Camping Gythion Bay

• 8.6Eetgelegenheden

Meer camping info

9 reviews over Camping Gythion Bay

• 9Stipjes12-10-2017

Prima als het niet te druk is

Deze camping lijkt me geweldig als het niet te druk is. Wij waren er rond 15 augustus (Maria Hemelvaart) en de camping was (té) vol. Doordat er geen afgebakende plaatsen zijn propt iedereen zijn tent overal tussen. De Grieken nemen de kortste weg naar het sanitair of de weg en lopen dus gewoon onder je luifel door en kijken daarbij rustig om zich heen. Erg ongemakkelijk. We stonden met halfingepakte auto en er stonden al spullen van de mensen die onze plek wilden innemen klaar. De campingeigenaren houden geen toezicht op de plaatsen waardoor ongemakkelijke situaties ontstonden. Maar verder een mooie camping, pal aan het strand, prachtig zwembad en erg idyllisch terras. Het dorp vlakbij is ook erg gezellig en mooi. We komen graag eens terug als het rustiger is!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 7Joop G15-09-2014

Fijne camping

Gastvrije ontvangst. Plaatsen kunnen zelf uitgezocht worden. Douches zeer goed. Toiletten wat minder omdat ze zeer laag waren. Leuke ligging aan strand waarop diverse gelegenheden om wat te eten of te drinken. Tip restaurant met roze flamingo: zeer goed en goedkoop.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2014

• 8smit-kooten.a02-08-2014

Mooie uitvalsbasis voor de Mani, prima camping!

Gythion Bay kozen wij uit een aantal campings in Mavrovouni, vanwege de aanwezigheid van het zwembad. Dat is ook beslist de moeite waard, het is prachtig aangelegd, met veel gelegenheid eromheen om te zonnen, zitten, eten en drinken. Wij kozen een plekje voor onze vouwwagen onder vier olijfbomen, zodat we altijd schaduw hadden, en binnen de wifi-zone, vlak achter het zwembadterrein. Het sanitair is op zich prima en wordt zeer regelmatig schoongemaakt. Jammer dat er niet altijd warm water was, hoewel dat per gebouwtje verschilde. De camping ligt aan het rustige zandstrand van Mavrovouni, waar een aantal eigen parasolletjes staat. De zee is minder rustig, soms zelfs ruig, waardoor voor onze kinderen het zwembad een uitkomst was. De zeebodem loopt snel af. Al met al een fijne camping waarop wij een week verbleven. Veel nationaliteiten!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 8Marjo30-05-2013

Mooi terrein

Geen heggen, maar een prachtige olijfboomgaard waar je een plekje kunt zoeken. Omdat het nog half mei was, was maar een gedeelte van het sanitair geopend. Begrijpelijk, maar wel irritant dat dat betekende dat er maar een westers toilet en 2 hurktoiletten voor de dames beschikbaar. Let op: soms gevaarlijke branding.

Gereisd met partner in mei 2013

• 9Hans en Thea05-02-2012

ongedwongen camping om te relaxen !

Heerlijke plaatsen en niet van dat hokjes gedoe, lekker ongedwongen vrije plaatsen ! Veel bomen voor schaduwrijke plaatsjes en natuurlijk een hangmat. Sanitair mooi vernieuwd en goed bijgehouden. Heerlijk strand binnen loopafstand en veel ruimte. Personeel van de camping is erg vriendelijk . Min puntje: redelijk veel zwerfhonden dus zorg dat je geen afvalzak buiten de tent laat staan in de nacht. In juni was het restaurant niet open en de winkel pas aan het eind van de maand. Alles bij elkaar geweldig hier !!!!!!!! We zijn hier dan ook al 4 keer geweest en zal zeker niet de laatste keer zijn !

Gereisd met partner in juni 2011

• 8P.Turel28-08-2010

Heerlijke ligging

Kleine simpele smalle langgerekte camping direct aan groot zandstrand in olijf- en sinaasappelboomgaard (dus verse jus in de morgen). 's Middags komt altijd de wind, dus uitstekend voor verkoeling en surfers. Geen vaste plekken, daardoor ongedwongen sfeer. Verouderd, sanitair wel schoon. Waarschijnlijk in het hoogseizoen onvoldoende capaciteit. Kleine mini-market en Taverna (was nog niet open toen wij er waren). Op 50m op het strand is ook een Taverna, supermarkt op 2 km. Personeel zeer aardig en behulpzaam. Uitstekende uitvalsbasis voor de Mani, Sparta, Mystras en Monemvasia. Gythio(n) op 4 km, zeer goed vertoeven met tientallen terrassen en restaurants aan de boulevard. Wifi op de camping (gratis).

Gereisd met partner in mei 2010

• 8familie de Greef23-08-2010

Rustige camping gelegen aan zandstrand.

De camping heeft (gelukkig) geen afgebakende plaatsen. Je kunt zelf een plekje zoeken. Veel schaduwplaatsen door olijfbomen. Het sanitair is wat verouderd, maar wordt voldoende schoon gehouden. Rustige camping zowel overdag als 's-nachts. De camping is direct gelegen aan een zandstrand. Vrijwel elke middag steekt er een flinke wind op - prima dus voor windsurfers. Dame bij de receptie is erg behulpzaam en spreekt Engels en Duits. Weinig vertier voor tieners.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

• 7Wilco14-07-2010

Goede camping om te surfen

Grote plaatsen niet echt afgebakend met veel schaduw Veel honden wel aangelijnd maar de honden van de eigenaar niet

Gereisd met partner in juni 2010

Camping Gythion Bay info