Hotel Elies

1 review over Hotel Elies in het Nederlands

Super locatie en appartement

Rob & Anita
14-6-2010

Prachtige locatie en ruime appartementen en studio's in olijven boomgaard dicht bij mooi kiezelstrand. Wij verbleven 4 nachten in een maisonette met een top uitzicht over de zee. Ontbijt in de koelkast (jam, honing, boter, toast en koffie). Leuke inrichting en dagelijkse schoonmaak. 's middags mogelijkheid om daar te lunchen, wederom met prachtig uiticht over de zee. 's avonds was het restaurant gesloten en moest je naar het dorp; kleine 10 min lopen. Gebruik ligbedjes en parasol op het strand gratis. Al met al helemaal SUPER!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Elies in Kardamilli, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Elies zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.