Hotel Galaxy

Kleine hotelsWeer vandaag31°18°
Hotel Galaxy

We hebben een aantal aanbieders voor Galaxy voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Galaxy in het Nederlands

Nooit meer!!

Hans en Dini
30-10-2009

Hotel ligt midden in de stad. Parkeren is hierdoor moeilijk. Personeel zegt niets kan wel wat vriendelijker. Balkon is super klein en wij hadden uitzicht op de straat. Op onze kamer werkte toen we aankwamen de airco niet en ook de kluis werkte niet. Dit is door de technische dienst opgelost. Maar toen we de airco 's avonds wilden gebruiken lekte de afvoer precies op het bed. Hier werd niets aangedaan alleen een verschoning van het bed. Na 1 nacht waren we blij dat we het hotel konden verlaten.

Gereisd Met partner in juli 2009

• Afstand tot strand2 km
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, TV

• ReceptieAanwezig

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Galaxy in Kalamata, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Galaxy zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.