Reviews over Exochori

Authentieke B&B in prachtig wandelgebied

Anita Vriend en Jan Lammersma,
    31-5-2012

De uitstekende B&B "One Foot on the Mountain" bij de Viroskloof is de perfecte plek voor natuurliefhebbers. De in een oude natuurstenen boerderij gehuisveste B&B is met veel liefde gerenoveerd en wordt ecologisch gerund. Gasten hebben de beschikking over verschillende soorten heerlijke biologisch afbreekbare douche-gels en shampoos. Het ontbijt bestaat uit een verse fruitsalade, vers brood, en een overheerlijke marmelade, gemaakt van de bittere sinaasappels uit eigen tuin. Exochori is een prima uitvalsbasis voor ontdekkingstochten te voet en met de auto door de botanisch en historisch machtig interessante Mani. De kiezelstranden van het kustplaatsje Kardamyli bevinden zich op slechts 8 km afstand. Wij werden stamgasten van de plaatselijke taveerne Me Tea, waar een voortreffelijke kip souvlaki wordt geserveerd, en, als je gelukt hebt, chorta, de wilde bladgroente die door de oudere vrouwen uit het dorp wordt verzameld. One Foot on the Mountain is een idyllische plek!

Exochori scoort een 9 uit 10, op basis van 2 reviews