Appartement Huize Fofó

Meer appartement info

27 reviews over Appartement Huize Fofó

• 9jan vos27-08-2019

rondreis greece

vanaf huisje,wij zaten in nr.1 is het 700mtr lopen naar boulevard en bakker.laatste stukje ,50mtr,beetje steil.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 2018
    9Jo29-09-2018

Prachtig appartement met mooi uitzicht

We waren in Fofo in huisje 1 van 4 appartementen. Huisje 1 is echt een aanrader. Je hebt er het mooiste uitzicht over de baai en stadje Pylos. Beneden zijn nog 2 appartementen, die dubbel zo groot zijn. Het is een steile klim naar boven, maar huisje 1 is hrt makkelijkst bereikbaar. Als je goed ter been bent, is huisje 4 de beste optie, dat is lkeer rustig maar ligt iets hoger. Het dorpje met een leuke boulevard is vlakbij. De eigenaren zijn erg aardig. Het zwembad is fijn naar niet zo groot, 3x6 meter. Doordat het water 2 meter diep is, is het ongeschikt voor kleine kinderen. Het is een complex meer geschikt voor actieve mensen zonder kinderen. Je kunt prachtig wandelen in de omgeving en er op uit met de auto voor culturele uitstapjes en de natuur in de omgeving.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10Janneke Raamsman19-08-2018

Machtig mooi!

Geweldige plek, Fofó nr 4, het mooiste uitzicht en privacy! Alles aanwezig in huis! Wanneer je slecht ter been bent, dit niet boeken, tenzij je een auto hebt, die kan je bij het huis parkeren. Het weggetje ernaar toe is erg steil. Zwembad geen idee, die gebruiken wij nooit. Voor een paar euro kan je je wasje draaien, makkelijk als je een paar weken hier bent onder de Griekse zon! Wij raden iedereen dit mooie appartement aan! En op 500 mtr ben je, langs een erg drukke weg dat wel, in het centrum met voldoende taverna's, koffietentjes en de supermarkt. Wij gaan zeker nog eens, maar dan niet in het hoogseizoen, in het plaatsje is het 's avonds MEGA druk, meest Grieken gelukkig, en óók autovrij, dat is dan wel weer prettig.

Gereisd met partner in augustus 2018

• Oude reviews

9Ana18-10-2016

Heerlijk rustige locatie

Prachtig huisje (Fofo 2), tegen de berg gelegen. Je moet wel even een meter of 30 omhoog om er te komen, maar dan heb je ook geweldig uitzicht op zee, de eilandjes in de baai en het dorpje Gialova. De huisjes zijn klein maar netjes. Voor ons met z'n tweeen voldoende ruimte. Het ligt vlakbij het dorp. De eigenaren zijn bijzonder aardig en behulpzaam. Er is veel te doen in de omgeving, veel culturele oudheden. Daarfoor moet je wel een auto hebben, anders kom je nergens. De bus naar het verderop gelegen stadje Pylos gaat maar een paar keer per dag. Wij hadden een heerlijk rustige vakantie. Het complex is ongeschikt voor kinderen, zowel voor jonge als oudere kinderen. Het zwembadje is nl 2 meter diep en slechts 3 bij 6 meter. De kinderen die er waren verveelden zich de hele dag met hun smartphone, ook de hele omgeving is meer een vakantieplaats voor ouderen. De wifi van het complex was het enige minpuntje, die werkt niet zo best.

Gereisd met partner in januari 2016

• 9Tim16-09-2016

Kleinschalig gemoedelijk verblijf!

Fofo staat op zelfde complex als panos, alleen hoger gelegen (laatste 50m steil omhoog). We zaten in een 3-kamer app. (Fofo 5). Deze was zeer groot (had makkelijk een derde slaapkamer in gekund), schoon en van alle comfort voorzien. 2 slaapkamers, keuken met 4 pitten en voldoende kookgerei, badkamer zeer groot met dubbele wastafel. Wc, inloopdouche en apart groot bad welke ideaal was om de kinderen in af te spoelen. App had groot terras over de gehele lengte van het gebouw.

Zwembad voor de deur. Het diepe bad is net te diep waardoor je bijna 2 meter moet zijn om er in te kunnen staan. Bij panos (onder n09) kun je gebruik maken van wasmachine (€ 3) en staat er gratis zelf gebrouwen wijn.

Gialova, op 450 meter, bestaat uit een goed aangelegde boulevard met een viertal kledingwinkels, minimarkt, bakker, kapper en diverse bars en restaurantjes. Strand bij hotel Zoë. Liggelden zijn gratis, obers komen langs drankje of hapje (niet opdringerig).

Uitermate fijne vakantie gehad!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 7Els17-03-2016

Rustig plaatsje

Mooi appartement maar niet geschikt voor meer dan 2 personen maar 1 slaapkamer en een 2 persoons bed in de huiskamer keuken, en niet geschikt voor kinderen diep zwembad heel klein kinder badje en je moet ook goed ter been zijn want de appartementen liggen hoog , wel mooi uitzicht, een mooie en rustige plaats 5 minuten lopen naar het strand,waar ook de restaurant zijn aan een boulevard, 1supermarkt,1 bakker, 2 kleding winkeltjes wel een auto nodig om dingen te zien .

Gereisd met partner in augustus 2015

• 8Anna22-09-2015

Mooi appartement in rustige omgeving

Wij genoten van ons verblijf in Fofo nummer 1. Je moet wel eerst flink steil omhoog lopen om er te komen. Er zijn 6 appartementen, nr 1 en 5 liggen het laagst. Je hebt vanaf Fofo 1 het mooiste uitzicht op het stadje Pylos, 9 km verderop, vanaf het balcon. Toen wij er waren zat er in nummer 5 onder ons een gezin met een klein kindje. Eigenlijk is het complex niet geschikt voor kinderen. Het zwembad is zo diep dat je niet kunt staan, behalve in het middengedeelte, maar dat is heel klein. Wij hadden veel last van kindergehuil want dat klinkt erg door. Het dorp is klein. Als je iets wilt zien, moet je een auto huren. De streek is mooi. De badkamer is toe aan renovatie. Het is jammer dat er geen föhn aanwezig. Wel fijn dat er een koffiezetapparaat aanwezig is.

Gereisd met partner in juli 2015

• 9djeny derks20-07-2015

Geweldige uitvalbasis!

Huize Fofo, Gialova appartement nummer 4.

Huize foto ligt samen met huize Efi en Panos op een terrein. Als je niet wil merk je hier weinig van maar kan hier ook goed gebruik van maken voor gezelligheid. Appartement 4 heeft een waanzinnig uitzicht!!! Is erg ruim en goed ingericht. Netjes, hier niets op aan te merken. Er is voldoende gelegenheid om zelf iets te kunnen koken als daar behoefte aan is. Goed onderhouden appartement en erg schoon. Leuke en vriendelijke eigenaar die erg betrokken is wanneer dit nodig is.

Leuke omgeving waar voldoende te beleven is. Leuke restaurants en cafe's. De restaurants hebben een goede kwaliteit zeker de italiaan in het dorp (op de tweede verdieping in het dorpje)! Erg prachtige omgeving waar veel te doen is. Voor wandel liefhebbers is er veel te voet te bereiken. Wij zijn gaan wakeboarden bij navarino water ski. Dit is een echte aanrader leuke grieken met nette spullen en goede prijs.

Gereisd met partner in januari 2015

• 9Resi17-09-2014

Geweldig!

Prachtig gelegen, dicht bij het charmante dorpje. 's Ochtends paar honderd meter lopen voor vers brood. Terrein is goed verzorgd, appartement is schoon, vriendelijke eigenaar. Gratis WiFi. Mooier uitzicht kun je niet wensen (Fofó 1).

Gereisd met partner in september 2014

• 9Marijke28-06-2013

Gewoon geweldig!

Huis Efi is een topaccommodatie gelegen op een toplocatie. Heerlijk een eigen zwembad met als je dat wilt voldoende schaduw. Je kijkt uit op de baai van Navarino, de wetlands en de zee. Gewoon een heerlijke plek om te zijn met optimale privacy. Het is wel een stevige klim naar het huis, maar dat mag de pret niet drukken. Eigenaar Thassos zorgt goed voor zijn gasten en het complex. Het dorpje Gialova is leuk met een goede supermarkt, goede bakker en leuke restaurantjes. Ga vooral eten bij Neokastro en La Cucina, echte aanraders.

Gereisd met partner in januari 2013

4 tips over Appartement Huize Fofó

• Stefan, 13-09-2012

Huur een auto en ga Old Missini bezoeken. Dan kom je gelijk langs de waterval; een bijzondere ervaring. Natuurlijk is ook Olympia een bezoek waard. Vergeet vooral niet de natuurwandeling in de Lagoon te maken

• Janneke Raamsman , 19-08-2018

Taverna Blue Gialos, de vriendelijkste bediening en kwaliteit van eten Old Castle van Navarino beklimmen. Hardlopen kan je mooi langs het strand richting kasteel, weg is 4 km lang , vlak en weinig verkeer

• Resi, 17-09-2014

Omgeving is ook geschikt om te fietsen ('wetlands'). Mountainbikes zijn beschikbaar.

1 vraag over Appartement Huize Fofó

• raphhc, 16-12-2015

wifi in huize fofo

Ik wil graag weten of de wifi goed werkt in de appartementen van huize fofo.

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4