Reviews over Kato Alissos

Prima rustige camping

W. Willemsen,
    24-6-2017

Gemoedelijke sfeer . Sanitair redelijk. Gedeeltelijk zijn toilet en doucheruimten opgeknapt.

Camping ok, ligging restaurant uitstekend

Edso Wijvekate,
    8-9-2011

Camping is prima, sanitair verouderd maar wel schoon. Het restaurant is prachtig gelegen over de baai van Patras, eten is simpel maar lekker grieks. Voor een paar dagen west kant pelopponesos een aanrader, temeer omdat het vlakbij de haven van Patras ligt.

Onder de olijf-en citroenbomen

R,
    25-5-2011

Leuke camping in groene omgeving. Vogelparadijs omdat hier niet op vogels gejaagd wordt. Wat een vrolijk getjilp om je heen. Gasten mogen de rijpe citroenen van de boom plukken.

Sanitair is duidelijk opgeknapt en de douches zijn erg warm met zeer goede waterdruk.

De naastgelegen taverne met ruim 1000 jaar oude olijfboom maakt het geheel tot een fijne plak.

Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaar

Wilco Snel,
    2-7-2010

Kleine Camping

Plaatsen met veel schaduw daardoor minder geschikt voor grote campers

Plaatsen niet altijd afgebakend

De camping Golden Sunset is nu ook van deze eigenaar maar was nog niet heropend

Camping op ongeveer 20 km van de haven van Patras

Erna van Benthem,
    9-8-2009

De camping ligt dichtbij de haven van Patras, dus handig als eerste of laatste camping als je met de boot komt. De camping is verder niet zo erg bijzonder. We werden wel heel vriendelijk ontvangen, kinderen kregen gelijk een snoepje. Ligt wel aan zee, maar je moet met een trap naar beneden. De zee was toen wij er waren niet zo erg mooi, veel vuil op het strand, maar dat kon ook komen door de wind die er toen stond.

Gezellig restaurant met af en toe een Griekse avond (we hebben van het restaurant zelf geen gebruik gemaakt). Klein speeltuintje. Het sanitair was matig en werd ook erg matig schoon gehouden.

Gratis internet!

Kato Alissos scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews