Villa Ryalos

Villa Ryalos
8,6

5 tips over Villa Ryalos

rita, 6-9-2016

Er is hier zoveel te zien. Helemaal naar boven rijden om vervolgens te gaan paragliden. Heel veel dorpjes en bezienswaardigheden zijn hierboven al genoemd. Ga eens naar Athene.

Goede restaurants in Kalamata: Kardamo in het centrum van Kalamata en Da Francesco italiaans restaurant in de haven van Kalamata.

In kardamilli: Dioskouroi met prachtig uitzicht op het haventje.

De andere restaurant waren ook goed maar die drie kwamen erboven uit

Mariska, 24-7-2016
Uitstapje naar de waterval en Olympia!!!
Stephanie Raming, 9-9-2013

Veel cultuur; Olympia, Aciënt Messini (Messene), Methoni (kasteel aan het strand), Koroni, Pylos. De Mani met Kardamili, Agios Nikolaos, vissersplaats, Platsa, Thalames is leuk.

De torenwoningen zijn bijzonder in Vathia.

Mistras en Monemvasia zeer mooi en bijzonder!

Natuur watervallen van Pollimnou (in Kazarma), de grotten van Pirgos Dirou (sprookjesachtig), kaap Tenero (zuidelijkste punt van Eu) de bergweg tussen Sparti en Kalamata van het Taygetos gebergte!

De film “Before Midnight” (2013).

We hebben een aantal aanbieders voor Ryalos voor je op een rij gezet:

Ivk, 26-6-2013
In Kalamata heb je een lange strook restaurantjes langs de kust, daar kun je heerlijk eten! Aan de haven zijn de restaurants wat duurder. Kalamata heeft een leuk centrum plus meerdere havens. Het 13e eeuwse kasteel is leuk om te bezoeken. Tip; vlak voordat je bij de shell linksaf gaat richting de bergen, zit aan de rechterkant een heerlijk bakkertje! Buiten Kalamata is het plaatsje Kardamily een mooi authentiek plaatsje om te wandelen en te bekijken. Een must; de Polimnio watervallen in Kazarma!
paffen, 28-8-2012
Tips zijn Kardamili, Sparti, Stoupa, Pirgos Dirou.

We hebben een aantal aanbieders voor Ryalos voor je op een rij gezet: