Appartement Kamaria Villas

Met vrienden

Adembenemend uitzicht

Rita
5-6-2018

We zijn hier nu voor de zesde keer. De reden is dat we nog nergens een betere plek en accommodatie hebben kunnen vinden. Het uitzicht is fantastisch. In het huisje ontbreekt het je aan niets. Zelfs de vaatwastabletten en waspoeder zijn aanwezig. Wat is er nu mooier dan ‘s avonds op het zeer ruime terras onder de veranda aan de gezellige houten tafel je Griekse salade op te eten met een lekker wijntje. Dan heb ik het uitzicht nog niet genoemd. Ook in de omgeving zijn twee leuke plaatsjes waar je gezellig kunt eten. Moet wel met de auto, maar die zit bij de huur in als je via touroperator boekt. Kortom een aanrader.

Paradijs op aarde

Peter-Paul Kautz
12-2-2017

Wat een prachtig verblijf gehad in deze fantastische villa's. Na een vriendelijk ontvangst werd je villa aan je gepresenteerd en wat een waanzinnige beleving. Op de site ziet het er al prachtig uit maar in het echt is het paradijs op aarde. Een uitzicht over de zee. Het heeft tevens een heerlijk zwembad wat goed schoongehouden wordt. Als je een vraag hebt doen ze echt moeite voor je en niets is te veel. Met ons gezin van 4 hadden we ruimte genoeg, ruime slaapkamers, eigen badkamers en een teras waar je heerlijk kon genieten van ontbijt met het mooiste uitzicht. Wij kunnen niets anders dan iedereen adviseren hier te gaan genieten van een waanzinnige vakantie. Oja en als je er toch bent, geniet van het eten en de vriendelijke bevolking. Enjoy!!

Paradijs

Maike & Rob
11-10-2016

Op basis van alle goede beoordelingen, hadden we veel verwacht, maar alsnog werden onze verwachtingen overtroffen! Een prachtige plek, gelegen tussen de olijfbomen en met magnifiek uitzicht op zee en een paar eilandjes. Dit was onze eerste vakantie met ons zoontje van 8 maanden en we zijn helemaal tot rust gekomen. De villa is van alle gemakken voorzien, super handig als je met baby reist. Complete keuken waar je alles zelf kunt maken (wok, voldoende pannen, aardappelstamper en zelfs een kaasschaaf zijn aanwezig), een wasmachine, droogrek, wasknijpers, voldoende servies, plastic servies voor bij het zwembad, een koelbox en koelelementen, noem maar op. Heerlijke ruime slaapkamers met elk een eigen ruime badkamer. Alle ramen zijn voorzien van horren en rolluiken, zodat het heerlijk koel blijft en ongedierte buiten blijft. Airco is aanwezig maar hadden wij niet nodig, aangezien we in eind september/begin oktober verbleven. Het weer was overigens nog prima: 25/26 graden, zonnig, af en toe wat wolken en wind, nog heerlijk strandweer. Het terrein en de villa's zijn prachtig onderhouden; veel mooie beplanting maakt het dat je je in een paradijs waant. De Nederlandse eigenaren en Engelse beheerders zijn heel hartelijk, gastvrij en helpen je waar nodig. Een huurauto is wel echt nodig, want lopen naar zee is niet fijn over de steile weg naar beneden. De plaatsjes in de buurt zijn leuk om lekker te eten en naar het strand te gaan. Echt shoppen enzo kun je nergens, maar dat was dan juist erg rustgevend. We hebben enorm genoten met zijn drieën!

Geweldige plek

THogetoorn
6-9-2016

Voor een rustige vakantie, een luxe villa en een prachtige tuin met zwembad(en) moet je hier naar toe!

Een geweldige plek wil zo terug

liezet
14-7-2015

Mooie ligging van de zeer goed ingerichte bungalow die echt alles heeft wat er nodig is

fantastische plek

chris
28-6-2015

De villa's zijn comfortabel ingericht, en van alle gemakken voorzien.Er is een groot gemeenschappelijk zwembad, verder zijn de beheerders van het park uiterste behulpzaam en geven je ook diverse tips voor uitstapjes.

Een paradijsje

Bert en Petra Talens
13-9-2014

Deze huizen (appartementen) liggen in een prachtig onderhouden tuin met een heerlijk zwembad. De balcons, zeker de hoger gelegen villas hebben een werkelijk schitterend uitzicht.

Aan alles is gedacht bij de inrichting. Goede bedden, ruime badkamer, veel bergruimte, overal horren en rolluiken.

Een grote kompleet ingerichte keuken en voor vier personen

Een moderne woonkamer met gezellige verlichting.

Wifi is gratis, en niet zoals bij een vorige beoordeling ,te betalen.

Alles wordt bijzonder goed onderhouden en is piekfijn in orde.

Voor ons, 2 oudere echtparen, een waar paradijsje.

Helemaal geweldig!!

Marian
23-9-2013

Prachtige accomodatie, heerlijk schoon, ruim en kindvriendelijk (is al genoeg over geschreven, allemaal waar). Alle villa's hebben uitzicht op zee en de strandjes en een paar gezellige stadjes zijn echt "om de hoek" (met de auto). Wendy is heel erg vriendelijk en behulpzaam, de tuin is mooi en het zwembad erg schoon. Leuke stadjes, waar anderen al zoveel over geschreven hebben. Het oude Messina is inderdaad de moeite waard maar wel ruim anderhalf uur rijden door het bergachtige landschap. Ons zoontje van 3,5 jaar vond het een feest om hier te zijn. Wij komen zeker terug. Het is de eerste keer dat we een accomodatie een dikke 10 geven, maar er was hier gewoon echt niets negatiefs te bedenken.

Fantastisch!

Dtim
22-9-2013

Prachtige accommodatie, alles super goed geregeld. Niet te vergeten het prachtige uitzicht! Twee keer per week schoon beddengoed, handdoeken en wordt er schoongemaakt. Zeer vriendelijke medewerkers, echt een aanrader!

prachtig plekje pelopponesos

p en a jansen
18-9-2013

een geweldige accommodatie. de inrichting is echt compleet. heerlijk groot terras met prachtig uitzicht op zee. mooi zwembad. alles wordt goed onderhouden. veel privacy. voor strand en supermarkt is auto een must, deze zijn niet op loopafstand. deze accommodatie is zeker aan te bevelen!

Eliza was here

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kamaria Villas in Kamaria, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kamaria Villas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.