Vakantiehuis Aeropi Houses

Vakantiehuis Aeropi Houses

Vakantiehuis
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Aeropi Houses voor je op een rij gezet:

Eliza was here
Eliza was here

2 reviews over Vakantiehuis Aeropi Houses in het Nederlands

Fantastisch voor een week

Mina Smit
6-5-2018

Geweldig, wat een heerlijke plek. Hier vind je rust, ruimte, licht. En wat een fantastisch uitzicht. Wij zijn op dit moment de enige bewoners van dit idyllische dorp op dit moment, samen met Coco, de uitbater van de plaatselijke taverna. We hebben het zwembad en het hele dorp voor onszelf. Prachtig om te wandelen, gewoon over de weg of langs steile paadjes. De auto laten we staan. Lopen doen we ook naar de plek waar je kunt paragliden. Eén van ons is vastbesloten te gaan springen. Echt een aanrader om te doen. Zo nu en dan rijden we naar Kalamata voor de boodschappen en dan gauw weer terug. De stad heeft weinig te bieden en de stranden vinden wij niet aantrekkelijk. We eten regelmatig bij Coco. We spreken met hem een tijd af zodat hij het rustig kan voorbereiden. Meestal zijn we de enige gasten. Coco besteedt veel zorg aan het Griekse eten: salade, brood, aardappels en vlees. Heel smakelijk maar voor ons niet geschikt voor elke dag.

nooit meer

Jeanne
14-5-2016

Aeropi houses ligt in Ano Verga, 12 km van Kalamati. De weg ernaar toe is regelrechte horror. Wij hadden een huur autootje en moesten daar de steile berg mee op. Langs afgronden en zeer slechte wegen. Dat kostte een uur en door de slechte weg kregen we ook nog een lekke band. We zijn nog een keer op en neer gegaan en hebben toen besloten weg te gaan en iets te boeken wat wel bereikbaar was!

Gereisd Met partner in mei 2016

Vakantiehuis info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Aeropi Houses in Kalamata, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Aeropi Houses zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.