Appartement Palataki

GriekenlandPeloponnesosKardamilli

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Palataki voor je op een rij gezet:

8.1FantastischScore uit 10 reviews
+4/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.1FantastischScore uit 10 reviews
  • 7.3Inrichting
  • 7.4Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

10 Reviews over Palataki

• 10Vermeeren14-09-2014

mooi uitzicht op zee

Palataki was ons goed bevallen. Uitzicht op zee en de baai en rondom olijfgaarden. Het ligt aan de doorgaande weg, hier hadden we geen last van, ook 's nachts niet. Naar het centrum is het zo'n 8 min. lopen. In het donker is een zaklichtje wel prettig. Het personeel is heel behulpzaam maar niet iedereen spreekt Engels. De prijs/kwaliteitsverhouding is goed. Het is op basis van logies. De kamers zijn uitgerust met een koelkastje/vriesvak en waterkoker, pannensets. Vier supermarkten in het dorp verkopen vers brood en als je niet wilt koken zijn er nog allerlei leuke restaurantjes in het dorp aan de zee of in één van de gezellige straatjes. De kamers zijn net groot genoeg, je leeft tenslotte toch veel buiten. Gratis airco wat 's nachts toch heel prettig was. Ons terrasje(ook vd andere app.)kijkt uit op zee, wat toch een supervakantiegevoel geeft. De kamers worden 2x per week schoongemaakt. Het zwembad is in orde, geen 'handdoekleggers'. Palataki straalt rust uit. Een aanrader!

• 8I Bekhof26-01-2011

Fraai uitzicht

App.Palataki ligt heel fraai buiten het dorp tegen een berghelling. Het uitzicht was echt grandioos, uitzicht op zee. Wij zaten in app. 3, rondom balkon een balzaal. App. zelf in niet groot, maar je leeft buiten. Je kan er slapen, douchen en event.koken. Zwembad ook mooi, ook met uitzicht op zee en olijfgaard. 10 min. lopen naar dorp om te eten en boodschapjes.

• 9Y.Kox05-09-2010

Genieten!

Schoon en goed verzorgd app. complex. Vriendelijke mensen, die erg hulpvaardig zijn. Een heerlijke plek, als je even lekker niets wilt doen dan luieren aan het zwembad. Voor ons was het een pardadijsje.

• 8moniek en jan10-05-2010

Schitterende lokatie, zeer verzorgd.

Net terug van weekje Kardamilli, appartement Patalaki. In één woord: geweldig. Maar.. wij hadden wel het mooiste appartement, nummer 3; aan drie kanten balkon en een fantastisch uitzicht. Vriendelijke ontvangst. 500 Meter lopen naar het dorpje is goed te doen. Leuke eetgelegenheden.

• 8N en R01-06-2009

fantastische plek

Erg goed bevallen. Zeer vriendelijke gastvrouw. Mooi uitzicht vanaf het balkon op de zee en de bergen. Het is zo'n tien minuutjes lopen naar het centrum. Erg lekker gegeten bij To Kastro, een echte aanrader. Te vinden iets buiten Kardamili, voorbij de supermarkten. Veel wandelmogelijkheden vanuit deze plaats en redelijk goed aangegeven. Omgeving is hier werkelijk waar schitterend!!

• 9Mary Geerts08-10-2008

fantastisch, maar........

De eerste week in een kamer op de begane grond gezeten. Deze lag achteraf en was erg donker, het leek wel een bunker. De badkamer hoogte was zo laag dat iemand van langer dan 1.82 m er niet hfatsoenlijk had kunnen staan. Bij het zitje buiten hing het wasgoed, de badhanddoeken te drogen en verder totaal geen privacy. Dat was een grote domper. De tweede week konden we naar de tweeede verdieping verhuizen en kregen we het prachtige uitzicht, hetgeen we ook hadden geboekt. Dat maakte weer veel goed. Verder was het appartement geweldig en goed verzorgd. Het plaatsje Kardamili is ook een aanrader. We hebben veel rondgetoerd op de motor, dus veel van het eiland gezien. We gaan zeker nog een keer terug.

• 7fred chrispijn04-10-2008

prima prijs/kwaliteit verhouding

Een weekje geweest en zowel het appartement als de omgeving zijn ons goed bevallen. Vanaf het (ruime) balkon genoten van prachtige uitzicht over de baai en de zonsondergang.

• 6barbara elleman 08-07-2007

Ik heb nog nooit eerder meegemaakt dat er zo'n verschil is tussen de foto's op het web en de werkelijkheid. Dit complex ligt pal aan de kustweg met druk verkeer, alles was jaren 70 stijl, compleet met oranje dekens. 't Was bovendien erg krap en het balkonnetje was minder dan een meter van dat van de buren. Als je wilt dat een vrachtwagen onder je bed doorraast moet je hier naar toe gaan.

Kardamyli vond ik verder heel leuk en aangenaam.

• 8Bea02-01-2007

Eenvoudige maar nette appartementen met mooi uitzicht (vooral vanaf de bovenste verdieping) Wel wat geluid van de doorgaande weg. Behulpzame beheerster die een beetje engels spreekt. Eigenaar is er vaak in het weekend. Wij waren ca 6 jaar geleden voor het eerst in Palataki en in 2006 opnieuw. Kardamili hebben we vaker bezocht. Een leuk plaatsje met genoeg restaurantjes en terrasjes. Voor wandelaars een eldorado door het prachtige achterland. Wij genieten er telkens weer enorm.

• 8Henk R17-04-2006

Wij zijn hier geweest in 1989. Kwamen in het donker aan en dachten: "Wat een troosteloze zaak. Toen we echter wakker werden en naar buiten gingen waren we zeer verbaasd over de schoonheid aan de baaizijde. Eigenaars waren vriendelijk maar spraken alleen maar Grieks. Lastig. Kardamili was een leuk plaatsje, weinig toeristisch maar in de loop der jaren is het verpauperd door het verdwijnen van een aantal goede restaurants. Ben in 1998 nog even teruggeweest en schrok me kapot.

Appartement Palataki info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij