Vakantiehuis Panos

31 reviews over Vakantiehuis Panos in het Nederlands

Fantastisch!

Monique
28-6-2019

Prachtig gelegen op een groot terrein met overal olijf-, Citroen- en sinaasappelbomen. Vanuit ‘ons’ huisje prachtig uitzicht over de zee. Inderdaad gratis wijn tappen en iedere ochtend verse eitjes en sinaasappels. Tegenover het complex grote winkel/supermarkt die 24/7 open is. Enorm aardige eigenaren (vader en zoon) die iedere dag op het complex aanwezig zijn. Schoonmaak 2x per week met linnengoed wissel. Tussen huisje 2 en 3 een sluiproute naar beneden via een trap. Mooi zwembad met voldoende ligbedden en een gezellig zitje. Er hangen ook een paar hangmatten tussen de olijfbomen. Lekker veel privacy. Kortom, een heerlijke vakantie gehad!

Gereisd Met partner in juni 2019

Fijn vakantieparkje met prima huisjes

Inge
20-6-2018

Mooi parkje met 10 vakantiewoningen. Voldoende ruimte om de huisjes heen. Huisjes zelf mooi ruim en voldoende inrichting met goed bed. Airco vonden wij wel duur. 9 euro per nacht. Wij hadden dit huisje mede uitgezocht omdat je via balkon zo de tuin in kan lopen. Dit kon bij alle huisjes, behalve nr. 9. En die hadden wij net, haha. De eigenaar is vriendelijk. Er is een vat met wijn, waar de gasten gratis uit mogen tappen. Ook werden er soms sinasappels en eieren bij gelegd. Schoonmaak was 1x in de 8 dagen, ook linnengoed 1x, Handdoeken ook, dit vonden wij wel weinig.
Conslusie: prima vakantieoord, huisjes vooraan beste ligging met mooi uitzicht op zee.

Gereisd Met partner in mei 2018

Onvergetelijke vakantie in schitterend verblijf.

Fam. Willemse
15-6-2016
  • Net en ruim huis
  • Prachtige locatie
  • Schoonmaak huis, terrein en zwembad
  • Gratis wijn tappen (rose), mandarijnen, sinaasappelen en soms eieren
  • Geen last van ongedierte door horren
  • ruim balkon
  • Restaurants aan kleine boulevard met prima eten, o.a. Meandros (beste shrimps saganaki van allemaal + iedere zaterdag livemuziek
    • Geen minpunten
Gereisd Met partner in juni 2016

Ross Holidays

Te gekke plek maar wel een minpunt.

John en Linda Louwe
11-7-2013

Waren 2 wkn in de maisonette.Alles was goed behalve dat het behoorlijk gehorig was.Eerste week een klein kind naast ons en elke nacht wakker en wij dus ook.Het hangt dus erg af wie je naast je heb. Nieuwe koelkast,waterkoker,matrassen,koffiezetapparaat en douchegordijn.Mooi uitzicht! Mooie tuin waar we de sinasappelen en citroenen konden plukken. Je kon fantastisch eten in het plaatsje.Het eettentje met een uithangbord van de golven van de zee daar kan je heerlijke stifado eten en de varkensfilet met uitjes en champingons en pepers was echt verrukkelijk,een goeie kok! Op 10 min afstand een waterval,echt mooi.Links ga je naar de Langune en rechts af voor het benzinestation ga je naar de waterval. Hele aardige eigenaar!! Het strand was geweldig en je moet zeker naar de resten van de burcht waar je een fantastisch uitzicht op de baai heb. Ook de waterval op 20 min rijden is geweldig.

Gereisd Met partner in Mon Jun 10 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Volgend jaar weer!

Susan
23-9-2012

Afgelopen juli 2 weken met 2 kinderen (3-5) naar Panos geweest. Wat een FAN-TAS-Ti-SCHE plek! Heerlijk zwembad, vrij liggende huisjes (mét hordeuren), dicht bij strand en boulevard met zo'n 15 tavernes. Bij het (grotendeels omheinde) zwembad een apart kinderbadje met opstaande rand. Elke ochtend verse citroenen plukken. Heerlijke wijn, olijven en honing van eigenaar Thassos, die trouwens dagelijks wel even met zijn zoon Panos aanwezig is. Wij zaten in nr 10 lekker vrij. Tussen 3 en 4 loopt de trap om het terrein te verlaten. Vond dat je wel erg dicht langs hun verandas liep... Ideaal is om een auto te huren! Wij hebben veel leuke uitstapjes gemaakt naar verschillende forten en strandjes en zijn op "expeditie" naar de waterval geweest. Het strand in Gialova vonden wij ideaal, ligt in een baai dus geen golfslag. Bij alle tavernes en barretjes trouwens gratis code voor wifi bij een hapje/drankje! Ook de strandstoelen waren gratis bij een drankje op het strand!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

Ideaal voor een groepsvakantie.

jan_mijnsbergen
30-10-2011

Een tiental verschillende huisjes, die in een prachtige olijbomen en citrusbomen boomgaard zijn gelegen. Binnen de grote kring van huisjes een heerlijk zwembad! Een goedverzorgde accommodatie met huisjes voor 2 - 4 personen. Het complex ligt iets buiten het dorpje, maar op loopafstand van winkels en restaurantjes. De eigenaar is zeer behulpzaam en heeft zelfs fietsen staan voor gebruik door gasten.

Gereisd Met vrienden in Mon Apr 25 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi parkje in een rustige omgeving

Paulette
11-8-2011

Wij zijn twee weken geweest in Panos en hebben genoten van de rust, de prachtige omgeving en de leuke dorpjes binnen handbereik. De eigenaar reageert meteen als er iets mis is of kapot. Wij zaten in de maisonette. Vers fruit uit de tuin en natuurlijk de broodfietsen zijn heel handig. Het dorpje zelf stelt niet veel voor maar genoeg tavernes om lekker te eten. Mooie stranden in de buurt.

Gereisd Met partner in Mon May 16 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

relaxed en prettig

koos
5-8-2011

Panos Villas waartoe ook Fofo behoort ligt heerlijk ruim tegen een heuvel aan vlak bij het strand. Daar gaat vrijwel niemand naar toe, want iets verder noordwaarts ligt, naast de lagune een fantastische en kindveilige baai. Het verblijf in Panos 3 was netjes, maar wel wat outdated: verroest electr. fornuis, maar verder netjes en goede bedden. De huizen die iets hoger liggen (Fofo) zijn nieuw en modern ingericht. Niets op aan te merken. De weg naar het dorp is gevaarlijk. Er is geen voetpad en recht tegenover Panos is een onoverzichtelijke 90 graden bocht. Kinderen even naar het dorp sturen voor een broodje is er dus niet bij. Wel een auto huren, want dan is er veel te zien. Duidelijk een gebied dat in ontwikkeling is en leuk voor een week. Niet langer. est

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

super vakantie

x
3-8-2011

Goede ligging van nette, schone en goed ingerichte vakantiewoning. Leuk dorpje, gezellige boulevard met diverse restaurantjes. Als je iets van de omgeving wilt zien dan is het aan te raden om een auto te huren. Excursie mogelijkheid is beperkt, maar de excursie naar Mistras is zeker aan te raden (evt zelf met de auto). De excursie naar Olympia ging niet door wegens te weinig belangstelling, maar dit later nog met de auto gedaan en dat was goed te doen en zeker de moeite waard.

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2011

Absolute aanrader!!

Nijmegen
27-7-2011

Mooi gelegen huisjes, strand en boulevard op loopafstand. Zonder een auto is er weinig te doen in de directe omgeving. Alles in en om het huisje is heel netjes onderhouden en kindvriendelijk. Er zijn fietsen beschikbaar, ook met kinderzitje. Ook kan er gewassen worden.(€3,- per wasbeurt) De eigenaar (Thasos) doet er alles aan om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Er zijn enkele kleine winkeltjes in de buurt die een beperkt assortiment hebben en relatief duur zijn, een grotere supermarkt kun je vinden in Pylos.

Er is een ruime keuze van restaurants in Gialova zelf waar je zeer goed en buitengewoon goedkoop kunt eten (2 pers. €25.-)

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

• Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Panos in Gialova, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Panos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.