Reviews over Elliniko

Fantastische plek, zalig eten

E.R. Klok,
    17-9-2014

Hotel Gortys Guesthouse is zo'n plek waar je nooit meer weg wil! Te midden van schitterende bergachtige omgeving vind je hier een schitterend, klein en gezellig hotel waar de eigenaresse in de open keuken staat te bakken en kokkerellen. Op een half uur rijden van het werelderfgoed Tempel van Bassai, 6 km. van de Lousios Rivier (raften!, eigenaresse kan dit voor je regelen) en de pittoreske bergdorpjes Stemnitsa en Karitena.

Heerlijke badkamer, alles voorhanden (föhn, goede shampoo, lekkere grote handdoeken), de beste wifi die we in Griekenland hebben gehad en natuurlijk het fantastische ontbijt dat helemaal "home=made" was. Kortom: een plek waar je niet meer weg wil!