Hotel Vardia

8.5Fantastisch

10 reviews over Hotel Vardia

• 9bert22-08-2012

prima plek!

We kunnen ons alleen maar aansluiten bij de vorige positieve beoordelingen. Prima appartement, geweldig uitzicht. Goede service van de hoteleigenaar. Langs de trap terug omhoog, of langs de gewone weg omhoog was vooral 's avonds na de maaltijd een hele klim. Maar ach, da's ook wel weer goed voor ons...

Gereisd met partner in januari 2012

• 9DJ10-08-2010

Geweldig !

Via aanbieding reisorganisatie twee weken voor vertrek geboekt, interessante prijs daardoor. Geweldige accomodatie ! Schitterend uitzicht, veel privacy op balkon. Studio erg netjes, keukenuitrusting zeer compleet (incl. koffiezet-apparaat, waterkoker, oven, voldoende servies). Schoonmaak dagelijks ! Handdoeken/nieuw linnengoed om de dag ! Wordt beheerd door zeer aardige, goed Engels sprekende familie. Ontbijt (10 euro p.p.) is erg goed en uitgebreid. De klim naar boven vanuit het dorp is wel even afzien... (neem zaklamp mee voor 's avonds, de trap is wel verlicht, maar het paadje daarvóór niet !) We komen al ruim 15 jaar in Griekenland, maar Vardia is echt een tòp-plek om te verblijven, zeker een aanrader voor wie van rust houdt.

Gereisd met partner in juli 2010

• 9Hans van der Vlies22-09-2009

prachtig complex

Vardia is iets boven het leuke en authentieke dorp Kardamilli gelegen. De opzet in drie woonblokken met vrijwel uitsluitend gescheiden, inpandige balkons geven een goed gevoel van privvacy. Dagelijkse schoonmaak en bijna dagelijks linennwissel is erg luxe. Keurig onderhouden complex waar we zeker nog eens terugkomen. Niets gemerkt van lawaaige eigenaar of diens kinderen trouwens. Het was onze eerste keer naar de Peloponessos/Mani. Een verrassend mooie groene streek. Achterland en haar dorpjes zijn prachtig. Stranden in de buurt zijn matig, of veel te krap om alle toeristen te herbergen. Maar op 5 kwartier rijden vlak voor Gytheio zijn kilometerslange -grof- zandstranden. Echt een gebied voor rustzoekers, wandelaars en natuurliefhebbers en zij die komen voor het authentiek Griekse.

Gereisd met partner in september 2009

• 8marga04-07-2009

Top locatie

een hele mooie locatie! rustig gelegen,pal naast de ingang van de kloof Viros, schone kamers ( elke dag schoonmaak) uitzicht over Kardimily en baai.Het meest geschikt voor rust zoekers en natuur liefhebbers.

Gereisd met partner in juni 2009

• 9hans en lorraine18-08-2008

klasse appartement

Last minute geboekt via touroperator. Prachtige ligging met geweldig uitzicht! Schitterend appartement, schoon en uitstekende service (elke dag schoongemaakt). Plaats Kardamili leuk voor rustig verblijf en als basis voor auto uitstapjes in dit prachtige gebied. Nadeel appartement: 105 traptreden naar naar beneden om naar het dorp te gaan of via de weg (12 min). Als je hier rekening mee houd (ivm de warmte) is het geen probleem. Dit appartement is een echte aanrader. Kinderen van eigenaar waren soms wat luidruchtig.

Gereisd met partner in juni 2008

• 8Peter Jansen26-07-2007

Vardia blijkt buiten appartementen ook een hotelfunctie te hebben. Hierdoor is er veel komen en gaan van bezoekers en het gezin of personeel is de gehele dag aanwezig. Dit beperkt de rust. De schone studio's van onze touroperator liggen naast of bijna naast het terras. Schoonmaak vindt iedere dag plaats! Het complex ligt fantastisch mooi tegen 'n heuvel met mooi zicht op oud en nieuw Kardamili, dat met een stenen trap te voet is te bereiken. Je kunt ook via de weg lopen, ongeveer 1 km. Kardamili heeft een prima kiezelstrand en is een goed startpunt voor wandelingen, als je het aandurft met die hitte.

Gereisd met partner in juli 2007

• 8Fam. van Kooten.01-07-2007

Het ontbijt is in 1 woord GROOTS! in letterlijke zin. kamers worden iedere dag schoongemaakt. onze ervaring ten zeerste aan te bevelen.

Gereisd met partner in mei 2007

• 7wandelaar23-05-2007

Mooi complex met mooie ligging. Leuk kiezelstrandje in de plaats zelf,voor zandstrand moet je naar Stoupa, maar deze zullen in de zomer zeer druk zijn. Mooi wandelgebied. Complex heeft een nadeel. De familie die onder het complex woont is nogal lawaaierig.

Gereisd in mei 2007

Hotel Vardia info