Tijdelijk €25 aanbetaling

Panorama

8.7FantastischScore uit 7 reviews
  • 9.5Ruimte

Appartement info

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Panorama voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

7 Reviews over Panorama

• 8Hans en Henny04-06-2011

fantastische plek

We hebben genoten van het huis Panorama. Een heel mooi afgewerkt huis. Goede keuken en een ruime slaapkamer en een ruim terras met een adembenemend uitzicht over de baai en het stuk land ervoor. In de omgeving van alles te bewonderen. De watervallen, de opgravingen, de mooie stranden, het mooie stadje Pylos. We hebben ook heerlijk gegeten in de restaurants aan het strand. Veel variatie. Met name Meandros een heel gezellig restaurant met een gezellige Nederlandse eigenares waar je heerlijk kon eten. Ook als het 's avonds frisser is kun je ook heerlijk binnen zitten achter glas zodat je het gevoel had toch buiten te zitten. Ook in dit restaurant kwamen veel Grieken. Panorama villa's en zeker restaurant Meandros dik aan te bevelen.

Hans en Henny

• 9Hanneke Kerkhof07-07-2009

Prachtig uitzicht en heerlijk uitrusten

Heerlijk genoten van deze villa. Je hebt een prachtig uitzicht alleen al vanuit de slaapkamer op de lagoon en op zee en zeker vanaf het balkon. Heerlijk schoon zoetwaterzwembad, met als enige nadeel dat er alleen 2 parasols waren die vanaf half 5 's middags geen schaduw meer gaven. Je hebt inderdaad wel een auto nodig. Eigenaar en schoonmaakster zeer vriendelijk. Het plaatsje gialova is klein, heeft een gezellige boulevard met lekkere restaurantjes (oasis is een aanrader!). De waterval bij gialova hebben we niet kunnen ontdenkken maar die bij kazarma zijn echt prachtig. Villa niet geschikt voor minder validen aangezien je voor elk huisje een trapje op of af moet. Voor mensen die rust zoeken en een onbezorgd verblijf willen hebben een echte aanrader!

• 9Rob01-10-2008

Een prima alternatief!!!

Wij werden naar Panorama Village gebracht door Kostas (neef van de eigenaar van Nestor Village), omdat Nestor Village overboekt bleek te zijn. Het bleek een prima altenatief met een schitterend uitzicht over de baai. Het huisje was keurig schoon en voorzien van een uitgebreide keuken met vierpitsfornuis en grote koelkast. De service was goed; tweemaal per week kwam de werkster langs en maakte alles prima schoon. Daarnaast kwam Kostas de tweede week dekens brengen, omdat het 's nachts behoorlijk afkoelde. Een auto is noodzakelijk, omdat alles net te ver is om te lopen. Wij hebben het hier prima naar ons zin gehad en komen zeker terug.

• 9Petra24-09-2008

Heerlijk rustig met prachtig uitzicht

Prachtige villa met veel ruimte. Vooral het balkon was fantastisch met uitzicht over de baai. Auto zat bij pakket (was wel noodzakelijk). Aan werkelijk alles was gedacht zelfs kleine dingen als theedoeken, afwasmiddel, handzeep, schuursponsje. Voorzien van alle gemakken zoals electrische kookplaat en oven, koffiezetapparaat etc. Eigenaar (Kostas) is erg vriendelijk maar verlegen. Heel klein minpuntje, in het douchegordijn zat een beetje "weer".

• 9marjolein paus25-08-2008

een supervakantie

Op een geweldige lokatie in zonnig Griekenland, een goed verzorgd huisje. Hou rekening met de trappen om het huisje te bereiken. De eigenaar is erg vriendelijk en vindt tevreden gasten erg belangrijk. Een auto is noodzakelijk, maar dat geldt eigenlijk voor dit hele gebied. Een geweldig kindvriendelijk strand is dichtbij en in de nabije omgeving is genoeg te doen om een hele vakantie mee te vullen. Kortom, zeer de moeite waard en een echte aanrader!

• 9H.J.van der Borden.31-07-2008

Hele goede keus geweest

Wij zijn van 7-7-2008 tot 28-07-2008 in een bungalow geweest van Panorama village en hebben het zeer goed naar ons zin gehad, 2x per week werd de hele bungalow schoongemaakt en van schoon beddegoed en handdoeken voorzien. Het uitzicht is schitterend en heel mooie bungalows. Ook de eigenaar was zeer netjes en behulpzaam .Dus een perfecte vakantie gehad.

• 8A.Bos30-12-2007

Mooi appartement ,Goede ligging,auto noodzakelijk,heerlijk rustig. Een groot nadeel:boeking is niet gegarandeerd,wegens overboeking door de eigenaar, werd ik een week op andere accomodatie geplaatst.

Appartement Panorama info

• Adresgegevens