Villa Finiki

Villa Info

Meer villainfo

19 reviews over Villa Finiki

• 10Marjan en Eugène de Jong22-06-2019

Wereldse lokatie voor als je rust en ruimte zoekt.

Beste Jos en Conny. Voor de 2e keer bij jullie verbleven voor 8 dagen. Het was weer super. De stilte, de krekels en vogeltjes die je dan alleen  s'ochtends hoort is dat je weer helemaal tot rust komt. Ook de avonden met het heerlijke eten in Finikounda, Methoni en de taverna in Finiki was weer genieten. Het weer zat ons gelukkig wel mee dit jaar 😎 heerlijk warm en zonnig. Aan alles was weer gedacht zelfs een voor ons niet te vinden broodplank 😂. Genieten van een autenthiek stuk Greece daar doe je het allemaal voor. We gaan nu verder de Peloponnesos ontdekken. Nu  voor 6 dagen naar Rigklia en voor volgend jaar een ander deel. Heel veel succes met de verhuur en bedankt voor de gastvrijheid. Lieve groetjes van Marjan en Eugène

Jos & Conny, Villa Finiki Messinia, eigenaar, 26-06-2019

Dankjewel voor jullie mooie review, wat fijn dat jullie zo genoten hebben van alles wat Villa Finiki en de omgeving te bieden heeft. Jullie zijn altijd welkom!

• 2018
    10Marjan en Eugène06-07-2018

Fantastisch complex en alles voorhanden , top !

Beste Conny en Jos Wat een mooie plek om te verblijven in deze mooie en stille omgeving. Het huis heeft alles en we hebben niets gemist. Ook buiten is alles top. De tips in de mappen die in het huis liggen zijn zeer informatief. De taverna in Finiki is een goede aanrader. We hebben daar heerlijk gegeten. Geen menukaart maar des te leuker. Finikounda is ook gezellig om s'avonds te eten. Ancient Messinia is zeer zeker de moeite waard. Heel erg mooi en bijzonder om daar te lopen. De stranden zijn overal te vinden met veel heerlijke taverna's erbij om te lunchen. Eigenlijk was alles super op de 2 dagen regen na 😉. We hebben genoten van jullie huis tuin en de gastvrijheid van de Griekse bevolking. Heel veel succes met alles en dat jullie maar veel huurders mogen ontvangen in de toekomst.

Groetjes van Marjan en Eugène

• 10Pia en Will20-06-2018

Het was Fantastisch!

Bij aankomst straalde de sfeer van dit rustig gelegen, prachtige appartement ons tegemoet. Meer dan volledig ingericht, er is werkelijk overal aan gedacht. Daarbij is de aankleding van het appartement zodanig dat je direct een ‘thuisgevoel’ krijgt. Het appartement ( wij hadden het bovenste appartement) is ruim en proper. Jos en Conny zijn een enthousiaste gastheer en gastvrouw, die je met raad en daad bij staan als dat nodig is. In het appartement vind je een complete infomap met tips voor allerlei uitjes in de omgeving. Kortom....het heeft ons echt aan niets ontbroken en Villa Finiki is een aanrader 😎

• 10Marjolein21-05-2018

Echt genieten in Griekenland

Voor de 2de keer naar Villa Finiki Messinia geweest en wat waren het weer 2 heerlijke weken! De villa is sfeervol en compleet ingericht, we hebben echt niets gemist. Er is zelfs een buitenkeuken met (gratis) gas; daar hebben we dan ook gebruik van gemaakt; dorades op de BBQ, mmm. De villa ligt naast het dorp, lekker rustig, prachtig uitzicht en toch in de buurt van heel veel leuke plaatsjes. De omgeving nodigt uit om op ontdekking te gaan; er zijn authentieke dorpjes, volop keuze in prachtige stranden, watervallen, opgravingen, kastelen/forten, genoeg te doen … Het dichtstbijzijnde strand is maar 3 km, Lambes beach, daar is zelfs een beachclub met zwembad, lekkere cocktails en gratis ligbedden met parasols. In elke dorp in de omgeving zijn er leuke tavernes waar je heerlijk echt Grieks kunt eten. Er is zelfs een taverne in Finiki, dus op loopafstand van de villa, waar we heerlijke kip gegeten hebben. Alle tavernes zijn goed betaalbaar e

• 9corinne07-05-2018

voor herhaling vatbaar

zojuist terug van 11 dagen peleponnesos, heerlijke vakantie. super appartement, met alles erop en eraan. supermooie omgeving en prima basis om verschillende dorpjes en stranden te bezoeken, waarover goede informatie aanwezig is in het appartement.lekker en goedkoop uiteten. kortom aanrader

Met oudere kinderen

• 2017
    10Ron strik21-05-2017

Erg mooie, rustige, panoramische plek

Villa finiki is overcompleet ingericht, van zoutvaatje tot en met mappen met tips van bezienswaardigheden! Het heeft een prachtige beachclmet zwembad en strand binnen 1000 meter. En n fantastische herberg op 300 mtr voor je ontbijtbrood. Maar verder zit alles tamelijk in de buurt, naargelang hoe ver je wilt gaan!

Met oudere kinderen

• Oude reviews

10Miriam van montfort28-06-2016

Prachtige locatie

Leuke strand tentjes mooie natuur geweldige watervallen

• 9Wil20-06-2016

Fantastisch onontdekt Griekenland.

Perfecte omgeving om dagenlang te wandelen of afwisselen met mountainbike. heerlijke stranden met gezellige terrasjes. al vroeg in het jaar lekker weer, toen wij er waren was het er al 24 graden. het verblijf is perfect in orde en heel erg schoon. leuk en praktisch ingedeeld en een schitterend uitzicht over de baai, zo wil je elke morgen wel wakker worden. vers geperst sinaasappelsap (pers aanwezig) en vroeg in de morgen hoor je niets als wat vogels en je eigen ademhaling. de dagen zijn heel gemakkelijk in te delen omdat er voldoende te zien en te beleven is. een nadeeltje moet ik wel benoemen en dat is de staat van het wegdek. voor race fietsers is dat niet zo fijn, voor de mountainbike maakt het zoveel niet uit. al met al denk ik dat we volgend jaar nog eens gaan voor zo'n lekkere voorjaarsvakantie

• 9Jet Palm02-07-2015

Prima plekje!

Villa Finiki is echt een 'thuis' op buitenlandse bodem. Een eigen stek voorzien van alle gemakken, zelfs Nederlandse TV. De omgeving is schitterend met voor elk wat wils: natuur, zee, leuke plaatsjes en bijzondere bezienswaardigheden. Net als in de rest van de Peloponnesos is wel een auto nodig om al dit moois te ontdekken,

• 8ed van der Linden15-10-2014

mooi en goed ingericht vakantiehuis

Zeer schone en praktische woning. Gelegen in een prima rustige omgeving( mits je een auto bij hebt.). met een mooi uitzicht. Veel pers.documentatie aanwezig over de omgeving nabij als wat verder weg. Zo ook over eetgelegenheden en bezienswaardigheden.

3 tips over Villa Finiki

• Conny Strik, 29-05-2014

Bij taverne Elena direct aan het haventje heb je een prachtig uitzicht over het dorpje, de haven en de zee. Het goede eten, de wijn keuzes en de ligging maken dit een geliefde taverna. In het seizoen is er vaak in het weekend live Griekse muziek. Leuk om daar een keer bij te zijn. Afstand Villa FINIKI tot de taverne: 8,5 km

• ed van der Linden, 15-10-2014

prima locatie om vanuit vele uitstapjes te maken. Stranden zijn prachtig en met de auto binnen 10 min. te bereiken.

• Jet Palm, 02-07-2015

Ga eens eten in de dorpstaverne in Finiki (op loopafstand). Beperkte kaart maar leuk en gastvrij.

0 vragen over Villa Finiki

Villa info