Appartement The Iconpainter

Appartement info

Meer appartement info

2 reviews over Appartement The Iconpainter

• 9Albert en Margriet06-06-2015

Fantastisch appartement op geweldige plek

In mei 2015 weer terug geweest naar deze fijne appartementen met zeer vriendelijke eigenaren. De appartementen zijn opnieuw ingericht met nieuw keukenblok en bedden met nieuwe matrassen. Tevens is de badkamer vernieuwd. Kortom weer een geweldige tijd gehad in het relaxte Koroni.

Gereisd met partner in mei 2015

• 9M. & A. Beuker15-08-2013

Geweldige appartementen. Een aanrader!

The Iconpainter bestaat uit 4 appartementen die in een oud-Venetiaans huis zijn gevestigd. De appartementen op de 1e etage hebben een prachtig uitzicht op de haven. Alles is aanwezig, zelfs bijv. een wasmachine en strijkijzer en niet onbelangrijk goede bedden. Daarnaast zijn de studio's schoon en liggen zeer centraal en rustig. In het centrum en op het prachtige Zaga-strand ben je lopend in een paar minuten. Er is een lokale autoverhuurder aanwezig voor het huren van een auto om de omgeving te verkennen. Wij hebben o.a. Methoni, Mystras en Olimpia bezocht. De appartementen kunnen rechtstreeks via de vriendelijke en behulpzame eigenaren Michael & Maria worden geboekt. Michael haalt je persoonlijk van het vliegveld van Kalamata als je dit wenst! Wij hebben er in ieder geval 2 fantastische weken gehad. Zeker een aanrader!

Gereisd met partner in juli 2013

0 tips over Appartement The Iconpainter