Hotel Rex

Kleine hotelsWeer vandaag32°19°

Plaats als eerst een review!

We hebben een aantal aanbieders voor Rex voor je op een rij gezet:

Nog geen reviews over Hotel Rex

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • RokenToegestaan

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinRookruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Kluis, Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rex in Kalamata, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rex zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.