Géén boekingskosten

Hotel Akti Taygetos

GriekenlandPeloponnesosKalamata

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Akti Taygetos voor je op een rij gezet:

7.1GoedScore uit 8 reviews
+43/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.1GoedScore uit 8 reviews

• Airconditioning
  • Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten

8 Reviews over Akti Taygetos

• 2Ewka21-08-2014

Moja opinie dotyczy bungalowów -bo hotelu nie znam

Polaków jak to bywa upycha się na dole lub po bokach - na piętrach w bungalowach z widokiem na morze -kwateruje się tubylców lub inne nacje !! Brak chodników uniemożliwiał jakiekolwiek spacery -DALEKO DO sklepików ,mała plaża publiczna mały basen publiczny i fatalny menager - 28 letni grek -można tez nazwać go publicznym - burak i tyle : to należałoby zmienić . Reszta OK -Wspaniała P. Kasia !!!

• 8t.e.smits06-07-2012

gewoon doen

Een prachtig hotel met diverse appartementen. Deze zijn wel enigzins gedateerd. De (hotel)appartementen liggen op de heuvel. Het ontbijt is gewoon goed EN uitgebreid. Zeven dagen p.w. worden de kamers schoongemaakt en krijgt met nieuwe handdoeken etc. ! Het zwembad is heerlijk. Personeel (waaronder Angela) is heel behulpzaam en echt niets is teveel.

• 8annemie_van_eulem17-05-2011

Gastvrij hotel met appartementen

Fijn en gastvrij hotel; mooi gelegen; ver genoeg van de drukke weg en zicht op zee. Eigen strand (open va juni). Ontbijt is goed en wordt voortdurend aangevuld. Prima zwembad met ligstoelen en bar. Wireless (gratis) internet in de loungeseat bij de receptie. Hotel ligt ongeveer 4 km vanaf het centrum Kalamata; huur een auto ; gezellig naar de boulevard en vooral om de prachtige en wijde omgeving te verkennen. Wij waren met 'z'n 3-en (ouder kind).

• 9Jan en Marijke07-07-2010

Een aanrader!

Wij zijn hier geweest van 21 juni-5 juli 2010. We hadden een bungalowkamer geboekt, heel schoon en netjes, elke dag schone handdoeken en lakens. Wij vonden het ontbijt wel goed. Het personeel was erg vriendelijk, vooral bij de receptie. Huur wel een auto, want je zit er wel afgelegen. De beachbar was dit jaar vernieuwd, het zag er hip en gezellig uit. De sandwitches zijn heerlijk! 's avonds kun je in Kalamata lekker eten voor weinig geld. We hebben een hele leuke vakantie gehad, en de Peloponessos is gewoon geweldig mooi!

• 7s.kamp06-09-2009

voor doorreis

Niet geschikt voor een langer verblijf. Wat ons stak was het feit dat op onze laatste dag het zwembad verhuurd was aan een grote griekse groep, die geen zwemmers duldde tijdens hun diner. Dit schijnt vaker voor te komen. Half-pension is geen optie want er is geen restaurant, je bent dus aangewezen op een huurauto. Kamers zijn OK, maar erg harde bedden, en het licht schijnt naar binnen. Eenmaal is onze nachtrust verpest door een grote groep busgangers die feestvierden en de volgende dag al weer vertrokken waren. Voor deze mensen is het dan ook heel geschikt. Wij zijn een andere griekse gastvrijhied gewend.

• 7stefan kamp05-09-2009

resort is een hotel

Niet geschikt om langer dan een paar dagen te verblijven,op 's zondags wordt het zwembad wel eens opengesteld voor Griekse families, andere mensen kunnen er dan geen gebruik van maken. Ontbijt mag geen ontbijt heten,en je wilt niet dineren aan het zwembad,derhalve niet geschikt als half-pension.Je hebt een auto nodig.Kamers zijn OK, alleen de bedden knoerthard,en 's nachts schijnt licht naar binnen.Strandbar leuk, prive-strand wel heel minimaal. Prima om 2 dagen te verblijven,maar geen hele vakantie.

• 8Ron Mostert27-02-2008

Mooi ruim complex met veel groen met zwembad. Aan zee gelegen maar het strand is nagenoeg onbereikbaar en zeer smal; ongeschikt voor strandvreugd. Het ligt nogal afgelegen aan een redelijk drukke weg. Een auto is noodzakelijk. De kamers zijn van redelijke afmetingen en aardig ingericht, met balkon. Het ontbijt is prima in orde maar voor de lunch ben je aangewezen op de snackbar bij het zwembad of de deur uit (vanaf de parkeerplaats linksaf) naar het dichtsbijzijnde dorp (10 min. lopen). Ook voor een diner ben je op dat dorp aangewezen.

• 8Ine21-06-2005

Mooi hotel met mooi aangelegde tuinen. Nette kamers met zeezicht. Fijn zwembad met bar. Het hotel was echter nog niet helemaal klaar en er ontbrak een restaurant.bij het zwembad was zogenaamd een snackbar, maar die had alleen een sandwich op het menu. Als het slecht weer was kon je nergens iets drinken en het ligt erg afgelegen. Je moet een auto hebben.

Hotel Akti Taygetos info

Betaling

• VisaBeschikbaar
  • MastercardBeschikbaar

• HotelkluisBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Wlan internetBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar
  • LoungeBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Maaltijden

• OntbijtbuffetBeschikbaar
  • HalfpensionBeschikbaar
  • Vast diner menuBeschikbaar

• Door weg gescheiden van strandBeschikbaar