Tijdelijk €25 aanbetaling

Appartement info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement info

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Thanos voor je op een rij gezet:

8 Reviews over Thanos

• 10Thom Cléber21-06-2011

SUPER plek echt

gialova is lekker rustig niet teveel auto's, je kan lekker vanaf Thanos naar gialova lopen. Pylos ligt er niet ver vanaf 2 kilometer met de auto

• 10C Trits08-05-2010

Wonderful location

Set in Olive and Lemon groves which are under planted with wonderful flowers the villa had a marvellous view over the bay. The Thanos villas are arranged so as to feel secluded there were well located swimming pools in the grounds. The villa was clean on arrival and included daily cleaning- including Greek bank holidays. We loved our visit and would be happy to return and would recommend this to other holiday makers

• 9ad en erna17-11-2009

Heerlijke plek

Dit kleine parkje met aaridige bungalows ligt op loop/fietsafstand van één van de mooiste baaien van Europa, omgeven door een natuurgebied. Dichtbij is ook het haventje van Gialova met leuke restaurantjes. Kortom: perfecte plek voor het Griekenlandgevoel waarbij de familie je het gevoel geeft thuis te zijn.

• 8Yoz16-03-2008

fantastisch uitzicht doordat het complex hoog op een heuvel ligt. relaxt zwembad. Goed appartement echter kei-,keiharde matrassen. Auto is noodzaak. stugge, wel vriendelijke eigenaar. We hadden rechtstreeks tevoren geboekt. Omdat de periode niet geheel aansloot bij de boeking na ons, wilde de eigenaar dat wij de resterende dagen tussen ons vertrek en de volgende boeking zouden betalen. Omdat wij graag wilden komen is dit uiteindelijk gemiddeld, verblijf was voor ons dus wel iets te prijzig. Echter wel waar voor je geld. In gialova wat winkels en restaurantjes, ook op het strand. Voor meer vermaak kan je - met auto- s'avonds uitwijken naar Pylos. Al met al fijne vakantie gehad.

• 10van Iwaarden13-05-2007

gewoon prachtig, ligging, klantvriendelijk, zwembad, service; alles prima

• 10Jarmo28-09-2006

Wij zijn in mei op bezoek geweest bij de familie Karalis en zo voelt het ook: je wordt écht als gast ontvangen en behandeld. De prijs kwaliteit is in dit voorseizoen zéér gunstig. Er zijn mooie villa's, twee mooie zwembaden en op zondag vaak een traditioneel Grieks ontbijt. De citroenen kun je zo van de boom halen en bij vertrek krijg je een mooi flesje olijfolie uit de eigen boomgaard.

• 9frank25-09-2006

Beste mix van natuur (vogelreservaat, watervallen landinwaarts), zee (zand of rots), archeologie in prachtige baai van de Peleponessos (vlieg via Kalamata). Uitermate gastvrije eigenaar/familie in goed onderhouden resort wat schitterend gelegen is in rust van citroen/olijfgaard. Zorg wel dat je eigen vervoer hebt om de omgeving te verkennen.

• 8Jenny31-07-2006

Zijn zonder reservering vooraf, een aantal dagen in julli te gast geweest in dit mooie complex. Zeer behulpzame en vriendelijke gastheer/vrouw. Leuk, interessant gebied, maar zorg wel dat je eigen vervoer hebt. Alleen een vliegvakantie en in dit oord vertoeven zou mij niet trekken.

• 8Ine21-06-2005

Wij hadden een groot appartement met groot balkon met zonneluifel. Het uitzicht was ook super en een mooi nieuw zwembad erbij. Eventueel kon je leke morgen vers brood aan de deur krijgen, maar de supermarkt zat ook op steenworp afstand.

Appartement Thanos info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Pylos, 24001