Villa Ryalossterstersterster

Meer villa info

We hebben een aantal aanbieders voor Ryalos voor je op een rij gezet:

18 reviews over Villa Ryalos

• 9Chantal29-06-2016

Geweldige stek, een aanrader!

Een heerlijke rustige plek. Kleinschalig (5 appartementen) en keurig verzorgd. Volgens mij zijn de appartementen net gerenoveerd. Keurig schoon en alles ziet er fris uit. Ontvangst en service was geweldig. Je voelt je gelijk welkom als je op de plaats van bestemming aan komt. Afstanden naar bezienswaardigheden zijn zeer goed te doen. Locatie is boven op een berg, je loopt niet zomaar ergens heen. Dit staat duidelijk aangegeven dus weet je vooraf. Op 200 meter een taverne. Simpele kaart maar prima eten. Het uitzicht over de baai is prachtig. Kortom: een heerlijk verblijf gehad!

Gereisd met vrienden in juni 2016

We hebben een aantal aanbieders voor Ryalos voor je op een rij gezet:

5 tips over Villa Ryalos

• Ivk, 26-06-2013

In Kalamata heb je een lange strook restaurantjes langs de kust, daar kun je heerlijk eten! Aan de haven zijn de restaurants wat duurder. Kalamata heeft een leuk centrum plus meerdere havens. Het 13e eeuwse kasteel is leuk om te bezoeken. Tip; vlak voordat je bij de shell linksaf gaat richting de bergen, zit aan de rechterkant een heerlijk bakkertje! Buiten Kalamata is het plaatsje Kardamily een mooi authentiek plaatsje om te wandelen en te bekijken. Een must; de Polimnio watervallen in Kazarma!

• Stephanie Raming, 09-09-2013

Veel cultuur; Olympia, Aciënt Messini (Messene), Methoni (kasteel aan het strand), Koroni, Pylos. De Mani met Kardamili, Agios Nikolaos, vissersplaats, Platsa, Thalames is leuk. De torenwoningen zijn bijzonder in Vathia. Mistras en Monemvasia zeer mooi en bijzonder! Natuur watervallen van Pollimnou (in Kazarma), de grotten van Pirgos Dirou (sprookjesachtig), kaap Tenero (zuidelijkste punt van Eu) de bergweg tussen Sparti en Kalamata van het Taygetos gebergte! De film “Before Midnight” (2013).

• paffen, 28-08-2012

Tips zijn Kardamili, Sparti, Stoupa, Pirgos Dirou.

0 vragen over Villa Ryalos

Villa info