader!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 8zhoutje06-08-2010

Mooi , rustig maar niet zoals de omschrijvingen.

Grecotel Olympia Riviera thalasso is een oké hotel, maar heeft toch wat minpuntjes. De kamers die wij hadden had een prachtig zicht op zee. Ze waren zeer netjes , iedere dag gepoetst en we kregen iedere dag verse handdoeken . Niet alleen verse handdoeken voor in de badkamer maar ook voor het zwemmen. Badkamer was wat verouderd. Je bent toch de ganse dag buiten dus dat is niet zo erg. Het eten was niet zo goed. Sommig eten zag er niet vers uit. Het verschil met de keuken in Kreta Palace is zeer groot. Voor de rest is het jammer dat sommige gasten weerom hun handdoeken komen leggen op een zéér vroeg uur aan het mooiste zwembad en dat je dan genoodzaakt bent om naar de andere zwembaden te gaan. Ook goed alleen zijn die met zoutwater en hebben ze geen goede zachte zetels. Zee is prachtig ! Mochten ze kussens leggen op de zetels dan zou het veel beter zijn. Thalassa is ook mooi en fijn en de prijs valt mee. Voor kids van 1à à 15 jaar hebben ze soort club waar ze vanalles kunnen mee doen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 6Adriaens Regine29-09-2007

. 14 dagen voor afreis werd ons verzocht om een opleg te doen van 290 euro , aangezien er geen plaats meer was in het grecotel , enkel nog in het thalassogedeelte.Daar aangekomen moesten we een bungalow delen met een totaal onbekend koppel?Dit kon voor mij niet door de beugel. Je hebt buiten het slaapkamergedeeldte totaal geen privacy.Bovendien kregen we voor onze opleg inplaats van all in formule , maar een half pension!Waar zit de logica.Dus ieder drankje moet betaald worden en het is er zeker niet goedkoop.10,50 euro voor een gin tonic.Indien je toch iets te eten of te drinken wou , mocht je lopen tot het grecotel,( via het strand ongeveer 10a'15min )Een paar sliep met hun volwassen dochter op 1 kamer , de tweede kamer was voor een totaal vreemde man ? ze hadden zelfs maar 1 sleutel en moesten dus steeds afspraken maken . Ongelooflijk , neen voor mij geen grecotel meer.

Gereisd met partner in september 2007

• 3S. van de Velde18-09-2007

Dit is een vijfsterrenhotel met een tweesterrenservice. Het ligt in het midden van niets en de transfer die vanaf het eiland Zakynthos wordt aangeboden is veel te lang (13 uur voor de terugreis!!). Het eten is niet warm, raakt op rond 20.30 uur en de zwembaden zijn steenkoud. Het wijnbeleid in het hoofdrestaurant is erg mager (slechte kwaliteit wijnen en alleen per fles te bestellen). Omdat wij in september komen, raakt ook de voorraad op en wordt niet meer aangevuld. Het personeel is alles behalve vriendelijk. Dit alles nog los van de exorbitante prijzen die worden gerekend voor een kopje koffie (€ 3,60) of een simpele tosti (€ 7.60) NOOIT MEER VOOR ONS!

Gereisd met partner in september 2007

• 9p. n.15-06-2007

Een zeer goed en luxe hotel!! Service is uitermate goed en het eten is ook prima. Alleen jammer dat het echt een heel eind buiten de dorpjes ligt. Zeer goed aan te raden voor mensen die rust en luxe willen.

Gereisd met partner in juni 2007

• 9couck17-08-2006

zeer goed hotel.prachtig aflopend strand in de zee.mooie en rustige gelegen bungalows.uitstekende keuken.hotel ideaal gelegen voor een tot rust komende vakantie.peleponnesos is een van de groenste streken van griekenland.

Gereisd met familie in augustus 2006

• 9AACL16-08-2006

Prima hotel Prachtige en zeer nette kamers. Buffetten zeer verzorgd en gevarieerd.Animatie voor tieners OK.

Gereisd in augustus 2006

• 9Tania26-06-2006

Een verzorgd hotel met goede service en een zeer uitgebreid en afwisseld buffet. Prachtige zwembaden, ruime kamers. We waren er met ons zoontje van 6 begin augustus 2005 en hadden een fantastische vakantie. Zeker een aanrader !!!

Gereisd in juni 2006

• 9Bert en Lies09-09-2005

Bert en Lies Erg mooi hotel zoals in reisgids is omschreven ,vriendelijke bediening. Eten is goed en veel keus een min punt wat betreft ons is dat er geen dorpje of klein plaatsje op loop afstand is dus auto huren.

Gereisd in september 2005

Hotel Grecotel Olympia Riviera Thalasso info