Appartement Palataki

Meer appartement info

10 reviews over Appartement Palataki

• 9Y.Kox05-09-2010

Genieten!

Schoon en goed verzorgd app. complex. Vriendelijke mensen, die erg hulpvaardig zijn. Een heerlijke plek, als je even lekker niets wilt doen dan luieren aan het zwembad. Voor ons was het een pardadijsje.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 8moniek en jan10-05-2010

Schitterende lokatie, zeer verzorgd.

Net terug van weekje Kardamilli, appartement Patalaki. In één woord: geweldig. Maar.. wij hadden wel het mooiste appartement, nummer 3; aan drie kanten balkon en een fantastisch uitzicht. Vriendelijke ontvangst. 500 Meter lopen naar het dorpje is goed te doen. Leuke eetgelegenheden.

Gereisd met partner in mei 2010

• 8N en R01-06-2009

fantastische plek

Erg goed bevallen. Zeer vriendelijke gastvrouw. Mooi uitzicht vanaf het balkon op de zee en de bergen. Het is zo'n tien minuutjes lopen naar het centrum. Erg lekker gegeten bij To Kastro, een echte aanrader. Te vinden iets buiten Kardamili, voorbij de supermarkten. Veel wandelmogelijkheden vanuit deze plaats en redelijk goed aangegeven. Omgeving is hier werkelijk waar schitterend!!

Gereisd met partner in mei 2009

• 9Mary Geerts08-10-2008

fantastisch, maar........

De eerste week in een kamer op de begane grond gezeten. Deze lag achteraf en was erg donker, het leek wel een bunker. De badkamer hoogte was zo laag dat iemand van langer dan 1.82 m er niet hfatsoenlijk had kunnen staan. Bij het zitje buiten hing het wasgoed, de badhanddoeken te drogen en verder totaal geen privacy. Dat was een grote domper. De tweede week konden we naar de tweeede verdieping verhuizen en kregen we het prachtige uitzicht, hetgeen we ook hadden geboekt. Dat maakte weer veel goed. Verder was het appartement geweldig en goed verzorgd. Het plaatsje Kardamili is ook een aanrader. We hebben veel rondgetoerd op de motor, dus veel van het eiland gezien. We gaan zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in augustus 2008

• 7fred chrispijn04-10-2008

prima prijs/kwaliteit verhouding

Een weekje geweest en zowel het appartement als de omgeving zijn ons goed bevallen. Vanaf het (ruime) balkon genoten van prachtige uitzicht over de baai en de zonsondergang.

Gereisd met partner in september 2008

• 6barbara elleman 08-07-2007

Ik heb nog nooit eerder meegemaakt dat er zo'n verschil is tussen de foto's op het web en de werkelijkheid. Dit complex ligt pal aan de kustweg met druk verkeer, alles was jaren 70 stijl, compleet met oranje dekens. 't Was bovendien erg krap en het balkonnetje was minder dan een meter van dat van de buren. Als je wilt dat een vrachtwagen onder je bed doorraast moet je hier naar toe gaan.

Kardamyli vond ik verder heel leuk en aangenaam.

Gereisd in juli 2007

• 8Bea02-01-2007

Eenvoudige maar nette appartementen met mooi uitzicht (vooral vanaf de bovenste verdieping) Wel wat geluid van de doorgaande weg. Behulpzame beheerster die een beetje engels spreekt. Eigenaar is er vaak in het weekend. Wij waren ca 6 jaar geleden voor het eerst in Palataki en in 2006 opnieuw. Kardamili hebben we vaker bezocht. Een leuk plaatsje met genoeg restaurantjes en terrasjes. Voor wandelaars een eldorado door het prachtige achterland. Wij genieten er telkens weer enorm.

Gereisd in januari 2007

• 8Henk R17-04-2006

Wij zijn hier geweest in 1989. Kwamen in het donker aan en dachten: "Wat een troosteloze zaak. Toen we echter wakker werden en naar buiten gingen waren we zeer verbaasd over de schoonheid aan de baaizijde. Eigenaars waren vriendelijk maar spraken alleen maar Grieks. Lastig. Kardamili was een leuk plaatsje, weinig toeristisch maar in de loop der jaren is het verpauperd door het verdwijnen van een aantal goede restaurants. Ben in 1998 nog even teruggeweest en schrok me kapot.

Gereisd in april 2006

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Zwembad

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig
      • KeukenKitchenette
      • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• ReceptieExpress check-in & check-out
      • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Kapel, Terras, Tuin
      • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Vissen