vakanties Kalo Nero

Reviews over Kalo Nero

Prima hotel!

Gertrude,
    5-8-2015

Wij werden doorverwezen door een ander, overboekt, hotel en hebben geen seconde spijt gehad. Oasis ligt pal aan zee, met gezellige eettentjes om de hoek, heeft een heerlijk zwembad in een mooie tuin en is kleinschalig (ong. 30 appartementen). Voor kinderen is er een speeltuintje en stond er iedere avond een springkussen. Er is ook een tennisbaan.

Het personeel is bijzonder aardig, vooral bij het zwembad. De hele dag door wordt er (gratis) water geserveerd.

De appartementen zijn schoon en ruim, hoewel hier en daar wat gedateerd.

De kamers worden dagelijks schoongemaakt.

DIT IS ECHT VAKANTIE

Piet,
    6-10-2012

Wij hadden een fijn appartement met een mooi uitzicht op zee.

Vanaf deze locatie aan de westkant van het schiereiland zit je centraal om vele kanten op te kunnen,noordelijk naar Olympia en zuidelijk naar de mooie kuststreek richting Pylos .

De familie Tzanabari ,vader,moeder en twee zonen maken dat je je echt op je gemak voelt.

Het ontbijt is prima en in de avond kan je ook gebruik maken van een heerlijk diner wat goed verzorgd is.

Het hele complex ziet er zeer goed en schoon uit en het zwembad mag er ook zijn.

De kamers worden elke dag schoongemaakt en om de twee dagen worden de handdoeken verschoont.

Al bij al een super locatie .

Het betreft een appartementencomplex(je) met B&B en HB

Ron Mostert,
    27-2-2008

Het betreft een appartementencomplex(je) met B&B en HB. De kamers zijn zeer ruim maar het keukengedeelte is wat verwaarloosd. Mooi zwembad en direct aan zee (gescheiden door een rustige weg) gelegen.

Het ontbijt is prima en het diner (bij HB) is goed maar met beperkte dagkeuze. Maar let op het personeel wil het diner graag tegen meerprijs upgraden.

1-2 keer per week is er een diner special.

Voor de lunch zijn er voldoende mogelijkheden tegen schappelijke prijzen aan de weg naar Kalo Nero (5 min. lopen).

De omgeving is niet erg uitnodigend en een auto is noodzakelijk.

Mooi, ruim appartement met goed zwembad, pal aan het strand

AJH,
    20-11-2007

Mooi, ruim appartement met goed zwembad, pal aan het strand. Klein dorpje met een paar prima eettentjes. Goede treinverbinding met Kiparissia en Kalamata. Wij vonden het er heerlijk rustig in juli! Veel Caretta Caretta nesten geteld door de kinderen. Ook in de omgeving prachtige rustige stranden.(Met auto richting Pylos).

Aanrader.

Was gewend aan vier à vijf sterren en juist daarom goed.

Philip Voets,
    16-7-2007

Was gewend aan vier à vijf sterren en juist daarom verrassend goed. Weinig echte minpunten. Mooie omgeving, goed zwembad en fitness en natuurlijk dicht in de buurt van de highlights uit het Oude Griekenland (Olympia en Sparta, hoewel weinig te zien bij laatste). Over de hele linie erg tevreden!

Kalo Nero scoort een 8,6 uit 10, op basis van 9 reviews