Hotel aan zeeWeer vandaag26°14°
8,5

Wat vakantiegangers zeggen

Ben je gek op het strand en verblijf je het liefst in een hotel direct aan de kust? Dan zit je goed in Hotel Kalamaki Beach. Vanuit je hotelkamer sta je in een paar stappen al met je voeten in het zand. Hotel Kalamaki Beach heeft drie sterren, verwacht hier daarom niet al teveel luxe. Benieuwd naar de ervaringen van reviewers? Lees dan met ons mee.

De zee voor het hotel is super voor kinderen volgens reviewer A. De bodem van de zee blijft namelijk heel lang ondiep. Dat samen met het feit dat de zee hier rustig en helder is maakt het tot een veilige plek voor de kids. Zelf kun je een bed en parasol huren om op neer te strijken. Vakantiegangers die eerder in Hotel Kalamaki Beach verbleven schrijven dat je acht euro betaalt voor twee ligbedden en een parasol. Bij het zwembad van het hotel kun je gratis gebruik maken van de ligbedden.

Blijf je een dag relaxen in Hotel Kalamaki Beach? Lunch dan bij de beachbar. Reviewer Wendy schrijft dat de lunch hier goed is en ook Judith is het met haar eens: ‘Het eten in de beachbar en bij het restaurant aan het strand is echt TOP! Super veel keuze en alles is heerlijk.’ Bij de beachbar haal je niet alleen lekker eten, maar ook voor een cocktail ben je hier aan het juiste adres. Wendy: ‘Heerlijke cocktails. Maria de barvrouw is een toppertje.’ In Kalamaki Beach Zakynthos kun je ook prima ontbijten, hou er alleen rekening mee dat het ontbijtbuffet niet heel erg uitgebreid is.

Hou je van een moderne kamer? Dan is Hotel Kalamaki Beach niet de plek voor jou. Jullie schrijven dat de kamers en badkamers hier wat gedateerd zijn. De bedden zijn daarnaast aan vervanging toe. Schoon zijn de kamers in ieder geval wel. De hoteleigenaren zijn druk bezig om de hotelkamers te renoveren, enkele kamers zijn al klaar. Tom van Dongen had geluk en verbleef in een gerenoveerde kamer. Hij sliep op een boxspring en had een goede douche in de badkamer. Hou er wel rekening mee dat je moet betalen om gebruik te maken van de airconditioning.

Ligging

Hotel Kalamaki Beach ligt op 10 minuten loopafstand van het centrum van Kalamaki. Vakantiegangers raden aan om hier ‘s avonds te gaan dineren. Je vindt hier veel goede restaurants op een mooie locatie. Hier eet je namelijk aan het strand.

Heb je zin in wat beweging? Wandel dan eens naar Laganas. Het is zo’n drie kwartier lopen tot je Laganas bereikt. Tip: ga terug met de taxi of met de bus. Voor nog geen twee euro koop je een buskaartje en voor de taxi betaal je ongeveer acht euro.

We hebben een aantal aanbieders voor Kalamaki Beach voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Kalamaki Beach in het Nederlands

2008

Een aanrader, alle verwachtingen werden ruimschoots We er

Eva Smits
15-6-2008

Een aanrader, alle verwachtingen werden ruimschoots ingelost. We waren er een week met een kindje van net geen 2 jaar en het is super meegevallen. Vriendelijk personeel, lekker eten in buffetvorm, mooie verzorgde tuin, ligmogelijkheden aan de zee of het zwembad, kleine speeltuin en plonsbadje. Goede ligging voor de verkenning van Korinthie, Athene en de Peloponesos met huurwagen. Enkel de bar was wat minder geslaagd : het is een deel van de lobby en dus nogal groot en open.

Gereisd Familie in juni 2008

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand50 m
  • Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenBetaalde strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Kapel, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Surfen, Waterskiën
  • BalsportenBadminton, Volleybal
  • Tennisbaan4, Aanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kalamaki Beach in Isthmia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kalamaki Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.