Vakantiehuis Eleonas

Vakantiehuis
Vakantiehuis Eleonas
8,1

35 reviews over Vakantiehuis Eleonas in het Nederlands

rustig, prachtig gelegen met fraai uitzicht!

Simone
17-6-2018

de Peloponnesos vind ik een prachtige streek om vakantie te vieren. in 2000 een rondreis gemaakt en sinds 2015 elk jaar een week op een locatie. okt 2017 een villa incl privezwembad voor 4 personen voor mij alleen geboekt. voor 4 lijkt t mij wat krap, maar ja, ik ben enig kind en ook altijd alleenstaand gebleven. ik was heel blij met het uitzicht over de zg baai van Navarone. ook de keuken incl oven was voor mij een pluspunt. het weer zat niet zo mee die week, zelfs 2-3x een bui en ook de temp was dag of drie best kil. Gialova is een klein maar gezellig dorpje aan de baai met mooie en in de avond verlichte wandelboulevard langs het strand. er zijn veel leuke en goede restaurantjes. er is ook nog een supermarkt. Pylos is niet ver en heeft nog veel meer winkels! heb er al veel en vaak gewandeld, maar mijn grote probleem is dat ik steeds verdwaal. de boekjes met wandelingen zoals Endaksi of van Rother hebben summiere beschrijvingen.

Gereisd Alleenreizend in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima!

JeallerbestevriendinLia
12-12-2014

Was in de oktobervakantie in Eleonas. Heel goed te doen. Het zwembad was verkoelend, de appartementen voldeden uitstekend en het weer was excellent. Griekenland in oktober is voor mij fantastisch - het zeewater heerlijk op temperatuur en de stranden zijn rustig. Gialova an sich is wat saai aan het eind van het seizoen maar voor de rustzoeker daarentegen ideaal. Volop olijvenpluk! Enkele dagen een fiets gehuurd - de kuststrook is vrij vlak, even het binnenland in wordt het wel heuvelachtig, zeker voor kinderen te zwaar. Een auto is makkelijk maar er rijden bussen en die rijden ook in Griekenland tamelijk op tijd. Pylos is leuk, net als de reis van Athene over de Peloponnesos, met al haar olijfbomen, naar Messinie. Blijft een prachtig land.

Gereisd Anders in Wed Oct 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi uitzicht.

yvetteterheijden
9-5-2014

Postivieve punten: het uitzicht vanaf ons grote balkon van ons huisje was schitterend (wel veel wind begin mei). Heel mooi uitzicht over de baai van Gialova. Lekker zwembad bij het huisje met ligbedden (het water is begin mei nog heel koud). Zwembad ligt apart van de woning (handig met kleine kinderen die nog niet kunnen zwemmen). Er is een kleine minimarkt vlakbij, op loopafstand. Wel weer heuvel op lopen. Negatieve punten: gelegen op een heuvel tussen olijfbomen, wij hadden gedacht dat het er stil zou zijn echter veel auto geluiden. De weg ligt niet heel vlakbij maar het geluid klinkt erg door. In het huisje harde bedden !!! en harde bank en harde stoelen. Geen vaatwasser aanwezig. Bestemming: omgeving rustig veel olijfbomen. Gialova c

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2014

Aanrader

Maarten Grond
2-10-2013

Ik kom geregeld in een van de huizen/huisjes van het domein Eleonas. Of je nu met je gezin komt of met vrienden, het is altijd een feest. Prachtige bungalows, altijd tiptop in orde, heerlijke zwembaden, adembenemend uitzicht over de baai van Navarino, zeer vriendelijke en gastvrije eigenaren. De zee is dichtbij, er zijn restaurantjes in overvloed in het nabijgelegen dorpje Gialova of in het centrale stadje Pylos. In de buurt liggen mooie stranden, maar ook archeologische bezienswaardigheden. Eleonas biedt voor elk wat wils en is daarom een garantie voor een fantastische vakantie.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Jan 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuke en ruime accomodatie

heer van Wees
1-9-2012

Aan te raden voor jonge gezinnen. heerlijke zwembaden en op loopafstand van boulevard van Gialova.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Aug 08 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Paradijselijk onderkomen

marcovandereijk
9-8-2012

Ons verblijf in de villa met privé zwembad is uitstekend bevallen. Door de ligging op de heuvel voel je vaak een koele zeebries. De fraai aangelegde tuin in combinatie met het zwembad en het terras met zicht op de zonsondergang boven zee maken het tot een perfecte accommodatie. De eigenaren zijn buitengewoon vriendelijk en de service uitstekend. Alles is netjes onderhouden en schoon.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jul 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Schitterend uitzicht

hartstmi
21-6-2012

De Eleonas appartementen liggen op een heuvel boven Gialova met vanaf het ruime terras een fenomenaal uitzicht over de baai van Navarino. Wij hadden een vrijstaand huisje met eigen zwembad. De inrichting is prima; alles wat je nodig hebt is aanwezig en alles werkt. Gialova is een klein dorpje met een paar prima restaurants. Overige voorzieningen zijn in Pylos, 6 km verderop. Een auto is wel noodzakelijk om de prachtige omgeving te verkennen.

Gereisd Met partner in Thu May 10 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastische plek

naam naam
20-6-2012

Het appartement met airco,en een prachtig terras/ balcon had veel privacy en was mooi gelegen in een olijven boomgaard, met uitzicht op de baai.

Gereisd Met vrienden in januari 2012

Prachtige bungalow op helling boven het dorp

heer KLEIMEER
19-6-2012

Vrijstaande bungalows met eigen zwembad en uitzicht over de baai van Navarino. s'morgens schaduw en s avonds ondergaande zon. eten aan het strand

Gereisd Met vrienden in juni 2012

Zeer mooie plek

niels_methorst
2-1-2011

Wij hebben een Bungalow gehuurd zonder eigen zwembad, het is ook mogelijk om een bungalow met een prive zwembad te huren. Zeer mooi en compleet. werd goed schoon gemaakt, altijd warm water. mooi uitzicht en een mooie omgeving.

Mistras is een aanrader, zeker de weg daarheen. Pylos is een gezellig dorpje. De stranden en lagune bij gialova zijn geweldig mooi.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Aug 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Eleonas in Gialova, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Eleonas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.