Appartement Oasis

7 reviews over Appartement Oasis in het Nederlands

Prima hotel!

Gertrude
5-8-2015

Wij werden doorverwezen door een ander, overboekt, hotel en hebben geen seconde spijt gehad. Oasis ligt pal aan zee, met gezellige eettentjes om de hoek, heeft een heerlijk zwembad in een mooie tuin en is kleinschalig (ong. 30 appartementen). Voor kinderen is er een speeltuintje en stond er iedere avond een springkussen. Er is ook een tennisbaan. Het personeel is bijzonder aardig, vooral bij het zwembad. De hele dag door wordt er (gratis) water geserveerd. De appartementen zijn schoon en ruim, hoewel hier en daar wat gedateerd. De kamers worden dagelijks schoongemaakt.

2008

Het betreft een appartementencomplex(je) met B&B en HB

Ron Mostert
27-2-2008

Het betreft een appartementencomplex(je) met B&B en HB. De kamers zijn zeer ruim maar het keukengedeelte is wat verwaarloosd. Mooi zwembad en direct aan zee (gescheiden door een rustige weg) gelegen. Het ontbijt is prima en het diner (bij HB) is goed maar met beperkte dagkeuze. Maar let op het personeel wil het diner graag tegen meerprijs upgraden. 1-2 keer per week is er een diner special. Voor de lunch zijn er voldoende mogelijkheden tegen schappelijke prijzen aan de weg naar Kalo Nero (5 min. lopen). De omgeving is niet erg uitnodigend en een auto is noodzakelijk.

Gereisd Met partner in juni 2007
2007

Mooi, ruim appartement met goed zwembad, pal aan het strand

AJH
20-11-2007

Mooi, ruim appartement met goed zwembad, pal aan het strand. Klein dorpje met een paar prima eettentjes. Goede treinverbinding met Kiparissia en Kalamata. Wij vonden het er heerlijk rustig in juli! Veel Caretta Caretta nesten geteld door de kinderen. Ook in de omgeving prachtige rustige stranden.(Met auto richting Pylos). Aanrader.

Gereisd Familie in Tue Nov 20 2007 20:45:38 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakanties.nl

Was gewend aan vier à vijf sterren en juist daarom goed.

Philip Voets
16-7-2007

Was gewend aan vier à vijf sterren en juist daarom verrassend goed. Weinig echte minpunten. Mooie omgeving, goed zwembad en fitness en natuurlijk dicht in de buurt van de highlights uit het Oude Griekenland (Olympia en Sparta, hoewel weinig te zien bij laatste). Over de hele linie erg tevreden!

Gereisd Familie in juli 2007

Wij hebben met 2 kids hier enkele dagen verbleven, begin

Fam. Vermare
12-5-2007

Wij hebben met 2 kids hier enkele dagen verbleven, begin mei. Zeer rustig complex. Mooi zwembad, tennisveld en fitnessruimte. Erg schoon, prima ligging voor rust zoekers, auto is een must! Van hieruit tripjes gemaakt naar o.a. Vasses en Olympia. Kiparissia ook aan te raden (5 km) wat levendiger. Wij zijn ook met het treintje meegeweest naar Kalamata. Erg leuk. Manager is duits, weet veel over de omgeving.

Gereisd Anders in mei 2007
2006

Appartementen erg ruim, mooie ligging, schitterend uitzicht

M.H
8-1-2006

Appartementen erg ruim, mooie ligging, schitterend uitzicht. Zwembad schoon en netjes. Wel errug stil in de omgeving, auto is een must. In de directe omgeving waren de minimarkten/bakkers niet open 's morgens, dus dat is wel een minpuntje. Verder prima!

Gereisd Anders in januari 2006

2004

Wij hebben in september 2003 een Fly-drive gedaan op de en

Rogier Verheijen
12-12-2004

Wij hebben in september 2003 een Fly-drive gedaan op de Pelepponessos. Twee week rond gereden en twee weken heerlijk gerelaxed in Kalo Nero. Prijs/kwaliteit voor deze ruime appartementen is prima. Dit is een bestemming voor da gast de opzoek is naar rust. Het plaatsje is erg klein en beschikt over een stationnetje. Moet je een keer gedaan hebben, erg leuk. Het zeewater is hier kristalhelder en lekker warm.

Gereisd Anders in Sun Dec 12 2004 14:51:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektEngels
  • Aantal personen2 tot 4

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand50 m
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenSquash
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Oasis in Kalo Nero, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Oasis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.