Géén boekingskosten

Appartement Huize Skardamoula

GriekenlandPeloponnesosKardamilli

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Huize Skardamoula voor je op een rij gezet:

8.7FantastischScore uit 6 reviews

8.7FantastischScore uit 6 reviews
  • 7.8Ruimte
  • 8.5Inrichting

Appartement info

6 Reviews over Huize Skardamoula

• 9Andre09-08-2011

Kardamilli is nog echt grieks

Het is een mooi huis, en licht dichtbij de boulevard, je kan lekker eten in het restaurant er onder. De omgeving is een goed startpunt voor wandel tochten. En het is maar 1 minuut lopen naar de bus. het is erg groen. Toen we wat meer naar het zuiden reden waren er kale bergen

• 8miets wiersma23-07-2010

Ruime appartementen in een sfeeervol oud gebouw.

Ruim twee kamer appartement in een oud gebouw. Alles is aanwezig, tot zelfs een apparaatje tegen muggen! Grote koelkast, koffiezetapparaat en waterkoker. Vierpits electrisch kookplaat met oven. Genoeg serviesgoed wat ook nog bij elkaar past!. Het balkon biedt krap plaats aan twee stoelen en een tafel. Beneden is een restaurant, leuk buiten zitten en heerlijk grieks eten! Heerlijke vakantie gehad!

• 9lucie en sake12-06-2010

mooi app zee zicht

alles is aanwezig grote koelkast met grote vriezer,koffie app en waterkoker zelf warm houd kan beneden goede taverne met kleine prijzen dus trap af en eten maar het keien strand is 600 meter lopen en zand strand in stoupa 7 km verder ik heb geen klagen gehad

• 8jolanda20-08-2009

Prima studio

De studio is schoon, redelijk koel en groot genoeg voor twee personen. Het balkonnetje is klein, maar je past er precies op met twee stoelen en een tafeltje. Jammergenoeg is er maar een heel klein stukje zeezicht. Douche had groter gemogen (vervelend plastic douchegordijn dat tegen je aan plakt...) De ondergelegen taverne heeft lekker eten voor een leuke prijs. 's Avonds heb je weinig last van geluid vanuit de taverne. Een rustig kiezelstrand is vlakbij en je zit middenin Kardamili. Geen zee-egels gezien. Wij hebben een fijne week gehad in huize Skardamoula!

• 9Margot en Tiny23-09-2008

Prima verblijf!

Kardamili is een fijne plek voor de ziel. Skardamoula is een kwalitatief goed verblijf. Voor het kleine prijsverschil zouden wij echter niet meer voor de studio gaan, maar voor het appartement. Het restaurant is ambachtelijk goed. We hebben hier genoten. Van zee egels , vermeld in de vorige review, helemaal geen sprake. Volgens de hostess ook nooit geweest. Misschien heeft iemand het zwarte wier bij de steiger voor egels aangezien.

• 9A13-06-2008

Het 2k-app is prima, bedden goed, groot bad. Balkon is erg klein, jammer, je kunt er met niet meer dan 2 pers zitten. De taverne eronder heeft heerlijk traditioneel eten. In het baaitje op 100 m liggen veel zeeegels.

Appartement Huize Skardamoula info