7,1

7 reviews over Hotel Akti Taygetos in het Nederlands

gewoon doen

t.e.smits
6-7-2012

Een prachtig hotel met diverse appartementen. Deze zijn wel enigzins gedateerd. De (hotel)appartementen liggen op de heuvel. Het ontbijt is gewoon goed EN uitgebreid. Zeven dagen p.w. worden de kamers schoongemaakt en krijgt met nieuwe handdoeken etc. ! Het zwembad is heerlijk. Personeel (waaronder Angela) is heel behulpzaam en echt niets is teveel.

Gereisd Met partner in Mon Jun 18 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gastvrij hotel met appartementen

annemie_van_eulem
17-5-2011

Fijn en gastvrij hotel; mooi gelegen; ver genoeg van de drukke weg en zicht op zee. Eigen strand (open va juni). Ontbijt is goed en wordt voortdurend aangevuld. Prima zwembad met ligstoelen en bar. Wireless (gratis) internet in de loungeseat bij de receptie. Hotel ligt ongeveer 4 km vanaf het centrum Kalamata; huur een auto ; gezellig naar de boulevard en vooral om de prachtige en wijde omgeving te verkennen. Wij waren met 'z'n 3-en (ouder kind).

Gereisd Met partner in mei 2011

Een aanrader!

Jan en Marijke
7-7-2010

Wij zijn hier geweest van 21 juni-5 juli 2010. We hadden een bungalowkamer geboekt, heel schoon en netjes, elke dag schone handdoeken en lakens. Wij vonden het ontbijt wel goed. Het personeel was erg vriendelijk, vooral bij de receptie. Huur wel een auto, want je zit er wel afgelegen. De beachbar was dit jaar vernieuwd, het zag er hip en gezellig uit. De sandwitches zijn heerlijk! 's avonds kun je in Kalamata lekker eten voor weinig geld. We hebben een hele leuke vakantie gehad, en de Peloponessos is gewoon geweldig mooi!

Gereisd Met partner in juli 2010

voor doorreis

s.kamp
6-9-2009

Niet geschikt voor een langer verblijf. Wat ons stak was het feit dat op onze laatste dag het zwembad verhuurd was aan een grote griekse groep, die geen zwemmers duldde tijdens hun diner. Dit schijnt vaker voor te komen. Half-pension is geen optie want er is geen restaurant, je bent dus aangewezen op een huurauto. Kamers zijn OK, maar erg harde bedden, en het licht schijnt naar binnen. Eenmaal is onze nachtrust verpest door een grote groep busgangers die feestvierden en de volgende dag al weer vertrokken waren. Voor deze mensen is het dan ook heel geschikt. Wij zijn een andere griekse gastvrijhied gewend.

Gereisd Met partner in Sat Aug 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

resort is een hotel

stefan kamp
5-9-2009

Niet geschikt om langer dan een paar dagen te verblijven,op 's zondags wordt het zwembad wel eens opengesteld voor Griekse families, andere mensen kunnen er dan geen gebruik van maken. Ontbijt mag geen ontbijt heten,en je wilt niet dineren aan het zwembad,derhalve niet geschikt als half-pension.Je hebt een auto nodig.Kamers zijn OK, alleen de bedden knoerthard,en 's nachts schijnt licht naar binnen.Strandbar leuk, prive-strand wel heel minimaal. Prima om 2 dagen te verblijven,maar geen hele vakantie.

Gereisd Met partner in september 2009
2008

Mooi ruim complex met veel groen met zwembad

Ron Mostert
27-2-2008

Mooi ruim complex met veel groen met zwembad. Aan zee gelegen maar het strand is nagenoeg onbereikbaar en zeer smal; ongeschikt voor strandvreugd. Het ligt nogal afgelegen aan een redelijk drukke weg. Een auto is noodzakelijk. De kamers zijn van redelijke afmetingen en aardig ingericht, met balkon. Het ontbijt is prima in orde maar voor de lunch ben je aangewezen op de snackbar bij het zwembad of de deur uit (vanaf de parkeerplaats linksaf) naar het dichtsbijzijnde dorp (10 min. lopen). Ook voor een diner ben je op dat dorp aangewezen.

Gereisd Met partner in Fri Jun 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2005

Mooi hotel met mooi aangelegde tuinen

Ine
21-6-2005

Mooi hotel met mooi aangelegde tuinen. Nette kamers met zeezicht. Fijn zwembad met bar. Het hotel was echter nog niet helemaal klaar en er ontbrak een restaurant.bij het zwembad was zogenaamd een snackbar, maar die had alleen een sandwich op het menu. Als het slecht weer was kon je nergens iets drinken en het ligt erg afgelegen. Je moet een auto hebben.

Gereisd Anders in Tue Jun 21 2005 19:16:02 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension
  • Eten en drinkenLunch

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandKiezels
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportSurfen
  • BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Akti Taygetos in Kalamata, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Akti Taygetos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.