Villa Ryalos

3 reviews over Villa Ryalos in het Nederlands

geweldig uitzicht

rita
5-9-2016

Geweldige locatie met een schitterend uitzicht. Wij hadden huisje elektra met boven en onder een slaapruimte, badkamer, extra toilet, keuken, een terras en een balkon met weer dat uitzicht!!! Vriendelijke eigenaar, mooi zwembad enz. Op 10 min rijden, (naast het tankstation onder aan de berg)ligt een bakker met lekker broodje, gebak ed. restaurants genoeg in de omgeving. wij hebben overal lekker gegeten. Op 2,5-3 uur rijden sta je in Athene. Olympia, Kanaal van Korinthe, Voidokilia beach, Pylos, Kardamili en Foneas Beach 1,5 tot 2 uur. Vanaf de villas berg op, kun je paragliden.

Wat wij minder vonden? As we wat moeten zoeken,is het dat er geen theedoeken waren om de vaat voor het ontbijt af te drogen. En dat sommige ligbedjes aan het zwembad aan vervangen toe waren.

Prima plek in Griekenland om te vertoeven

paffen
28-8-2012

Prima accommodatie. Wel is een auto een noodzaak om andere gebieden, strand, stad te bereiken. Diverse supermarkten in de buurt waar je alles kan krijgen. Vanuit Kalamata prima uitvalsbasis om dagtrips te maken. Tips zijn Kardamili, Sparti, Stoupa, Pirgos Dirou.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2012

Super vakantieadres met subliem uitzicht

E Veenvliet
1-11-2010

Super vakantieadres. De huisjes zijn goed schoon en mooi ingericht. Vooral het uitzicht is subliem. Voor hele kleine kinderen is dit wel af te raden. Veel trappetjes en schuin aflopend pad.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jan 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben een aantal aanbieders voor Ryalos voor je op een rij gezet:

Villa info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Ryalos in Kalamata, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Ryalos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.