Appartement Pelagia Apartments

GriekenlandPeloponnesosKoroni

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Pelagia Apartments voor je op een rij gezet:

8.9FantastischScore uit 27 reviews
+42/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.9FantastischScore uit 27 reviews
  • 8.7Inrichting
  • 9.1Ruimte

Appartement info

Meer appartement infoTonen op kaart

27 Reviews over Pelagia Apartments

• 9Jan Bra13-06-2019

Wat een heerlijke appartementen!

De laatste 2 weken van mei verbleven wij in de twee appartementen op de bovenste verdieping. Wat een geweldige accommodatie! Schoon, gastvrij, ruim en een prachtig uitzicht, mede dankzij het grote balkon met uitstekend meubilair (prima stoelen en goede ligbedden). Alles wordt netjes onderhouden. 2 x per week complete schoonmaak met nieuwe handdoeken en beddengoed.
    Het gezellige en nog echt Griekse Koroni ligt op 10 minuutjes loopafstand. Tegenover het kleinschalige complex (totaal 4 appartementen) ligt een klein strandje met een gezellige taverne waar je prima kunt eten. Strand is mede door een flinke storm in het najaar van 2018 wel aan een goede opknapbeurt toe. Water is gelukkig prachtig helder. Bedankt Nikos en Anthony. Wij zouden zo weer terug gaan !

• 9dick de vries05-07-2018

Ideaal!

Pelagia is alles wat men nodig heeft voor een heerlijke ,rustige, en echt Griekse vakantie. Ligging aan een klein maar gezellig zandstrandje, met een kleine taverna , waar men heerlijk kunt lunchen. De eigenaar van Pelagia zorgt iedere dag voor je wijn en olijfolie voorraad. Ook is het stadje Koroni vlakbij met genoeg terasjes e.d. Wij gaan zeker terug naar Pelagia!

• 10Nell20-05-2017

Heerlijke rustige plek

Wat een heerlijke plek! Een heel ruim en superschoon appartement met een ruim terras voor en opzij en grandioos uitzicht op de zee, het haventje met vissersbootjes en het Taygos gebergte. Nikos, de eigenaar is heel gastvrij en geen vraag is hem teveel. De keuken is ruim voorzien en het bed ligt prima. Alles is voorzien van horren. In 5 minuten ben je in het centrum met winkeltjes, restaurants en 3 bakkertjes. Voor heel goed brood loop je voorbij het postkantoor voor de speeltuin rechts een steegje in. Het wordt gebakken waar je bij staat.

• 9richard6216-06-2016

Super, geweldig, fantastisch!

Geweldig uitzicht, heerlijk rustig! De huisbaas, Nikos, is super gastvrij. Niets is teveel. Elke dag eigen wijn en olijfolie aangevuld! :) We zaten in nummer 4, het mooiste appartement. Eén minnetje is het strandje voor het appartement, dat is klein en zou (regelmatig) schoongemaakt moeten worden.

• 8Frans 19-07-2015

Prachtig en mooi gelegen appartement

mooi groot en schoon appartement met goede bedden. Nikos de eigenaar doet zijn uiterste best om het naar je zin te maken en is zeer behulpzaam. gratis rose en olijfolie dat wordt aangevuld als het op is. via touroperator geboekt maar door hen aan ons lot overgelaten, ze komen NIET langs. auto of scooter is er niet te huren. dat kan in Kalamata, 1 uur met de taxi of evt via hostess voor minimaal 4 dagen. het zand strand van Zaga Beach is heel mooi, maar kost wel wat inspanning om er te komen. 5 stijle trappen van een meter of 30 omhoog en aan de andere kant naar beneden. je moet goed ter been zijn! het eten in restautants vonden we erg vet, er wordt heel veel olijfolie gebruikt. we komen al 11 jaar in griekenland, maar op het laatst wisten we niet meer wat we moesten eten. personeel in restaurants is erg aardig en proberen je het naar de zin te maken. veel winkels zijn er niet, wel wat supermarktjes waar je de nodige dingen kunt kopen. Koroni viel ons een beetje tegen.

• 9Harry27-06-2015

fantastisch appartement met pracht uitzicht.

Zeer ruim en schoon appartement. Grote keuken, fantastisch schone en ruime badkamer. Balkon rondom met geweldig uitzicht over bergen en zee. Prachtige tuin! En heerlijke wijn, cola en water en bier in de koelkast van de zeer aardige eigenaar. Gezellig klein strand aan de overkant. Centrum is 5 minuutjes lopen.Koroni is een heel gezellig en authentiek stadje met hele aardige mensen!! Kortom wij hebben hier een geweldige vakantie gehad.

• 9M. Boot08-06-2015

Geweldige accomodatie

Wij hebben in Pelagia een geweldige vakantie gehad. Eigenaar Nikos is heel gastvrij en behulpzaam. Wij zaten in nr. 3 op de bovenverdieping. Groot appartement en leuk Grieks ingericht. Een ruim balkon met een geweldig uitzicht. Zo'n uitzicht hebben wij nog nooit gehad. Van de weg hebben wij geen last gehad en de beachbar was gesloten. We waren inmiddels voor de 3e keer in Koroni en het plaatsje blijft nog steeds even leuk en oorspronkelijk. Hebben heerlijk gegeten in de diverse restaurantjes op de boulevard. Een aanraden vinden wij Parthenon. De olijfolie die wij van Nikos kregen (van zijn eigen bomen) is heerlijk evenals de wijn van zijn eigen druiven. Pelagia is een absolute aanrader !!

• 10susanne10-10-2014

mooiste appartement gedurende de gehele vakantie

wij waren er begin oktober en hadden niet geboekt. gelukkig was app.nr1 vrij. zeer gezellig en goed ingericht, ruime woning met uitstekend comfort, TV, internet, groot terras en een zeer vriendelijke gastheer die ons met wijn en bier verzorgde. de ligging is geweldig, net buiten Koroni, vanaf Balkon te zien. helaas het kleine dicht bijzijnde strand aan de overkant was niet meer toegankelijk. K Wij vonden Koroni een gezellige plaats met veel restaurants en leuk voor een paar dagen.

• 9Gerda.27-05-2014

Geweldig! Uitstekkende ligging !!

Echte Griekse accommodatie, net buiten het mooie Koroni, met geweldig uitzicht. Wij hadden app 4 rondom een ruim balkon zelfs met ligbedden erbij. Er zijn maar 4 appartementen wij waren erg vroeg dus helemaal alleen in het complex heerlijk. De beachbar was nog niet open, de weg is wel druk maar geen last ervan.Erg veel muggen nu al. Er was ook een fohn in het huisje. Heerlijk plekje om te verblijven echt goed!!

• 10Ssemjon13-11-2012

Ruhig und Ortsnahe

Wir hatten eine sehr Schön Zeit. Die Betreiber waren sehr freundlich und Hilfsbereit. Die Anlage ist sehr ruhig gelegen, trotz naher Hauptverkehrsstrasse. Zufuss ist der Ort Koroni in 2-3 minuten zu erreichen.

Appartement Pelagia Apartments info

Facilities