Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag30°19°
Appartement Pelagia Apartments

We hebben een aantal aanbieders voor Pelagia Apartments voor je op een rij gezet:

26 reviews over Appartement Pelagia Apartments in het Nederlands

Wat een heerlijke appartementen!

Jan Bra
13-6-2019

De laatste 2 weken van mei verbleven wij in de twee appartementen op de bovenste verdieping. Wat een geweldige accommodatie! Schoon, gastvrij, ruim en een prachtig uitzicht, mede dankzij het grote balkon met uitstekend meubilair (prima stoelen en goede ligbedden). Alles wordt netjes onderhouden. 2 x per week complete schoonmaak met nieuwe handdoeken en beddengoed.
Het gezellige en nog echt Griekse Koroni ligt op 10 minuutjes loopafstand. Tegenover het kleinschalige complex (totaal 4 appartementen) ligt een klein strandje met een gezellige taverne waar je prima kunt eten. Strand is mede door een flinke storm in het najaar van 2018 wel aan een goede opknapbeurt toe. Water is gelukkig prachtig helder. Bedankt Nikos en Anthony. Wij zouden zo weer terug gaan !

Gereisd Met partner in mei 2019

Ideaal!

dick de vries
5-7-2018

Pelagia is alles wat men nodig heeft voor een heerlijke ,rustige, en echt Griekse vakantie. Ligging aan een klein maar gezellig zandstrandje, met een kleine taverna , waar men heerlijk kunt lunchen. De eigenaar van Pelagia zorgt iedere dag voor je wijn en olijfolie voorraad. Ook is het stadje Koroni vlakbij met genoeg terasjes e.d. Wij gaan zeker terug naar Pelagia!

Gereisd Met partner in juni 2018

Heerlijke rustige plek

Nell
20-5-2017

Wat een heerlijke plek! Een heel ruim en superschoon appartement met een ruim terras voor en opzij en grandioos uitzicht op de zee, het haventje met vissersbootjes en het Taygos gebergte. Nikos, de eigenaar is heel gastvrij en geen vraag is hem teveel. De keuken is ruim voorzien en het bed ligt prima. Alles is voorzien van horren. In 5 minuten ben je in het centrum met winkeltjes, restaurants en 3 bakkertjes. Voor heel goed brood loop je voorbij het postkantoor voor de speeltuin rechts een steegje in. Het wordt gebakken waar je bij staat.

Gereisd Met partner in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super, geweldig, fantastisch!

richard62
16-6-2016

Geweldig uitzicht, heerlijk rustig! De huisbaas, Nikos, is super gastvrij. Niets is teveel. Elke dag eigen wijn en olijfolie aangevuld! :) We zaten in nummer 4, het mooiste appartement. Eén minnetje is het strandje voor het appartement, dat is klein en zou (regelmatig) schoongemaakt moeten worden.

Prachtig en mooi gelegen appartement

Frans
19-7-2015

mooi groot en schoon appartement met goede bedden. Nikos de eigenaar doet zijn uiterste best om het naar je zin te maken en is zeer behulpzaam. gratis rose en olijfolie dat wordt aangevuld als het op is. via touroperator geboekt maar door hen aan ons lot overgelaten, ze komen NIET langs. auto of scooter is er niet te huren. dat kan in Kalamata, 1 uur met de taxi of evt via hostess voor minimaal 4 dagen. het zand strand van Zaga Beach is heel mooi, maar kost wel wat inspanning om er te komen. 5 stijle trappen van een meter of 30 omhoog en aan de andere kant naar beneden. je moet goed ter been zijn! het eten in restautants vonden we erg vet, er wordt heel veel olijfolie gebruikt. we komen al 11 jaar in griekenland, maar op het laatst wisten we niet meer wat we moesten eten. personeel in restaurants is erg aardig en proberen je het naar de zin te maken. veel winkels zijn er niet, wel wat supermarktjes waar je de nodige dingen kunt kopen. Koroni viel ons een beetje tegen.

Gereisd Met partner in Sat Jun 27 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

fantastisch appartement met pracht uitzicht.

Harry
27-6-2015

Zeer ruim en schoon appartement. Grote keuken, fantastisch schone en ruime badkamer. Balkon rondom met geweldig uitzicht over bergen en zee. Prachtige tuin! En heerlijke wijn, cola en water en bier in de koelkast van de zeer aardige eigenaar. Gezellig klein strand aan de overkant. Centrum is 5 minuutjes lopen.Koroni is een heel gezellig en authentiek stadje met hele aardige mensen!! Kortom wij hebben hier een geweldige vakantie gehad.

Gereisd Met partner in juni 2015

Geweldige accomodatie

M. Boot
8-6-2015

Wij hebben in Pelagia een geweldige vakantie gehad. Eigenaar Nikos is heel gastvrij en behulpzaam. Wij zaten in nr. 3 op de bovenverdieping. Groot appartement en leuk Grieks ingericht. Een ruim balkon met een geweldig uitzicht. Zo'n uitzicht hebben wij nog nooit gehad. Van de weg hebben wij geen last gehad en de beachbar was gesloten. We waren inmiddels voor de 3e keer in Koroni en het plaatsje blijft nog steeds even leuk en oorspronkelijk. Hebben heerlijk gegeten in de diverse restaurantjes op de boulevard. Een aanraden vinden wij Parthenon. De olijfolie die wij van Nikos kregen (van zijn eigen bomen) is heerlijk evenals de wijn van zijn eigen druiven. Pelagia is een absolute aanrader !!

Gereisd Met partner in mei 2015

mooiste appartement gedurende de gehele vakantie

susanne
10-10-2014

wij waren er begin oktober en hadden niet geboekt. gelukkig was app.nr1 vrij. zeer gezellig en goed ingericht, ruime woning met uitstekend comfort, TV, internet, groot terras en een zeer vriendelijke gastheer die ons met wijn en bier verzorgde. de ligging is geweldig, net buiten Koroni, vanaf Balkon te zien. helaas het kleine dicht bijzijnde strand aan de overkant was niet meer toegankelijk. K Wij vonden Koroni een gezellige plaats met veel restaurants en leuk voor een paar dagen.

Gereisd Met partner in Wed Oct 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig! Uitstekkende ligging !!

Gerda.
27-5-2014

Echte Griekse accommodatie, net buiten het mooie Koroni, met geweldig uitzicht. Wij hadden app 4 rondom een ruim balkon zelfs met ligbedden erbij. Er zijn maar 4 appartementen wij waren erg vroeg dus helemaal alleen in het complex heerlijk. De beachbar was nog niet open, de weg is wel druk maar geen last ervan.Erg veel muggen nu al. Er was ook een fohn in het huisje. Heerlijk plekje om te verblijven echt goed!!

Gereisd Met vrienden in mei 2014

Superappartement, mooie ligging!

Janneke Raamsman-Mensink
18-8-2011

Misschien niet te geloven, maar in ons geval waar: wij geven huize Pelagia een 10 omdat we gewoonweg niets hebben aan of op te merken! we hadden zelf een douchehaakje, haha, na 12 jaar greece nog nooit gebeurd. de beeachbar niet gehoord/gezien, en het dunne wandje waar iemand het over heeft: wij hebben nog nooit een dikke muur gehad tussen 2 balkons! Je kunt elkaar niet zien, dat is voldoende toch? (vinden wij) Kortom: een heerlijk huis in een mooi vissersplaatsje, alles in de buurt, en af en toe ff lekker de trap af en op om bij de bakker te komen maar zo blijf je in conditie he:-))

Gereisd Met partner in augustus 2011

• Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV

• Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• AdresKoroni Messinias, 24004(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Pelagia Apartments in Koroni, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Pelagia Apartments zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.