Appartement Kamaria Villas

Appartement Kamaria Villas
9,9

9 tips over Appartement Kamaria Villas

AB, 16-9-2017
Als je 2 weken gaat, pak je kans en boek een nacht (of meer) een hotel in Athene. Vanaf Kamaria is het 3,5 uur rijden. Vanaf Kamaria naar Kalamata is een uur over een secundaire weg. Vanaf Kalamata een prachtige rustige nieuwe tolweg (ongeveer 13 euro tol enkele reis) waarna je 2,5 uur later in hartje Athene staat. Verkeer in Athene is goed te doen, go with the flow. Een vakantie binnen een vakantie, op citytrip naar Athene en dan weer lekker terug naar de Peloponnesos. Gewoon doen.
liezet, 14-7-2015
Kijk uit op de weg soms zijn de gaten erg groot en raakt je auto beschadigd
chris, 28-6-2015

Let op met de wegen deze zijn in een slechte staat dus heb je zo panne met je huurauto.

Lekker Grieks eten kan je in Methoni bij tarverne Old Story je wordt daar ontvangen of je familie bent

We hebben een aantal aanbieders voor Kamaria Villas voor je op een rij gezet:

p en a jansen, 18-9-2013
bezoekje aan het fort in Methoni vonden wij de moeite waard.
Vanessa, 16-9-2013
Kijk in het tulpenboekje in het huisje!
richard, 11-9-2013
Veel lekkere restaurants in finikounda op 5 min rijden.

H.Gernaat, 16-10-2012

Opgravingen oud Messini, Klooster Koroni en de burcht van Methoni war cultuur en oudheden betreft.

voor het overige vraag Wendy of Marjan ze hebben voor ieder wat in hun bagage!!

Patrick, 12-9-2012

- De forten van Koroni, Methoni en Pylos.

- De opgravingen bij het paleis van Nestor nabij Chora.

- Zwemmen in de baai en haven van Methoni.

- Een rondvaart door de baai van Navarino vanuit Pylos. (Vertrek 11:00 uur bij voldoende deelnemers! Anders is het zelf huren van een motorbootje, 1 dag 50,00 ex beznzine, ook een absolute aanrader!)

j witteman, 30-8-2012
er zou iets meer info bij de hut kunnen zijn over bereikbare leukigheid - bij bijna veertig graden was olympia ons echt te ver - de burcht op de pier van methoni is erg leuk, niets aangegeven, je mag t zelfs ontdekken en bedenken wat er ooit was - pylos leuk dorp, met leuke stranden ten noorden van de baai

We hebben een aantal aanbieders voor Kamaria Villas voor je op een rij gezet: