Wellness hotel, Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag24°11°
5,1

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Grecotel Olympia Oasis voor je op een rij gezet:

63 reviews over Hotel Grecotel Olympia Oasis in het Nederlands

Nooit meer!!!

Samyn,
28-7-2017

De kamer was sober, verouderd en niet zo proper veel stof onder bedden en lamellen van kleerkast. Ook 2 kakkerlakken op bezoek gehad in onze kamer. De minibar was gevuld met 1 klein flesje water en een flesje wijn, deze werd ook niet verder aangevuld de eerste week. Toen ik dit melde bij de touroperator host ter plaatse kregen we het antwoord dat we zelf water moesten kopen in het winkeltje aanwezig in het hotel, dit verwacht je niet bij een all in formule! De omgeving van de zwembaden is gewoonweg oud, vuil en totaal niet onderhouden. Het gehele domein is totaal niet onderhouden, veel ongedierte aan zwembad en overal onkruid en vloeren die kapot en gebarsten zijn. Het eten in het hoofdrestaurant is qua smaak niet slecht maar veelal koud, enkel het eten dat live bereid wordt door de koks is warm. Zelfs eten dat rechtstreeks uit de keuken kwam en bijgevuld werd voor onze ogen was koud, onbegrijpelijk! De dresscode in de restaurants wordt totaal niet gerespecteerd en de mussen kunnen zowel binnen als buiten meegenieten van de maaltijden van de gasten. Er is gewoonweg te weinig personeel in het gehele hotel om op elk gebied een goede service te bieden aan de gasten. De bars zijn onderbemand en bediening is er niet dus je moest steeds heel lang aanschuiven voor een drankje. De WIFI werkt zo goed als niet in het gehele hotel waardoor onze mobiele data gedurende het volledige verblijf is moeten blijven aanstaan.

Gereisd met jonge kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

een aanrader voor mensen met kinderen

Bibi en co
27-8-2011

Wij waren er 4x ! Eerst in juni 2007 met 4 volwassenen: upgrade naar villa = super ! Dan met onze 2 kleindochtertjes in mei 2009, 2010 en 2011. De familiekamers in de bungalows zijn klein, die hadden we in 2009. In 2010 en 2011 grote familiekamer, echt ruim (420 en 422 als kamernr). We merkten de crisis van de Griekse economie wel aan het minder aantal toeristen, 's weekends komen er dan wel veel Grieken en dat hoor je, ze zijn best luidruchtig. De pannenkoeken als 4 uurtje waren afgeschaft dit jaar :-( Op 25 en 26 mei waren er wel aardschokken van 4.9 op de schaal van Richter... geen schade, wel schrikken ! Toch blijft dit complex voor mensen met kinderen een absolute aanrader !

Gereisd met jonge kinderen in mei 2011

2 weken verblijf

hub
21-8-2011

Wij verbleven 2 weken in dit hotel op aanraden van bekenden, daar wij reeds eerder grecotels bezochten hadden we ook van dit hotel een bepaald verwachtingspatroon, dit viel echter een beetje tegen. Daar er 50% griekse gasten waren was ons verblijf erg luidruchtig en deze bezoekers zijn niet het griekse volk zoals we die hebben leren kennen in diverse steden. Jammer de prijs kwaliteit gaat bij grecotel achteruit.

Gereisd met jonge kinderen in Fri Jul 08 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

fantastisch

Dewilde
17-8-2011

We hebben een fantastische reis gehad in Olympia Oasis een aanrader! Heel proper, rustig geen drukte aan de zwembaden! GEEN wespen gezien. Auto huren is aangeraden om iets te zien van de streek (dat wonder mooi is). De kamers zijn mooi en heel proper maar simpel. Heel veel kinder animatie maar helaas alles in het duits! Het eten is er geweldig lekker en zeer proper. Een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Mooi resort voor wie wil relaxen

Sharon
20-6-2011

Alle onderstaande recensies gelezen en die kloppen over het algemeen. Het resort ligt echt prachtig aan een heel mooi strand. Zwembaden zijn prachtig. De foto's en filmpjes die wij van tevoren hadden gezien klopten echt! Als je van het resort af wil moet je een auto huren maar er is zeer weinig te zien in de omgeving. De wegen zijn niet zo geweldig dus over korte afstanden doe je ook vrij lang. Wij waren met 2 kleine kinderen en die hebben het prima naar hun zin gehad. Jammer was wel dat de animatie volledig Duits georiënteerd was. Wellicht dat dit in het hoogseizoen anders is maar dat weet ik niet.

Mensen die een verblijf zoeken met een Grieks sfeertje, deze is er niet. Terwijl er wel veel Grieken in het hotel verbleven. In plaats hiervan is er wel in het restaurant bijna iedere avond een ander thema, zoals bijvoorbeeld Italiaanse avond, Zuid-Amerikaanse avond etc. Conclusie: Prima resort voor wie wil relaxen. Een paar aandachtspuntjes dus iets te duur voor het gene je krijgt

Gereisd met jonge kinderen in juni 2011

Super vakantie

danielle.lous
13-10-2010

Het is al een tijdje geleden dat we hier zijn geweest. Onze kinderen waren toen ongeveer 6 en 11 jaar. Maar een prachtig hotel,recht aan het strand! Voor kinderen heel erg veel te doen,veel gezinnen met kinderen.

Wij denken nog vaak aan deze prachtige vakantie terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2006

correct

Kurt, Sandra en Liesl
31-8-2010

goed hotel met dito zwembaden. De lazy-river is fantastisch. Op de kamer is niets aan te merken (groot genoeg en een prima badkamer). Het eten is lekker en gevarieerd, voor ieder wat wils. Wat de wespen betreft, ja die zijn er en sommige zijn echt gigantisch maar echt last heb je er enkel van bij de frisdankautomaten. Ook een heel complete All-in. Kyllini is ook een goede plaats om de streek te verkennen.

Gereisd met jonge kinderen in Sun Aug 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Goed hotel

Wendy
29-6-2010

Goed hotel voor families met kinderen tot 14 jaar. Het eten is zeer goed. De animatie voor de kinderen is enkel in het Duits maar voor kinderen is dat meestal geen probleem. Zij passen zich snel aan. 's Avonds is er animatie tot middernacht en daarna is er (gelukkig) complete stilte. Het personeel is er zeer vriendelijk. Het hotel is zeer afgelegen en bijgevolg is er niks te zien in de buurt. Je moet echt al een auto huren of een fiets om buiten het hotel iets te doen.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2010

Lui lekker leven

mieke
5-4-2010

Wij zijn geweest begin september voor 2 weken 3 volwassen en een kind van 9 maanden. we hebben daar een prachtige vakantie gehad met veel zon en ontspanning.We hadden normaal 2 kamers besteld,en toen we daar aankwamen kregen we de family villa vlak aan het strand.Dit was luxe.Heel vervelend waren wel de wespen.Ik mijn leven heb ik nog nooit zo gigantische wespen gezien.Ik ging geen enkele keer naar de drank'bidons' puur uit angst.Geen gratis internet, wat ik toch wel vreemd vond. Na 2 weken buffeteren was het welletjes en hadden we eens zin in een goed pak friet.Nochtans vond ik het eten erg goed en toch wel gevarieerd.Een all-in formule biedt je de hele dag lekkers, van cakejes tot pannenkoeken, popcorn en cocktails.Bovendien was alles zeer kindvriendelijk. Het veel gespeelde kinderliedje ken ik nu al vanbuiten. Kortom, een aanraden voor familie met kinderen, voor een 7 tal dagen!

Gereisd met jonge kinderen in april 2010

"Dit nooit meer"

Marc en Fanny
26-10-2009

wij zijn hier geweest 18/9 tot 25/9. Dit was lang genoeg want het was de VIP boeking niet waard. Het eten is bijna zogoed als alle dagen hetzelfde. Het rustig zwembad werd niet alle dagen gekuist en was dus wel niet zo proper. Het personeel was wel vriendelijk en behulpzaam. Toen we aankwamen zijn we een andere kamer gaan vragen omdat de eerste verduft rook en niet zo'n al te proper uitzicht had en we hebben deze ook direct gekregen. Het spijtige is het niveau verschil, alles met trappen en nog eens trappen. Om te drinken moest je overdag geheel naar beneden want de bar boven ging maar om 18u open, lastig wanneer je aan het bovenzwembad ligt. Veel is er niet te doen en te zien, je moet echt een auto huren. Zonder de trappen zeer geschikt voor kinderen, echt kindvriendelijke opvang.Het was echt een duure vakentie voor hetgene we daar gehad hebben. Gaan daar zeker niet meer terug.

Gereisd met partner in oktober 2009

• Eten en drinkenLunch
  • VerzorgingAll inclusive, Volpension
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen> 10

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand400 m, 5 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Kinderdisco, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenGlutenvrij, Lactosevrij, Vegetarisch

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Kapel, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Dokter, Autoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Party service, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan4, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur, Zand
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grecotel Olympia Oasis in Kyllini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grecotel Olympia Oasis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.