Géén boekingskosten

Appartement La Sapienza

GriekenlandPeloponnesosFinikounda en Methoni

We hebben de beste aanbieders voor Appartement La Sapienza voor je op een rij gezet:

8.6FantastischScore uit 11 reviews

Meer appartement info

11 Reviews over La Sapienza

• 9Simone08-01-2017

fantastisch!

kleinschalige accommodatie waar via touroperator wel een paar Nederlanders komen. april-okt vliegen op Kalamata en dan een uur per huurauto naar deze fraaie locatie. verder komen er mn Italiaanse gezinnen en stellen die per veerboot naar Patras reizen en dan nog een paar uur moeten rijden. de appartementen zijn ruim met een goed werkende badkamer en een kitchenette. wij hebben bewust nooit de airco gebruikt en lieten in de nacht de balkondeur open staan. dat vonden we precies goed. we hadden een groot balkon met prqchtig uitzicht over de baai van Methoni met het fraai verlichte fort in de avond mooi in zicht. de bedden waren prima en we kregen meteen op onze kamer twee aparte bedden, toen George merkte dat we geen stel waren. wifi in onze kamer deed het niet zo goed, maar wel in de lobby, voor ons was het echt prima zo! de omgeving dichtbij en ook verder weg is prachtig. wij kwamen ivm een Ned vriend die oo 20 km afstand een huis heeft met zivht opde baai van Navarone en het dorpje Gialova. we hebben hem in die 8 dagen liefst 6x ontmoet, prcies naar onze zin! op woensdag hebben we een lange dagtocht naar Mystras gemaakt. het was ongeveer240 km en we waren van 9-22 op pad! maar vonden het een mooie tocht en hebben vele uren genomen om Mystras goed te bekijken! we waren verder naar Chora, Finikounda, Koroni, Methoni Fort, Neo Kastro, Pylos en een klauterwandeling naar Paleo Kastro. de Grieken zijn heel vriendelijk en het klimaat beviel ons prima. ik heb elke dag in de ochtend en avond een poosje innons zwembad gezwommen. omdat wij vegetarisch zijn en mn biologisch eten waren wij heel blij met ons keukentje. het ontbijt was prima. ik was in juli 2015 er al een week alleen geweest. had mijn Am vriendin geprobeerd uit te leggen hoe mooi en leuk het was, maar de werkelijkheid heeft haar echt aangenaam verrast. het was allemaal zo plezierig en prettig!

• 8Mieke Verbeek01-07-2016

Geweldig

Prachtig en mooi hotel, je moet wel een auto hebben om de omgeving te verkennen. Leuke plaats Methoni. Heerlijk ontbijt 's ochtens en een heerlijk zwembad. Ruime kamers, schoon en ruime balkons. Leuke eigenaar(Yorgos) vriendlijk en gastvrij. Niet voor kinderen geschikt. Aanrader.

• 9FamLimbeek24-05-2015

Super plek

La Sapienza, is een kleinschalig hotel met appartementen. De eigenaar George maakt het zijn gasten erg naar hun zin. Met het ontbijt wordt een echt versgeperst glas jus geserveerd met vruchtvlees er in. Prijs kwaliteit is prima in orde, maar verwacht bij het ontbijt geen spektakel, het is gewoon puur en eerlijk. De ligging is adembenemend, maar wel iets van het strand (prima te lopen) en van het plaatsje gelegen. Neem 's avonds even een zaklampje mee om verkeer langs de kustweg te waarschuwen als je gaat lopen. In de omgeving verschillende hele mooie rustige stranden die je per auto moet bezoeken. Eij komen hier zeker weer.

• 9fam.Pol04-10-2013

heerijke vakantieplek

La Sapienza is een prima vakantieverblijf. Alle appartementen hebben een prachtig uitzicht over de baai van Methoni. Er zijn goede bedden en voor de ramen zijn horren, zodat je 's nachts met open deuren kan slapen. Het zwembad is heerlijk. Het ontbijt begint elke dag met een groot glas versgeperste sinaasappelsap. De zee is op loopafstand, maar het strand is daar wat weggespoeld. 2 minuten met de auto is een mooi strand waar je op 3 plekken heerlijk zit. Een kwartier rijden vind je ten noorden van Methoni, even verder dan het pittoreske plaatsje Pilos, een schitterend natuurgebied met hele mooie stranden. Voor het bezichtigen van een oude opgraving moet je naar oud Messini gaan, ligt ten westen van Kalamata. Hoef je niet naar Olympia, dit is mooier en je komt er bijna niemand tegen. Het complex is het meest geschikt voor rustzoekende volwassenen, de eigenaar is een zeer vriendelijke man. Wij hadden hier een heerlijke vakantie!

• 10Martin & Anett06-06-2012

War echt ein Traum!

Wir waren im Juni 2009 schon mal in der Anlagen und jetzt im Juni 2012 nehmen wir auch unsre Freunde mit das es so schön war.

• 8Kas18-09-2010

Eén van de beste accomodaties in Methoni.

Het is een heerlijke plek om je vakantie door te brengen, maar het ligt absoluut NIET aan het strand zoals de reisorganisatie beweerd. Het is een paar honderd meter de berg af lopen en met kleine kinderen is het een behoorlijk eind!!! Er is wel een geweldig zwembad wat de afstand naar het strand compenseert!!

• 9Marlies Dam30-07-2010

Heerlijk oord om vakantie te vieren

Ruime, schone appartementen met geweldig uitzicht op het castro en Methoni zeezicht Schoonmaak 7x per week. Ontbijt prima, geen hartige dingen muv een gekookt of gebakken ei. Eigenaars zeer vriendelijk. Leuk, klein strandje aan de overkant (aanrader). Wij komen er zeker nog een keer terug.

• 8Christian en Chantal24-07-2010

Goed bevallen!

Mooi en rustig gelegen appartementencomplex.

Georges was onze prima gastheer die ons een goed ontbijt voorschotelde.

Ons ruime appartement werd regelmatig schoongemaakt en/of handdoek vervangen. Uiteraard met de soms typische Griekse onhandigheden...

• 8Janny en Bert30-06-2010

Mooie plek met een geweldig uitzicht

La Sapienza is een fijne plek tegen de berg en met een fantastisch uitzicht op zee en het gezellige dorp Methoni.Het ontbijt is er uitstekend .De gastheer Georges doet zijn uiterste best om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.Het komplex heeft een mooi en schoon zwembad met uitzicht op zee.Kortom zeer de moeite waard!

• 8Marijke en Willem22-06-2010

Een mooi complex, een fantastisch uitzicht op zee

La Sapienza is een mooi en rustig tegen een berg gelegen appartementencomplex met ruime kamers even buiten Methoni. Een prima en heerlijk ontbijt en een gastheer die geweldig zijn best doet om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken, o.a.: BBQ. Een mooi zwembad, prima watertemperatuur. Kortom een aanrader!

Appartement La Sapienza info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden