Hotel Elektra Spa

Kleine hotelsWeer vandaag31°18°
Hotel Elektra Spa

We hebben een aantal aanbieders voor Elektra Spa voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Elektra Spa in het Nederlands

goed hotel op een wat minder fraaie plek

JamieV
31-12-2013

In december 12 dagen verbleven in het Electra hotel te Kalamata. Het hotel ligt aan de zeehaven welke zich in zeer vervallen staat bevindt. Het hotel is echter recentelijk gerenoveerd en van alle gemakken voorzien. De lobby en het restaurant zijn fraai ingericht, en in de bar maakt men heerlijke koffie specialiteiten. Het restaurant heeft kleine, maar uitstekende kaart. De kamers zijn netjes, ruim en beschikken allen over balkon met zitje, minibar en flatscreen televisie. Het enige nadeel is dat er uitsluitend Griekse zenders zijn te ontvangen. De kamers worden iedere dag keurig schoon gemaakt. De staf is uiterst vriendelijk en zorgen dat het de gasten aan niets ontbreekt. Het hotel is met name geschikt voor de zakelijke reiziger.

Gereisd Zakelijk in Tue Dec 10 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Poolbar, Zwembad

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Elektra Spa in Kalamata, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Elektra Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.