Géén boekingskosten

Meer appartement info

43 Reviews over Kamaria Villas

• 10Fam. de Jonge02-12-2020

Fantastisch!

Prachtige omgeving, ruime huizen, goed uitgeruste keuken, TV met veel kanalen, goede bedden, airco, royaal balkon/terras (met grote eettafel en voldoende ruimte voor ligbedjes), superschoon, veel privacy, groot zwembad, prachtig onderhouden park met bananenbomen, olijfbomen en veel bloeiende planten, gezellige dorpjes in de buurt met voldoende tavernes. Wij hebben hier een geweldige vakantie gehad!

• 10Ron30-07-2020

Een paradijs op een Griekse berg!

Een prachtig park met 6 villa’s erop. Alles aanwezig groot zwembad, peuter bad, mooie tuin, tennisbaan en niet te vergeten het prachtige uitzicht vanuit de villa’s. De villa’s zijn allemaal ruim opgezet met een groot terras aan de zeekant. Alle slaapkamers zijn voorzien van een airco, douche en toilet. Centrale ligging voor het maken van uitstapjes.

Wat een prachtig park een paradijsje om te zijn en waar we zeker nog terug gaan komen! 👍🏻😎😍

• 9Erin en Gijs27-07-2020

Heerlijke plek!

We zijn inmiddels vier keer bij Kamaria villa’s geweest en iedere keer worden we vriendelijk onthaald en is het genieten! Het uitzicht vanaf je balkon is geweldig en de villa’s zijn goed verzorgd. Het terrein staat vol mooie planten en bloemen. Er is aan alles gedacht, zelfs aan speelgoed voor in het zwembad. Voor restaurantjes kun je naar Finikounta en Methoni, maar ook op loopafstand bergopwaarts zit een fijn familierestaurant. Genoeg mooie strandjes in de omgeving. Met andere woorden; nog lang niet uitgekeken op deze omgeving en Kamaria villa’s. We komen graag weer terug!

• 10Rita05-06-2018

Adembenemend uitzicht

We zijn hier nu voor de zesde keer. De reden is dat we nog nergens een betere plek en accommodatie hebben kunnen vinden. Het uitzicht is fantastisch. In het huisje ontbreekt het je aan niets. Zelfs de vaatwastabletten en waspoeder zijn aanwezig. Wat is er nu mooier dan ‘s avonds op het zeer ruime terras onder de veranda aan de gezellige houten tafel je Griekse salade op te eten met een lekker wijntje. Dan heb ik het uitzicht nog niet genoemd. Ook in de omgeving zijn twee leuke plaatsjes waar je gezellig kunt eten. Moet wel met de auto, maar die zit bij de huur in als je via touroperator boekt. Kortom een aanrader.

• 10Peter-Paul Kautz12-02-2017

Paradijs op aarde

Wat een prachtig verblijf gehad in deze fantastische villa's. Na een vriendelijk ontvangst werd je villa aan je gepresenteerd en wat een waanzinnige beleving. Op de site ziet het er al prachtig uit maar in het echt is het paradijs op aarde. Een uitzicht over de zee. Het heeft tevens een heerlijk zwembad wat goed schoongehouden wordt. Als je een vraag hebt doen ze echt moeite voor je en niets is te veel. Met ons gezin van 4 hadden we ruimte genoeg, ruime slaapkamers, eigen badkamers en een teras waar je heerlijk kon genieten van ontbijt met het mooiste uitzicht. Wij kunnen niets anders dan iedereen adviseren hier te gaan genieten van een waanzinnige vakantie. Oja en als je er toch bent, geniet van het eten en de vriendelijke bevolking. Enjoy!!

• 10Maike & Rob11-10-2016

Paradijs

Op basis van alle goede beoordelingen, hadden we veel verwacht, maar alsnog werden onze verwachtingen overtroffen! Een prachtige plek, gelegen tussen de olijfbomen en met magnifiek uitzicht op zee en een paar eilandjes. Dit was onze eerste vakantie met ons zoontje van 8 maanden en we zijn helemaal tot rust gekomen. De villa is van alle gemakken voorzien, super handig als je met baby reist. Complete keuken waar je alles zelf kunt maken (wok, voldoende pannen, aardappelstamper en zelfs een kaasschaaf zijn aanwezig), een wasmachine, droogrek, wasknijpers, voldoende servies, plastic servies voor bij het zwembad, een koelbox en koelelementen, noem maar op. Heerlijke ruime slaapkamers met elk een eigen ruime badkamer. Alle ramen zijn voorzien van horren en rolluiken, zodat het heerlijk koel blijft en ongedierte buiten blijft. Airco is aanwezig maar hadden wij niet nodig, aangezien we in eind september/begin oktober verbleven. Het weer was overigens nog prima: 25/26 graden, zonnig, af en toe wat wolken en wind, nog heerlijk strandweer. Het terrein en de villa's zijn prachtig onderhouden; veel mooie beplanting maakt het dat je je in een paradijs waant. De Nederlandse eigenaren en Engelse beheerders zijn heel hartelijk, gastvrij en helpen je waar nodig. Een huurauto is wel echt nodig, want lopen naar zee is niet fijn over de steile weg naar beneden. De plaatsjes in de buurt zijn leuk om lekker te eten en naar het strand te gaan. Echt shoppen enzo kun je nergens, maar dat was dan juist erg rustgevend. We hebben enorm genoten met zijn drieën!

• 9THogetoorn06-09-2016

Geweldige plek

Voor een rustige vakantie, een luxe villa en een prachtige tuin met zwembad(en) moet je hier naar toe!

• 10liezet14-07-2015

Een geweldige plek wil zo terug

Mooie ligging van de zeer goed ingerichte bungalow die echt alles heeft wat er nodig is

• 9chris28-06-2015

fantastische plek

De villa's zijn comfortabel ingericht, en van alle gemakken voorzien.Er is een groot gemeenschappelijk zwembad, verder zijn de beheerders van het park uiterste behulpzaam en geven je ook diverse tips voor uitstapjes.

• 9Bert en Petra Talens13-09-2014

Een paradijsje

Deze huizen (appartementen) liggen in een prachtig onderhouden tuin met een heerlijk zwembad. De balcons, zeker de hoger gelegen villas hebben een werkelijk schitterend uitzicht. Aan alles is gedacht bij de inrichting. Goede bedden, ruime badkamer, veel bergruimte, overal horren en rolluiken. Een grote kompleet ingerichte keuken en voor vier personen Een moderne woonkamer met gezellige verlichting. Wifi is gratis, en niet zoals bij een vorige beoordeling ,te betalen. Alles wordt bijzonder goed onderhouden en is piekfijn in orde. Voor ons, 2 oudere echtparen, een waar paradijsje.

Appartement Kamaria Villas info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Kamaria Village, 22300