Appartement Zanga Beach

Appartement info

Meer appartement info

27 reviews over Appartement Zanga Beach

• 8André.van Maurik12-08-2012

Perfecte ligging voor een goede prijs

Het appartement Zanga beach heeft een perfecte ligging pal tegen over de zee en met een mooi uitzicht links op de berg een mooi kerkje en een mooi en goed bewaard gebleven fort.Alle kamers hebben zeezicht op de appartementen na die op de begane grond staan. Voor ons was dit de tweede keer en gaan er als het even meezit volgend jaar weer heen. Zeer vriendelijk en behulpzamen eigenaren en personeel en een goed restaurant met betaalbare prijzen waar je lekker als je aan het strand heb gelegen iets kunt drinken of eten. Als je van Griekenland houd en een paar kleine onvolkomenheden voor lief neemt is dit een top locatie. Ook de plaats Koroni is gewoon helemaal op en top Grieks met leuke Restaurantjes en een paar bar's,de mensen zijn er erg gastvrij. Het is niet echt een bestemming voor feest vierende jongeren.

Gereisd met partner in juli 2012

• 8paulettetacx08-07-2012

Heerlijk rustige plek

Rustig gelegen aan zee met prachtig uitzicht.

Gereisd met partner in mei 2012

• 8Coba30-07-2011

Het was zeker de moeite waard.

De peloponessos was voor ons de eerste keer en is ons reuzegoed bevallen. Zanga Beach is een echt Grieks appartement en dat wil zeggen een bassis app. en geen 5 sterren hotel. Er wordt 2× per week gepoetst en men kreeg dan schone handdoeken en 1× per week schone lakens, de rommel die er is maak je zelf een kleine moeite om dat op te ruimen er staat genoeg om eens te vegen of te dweilen. Het uitzicht was geweldig en het eten in de taverne was lekker. Om in Koroni te komen neem je de trappen of de weg je kan kiezen, Koroni zelf is een gezellig plaatsje er is genoeg te doen.

Gereisd met partner in juni 2011

• 8emaas01-07-2011

Een authentiek Grieks paradijs

Deze keer eens niet naar een eiland geweest maar naar de Peleponnesos, helemaal in het zuiden en wát een schot in de roos. Zó authentiek Grieks, lekker rustig, groen, zonnig, vriendelijk, goedkoop en alles, maar dan ook alles binnen handbereik.

Gereisd met partner in juni 2011

• 7Berlinda26-06-2011

goede prijs/kwaliteit, prachtige ligging

Een echt Grieks ingericht appartement (sober). Het uitzicht is prachtig. Voor het gebouw een goed restaurant, met aardige mensen. Fijne vakantie gehad aldaar!

Gereisd met vrienden in juni 2011

• 4Wichers30-09-2010

Armetierige, verwaarloosde appartementen

Appartement verwaarloosd en verpauperd. Lager gelegen appartementen zien uit op dak van later gebouwde appartementen en afval keuken van voor het complex liggende taverna. Inrichting 2-kamer appartement met vier bedden, waar was het zitje? Keuken(inrichting) summier en verwaarloosd, kookplaatje rijp voor de sloop. Géén waar voor je geld!

Gereisd met partner in september 2010

• 6marga14-08-2009

Direkt aan het strand. Wel aan renovatie toe.

Gelukkig hadden wij ons appartement op de bovenste verdieping waardoor wij een mooi uitzicht hadden. Als je lager zit heb je weinig of geen uitzicht. De appartementen moeten nodig opgeknapt worden b.v. het keukenblok, de kookplaat was verpulverd . Er zijn geen kluisjes. De airco naast het balkon maakt verschrikkelijk veel herrie. De schoonmaak 2 x per week kan beter maar gelukkig stond er een bezem en mop.Was er dan niets goed? ja hoor, het strand perfect,mensen erg vriendelijk. En Koroni een leuk plaatsje ondanks alle trappen.

Gereisd met partner in juli 2009

• 9Jolanda Hagers en Bastin Schipper02-09-2008

Hoera! Zeezicht!

Wij zijn net terug van onze 2 weekse vakantie in Koroni. Wij verbleven in appartementen complex Zanga Beach. Het is een leuk appartement met . uitzicht op zee. Het ligt op 5 minuten lopen van de zee en de bedden en parasol waren voor degene die in Zanga beach verbleven maar 5 euro ipv van 6 euro. Het appartement is goed voor Griekse begrippen, redelijk ruim en voorzien van airco. Douchen was prima te doen alleen het gordijn is te kort waardoor je al gauw een waterballet had maar daar is op gerekend want emmer en dweil is aanwezig zodat je de boel aan kan dweilen. Het appartement is enigzins gehorig, vooral als je grieken als buren hebt met kinderen. Al met al hebben we een prima vakantie gehad. De eigenaren ( 2 Broers) waren heel behulpzaam en aardig. Ze runnen ook een taverne bij het complex en daar was het goed eten en niet duur. Koroni zelf is een leuk plaatsje, een goede conditie is vereist vanwege de vele trapstraatjes. Ga zeker ook eten bij Flisvos, het eten is er goed.

Gereisd met partner in augustus 2008

• 7Henk Mos08-05-2008

Mooie omgeving en goed voor de conditie (veel trappen!). Appartement is erg eenvoudig maar voldoet.

Gereisd met partner in april 2008

• 7henk & lyn06-05-2008

Rustig, prachtig uitzicht op zee, Koroni mooi dorp met dito burcht. Een dorp om te relaxen. Het is geen wandelgebied. Een auto of brommer huren is aanrader. Wij hebben in het dorp een auto gehuurd. Prima, ook in dit seizoen -eind april- wel dag van te voren reserveren. Appartementen zijn eenvoudig en op zich goed maar aan vernieuwing toe: vooral bed (matras), lekkende stortbak en kraan.

Gereisd met partner in mei 2008

Appartement Zanga Beach info