Appartement Kalypso Studios

Appartement Kalypso Studios
7,3

2 reviews over Appartement Kalypso Studios in het Nederlands

2008

Supervriendelijk en een mooi uitzicht

Michiel
17-9-2008

Wij zaten in het bovenste huis en hadden een mooi uitzicht over de zee. De vrouw des huizes was ontzettend vriendelijk (zeker aangezien we net een autoongeluk met de huurauto hadden gehad).

De studio's zijn best ruim met balkon met mooi uitzicht. De badkamer heeft een bad en is ook best ruim. Verder is er een klein keukentje aanwezig.

De ligging is niet ideaal, maar met de auto kan je leuke uitstapjes maken naar het strand, Gythio, Vathia (maar daar is niet veel te beleven). Een aanrader zijn de grotten van Dyros; met een bootje door een grot en daarbuiten is ook een strandje (helaas kiezels).

Aan het eind kregen we nog olijfolie, jam en olijven mee.

Gereisd Met partner in september 2007

leuk stadje in de buurt(vissersdorpje) de studios waren 2

p&d
8-1-2008

leuk stadje in de buurt(vissersdorpje) de studios waren klein maar wel schoon ben zelf bijna 2 meter en bed maar 1.80 dus dat viel tegen, voor rust ben je daar aan het goede adres. mooi strand en veel bergweggetjes voor met de auto te rijden ,zonder auto kun je er niets!!

Gereisd Familie in januari 2008

Appartement info

• Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kalypso Studios in Gythion / Mavrovouni, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kalypso Studios zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.