Villa Ryalos

Villa
Villa Ryalos
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Ryalos voor je op een rij gezet:

Eliza was here
Eliza was here

1 review over Villa Ryalos in het Nederlands

Prachtige ligging! Fenomenaal uitzicht!

Conny van Dijk
14-9-2013

Ik ben met mijn 2 zussen absolute Griekenland fans. Dit keer dus naar de Peloponnesos waar wij nog niet eerder waren geweest. Het appartement ligt schitterend tegen de berg en heeft daardoor een prachtig uitzicht. De villa Asteropi waar wij in logeerden was voor ons (3 dames boven de 60) zeer onpraktisch ingericht. Op de begane grond kleine woonkamer (2 slaapplaatsen) met keuken, trap naar beneden voor toilet en badkamer + garderobekamer zonder kast om kleding op te hangen. Trap vanuit woonkamer naar boven voor 2de slaapkamer. De inrichting van de keuken was zeer slecht. Bij elkaar geraapt zooitje!! Penny deed haar best om alles bij te houden maar door gezondheidsproblemen kon zij alleen het hoogst noodzakelijke doen. Het complex heeft veel onduidelijke trapjes en de bedden bij het zwembad zijn keihard. Er zijn geen bedjes voor, wij gebruikten daarom de handdoeken driedubbel om toch nog enigszins comfortabel te liggen. Wij hebben gelukkig toch nog erg genoten van onze vakantie.

Gereisd Anders in Mon Sep 02 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Villa info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Ryalos in Kalamata, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Ryalos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.