Hotel Semantron Traditional Village

Hotel Semantron Traditional Village

9.8Fenomenaal

Griekenland, Peloponnesos, Eleonas

Op vakantie geweest naar Semantron Traditional Village?

9.8Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Semantron Traditional Village voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang

4 reviews over Hotel Semantron Traditional Village

• 10esther03-10-2010

fantastisch!unieke luxe!

Wij zijn hier 3 nachten geweest tijden rondrit over Peloponnesos. Wat een geweldig hotel op een geweldige plek! Een verbouwd klooster met diverse gebouwen waarin de zeer ruime en luxe kamers zijn ondergebracht! Badjassen aanwezig en zelf keuze uit diverse soorten kussens! De grote serene tuin heeft overal zitjes en een klein zwembad met ligstoelen. Liggend in de strook land tussen bergen en zee omgeven door citrus- en olijfbomen! Een geweldig ontbijtbuffet en als je halfpension hebt kun je 's avonds onbeperkt van de kaart bestellen. Ook hebben ze zeer goede wijnen tegen zeer schappelijke prijzen! Het personeel is erg servicegericht en prettig! Het strand van Eleonas (warm en helder water) ligt op 5 minuten rijden. Vanuit hier kun je fijn de bergen in naar bv. Kalavrita en Mega Spileon. Met de auto maar ook met de trein en dat is een mooie ervaring. Er waren maar ca.20 gasten aanwezig dus het was extra rustig wat wij fijn vinden. Ofwel: enorm genoten tijdens verblijf in Semantron!

Gereisd met partner in september 2010

• 10esther03-10-2010

fantastisch!unieke luxe!geweldig!

Tijdens onze rondrit door Peloponnessos zijn wij hier 3 nachten geweest: wat een geweldig hotel! Het unieke verbouwde klooster heeft diverse aparte eenheden met grote luxe kamers met badkamer (badjassen aanwezig!). Keuze in kussens voor op je bed. Het ligt tussen de bergen en het strand in, omgeven door olijf-en citrusbomen! Tijdens ons bezoek waren er maar zo'n 20 gasten dus super rustig. In de grote serene tuin ligt ook een zwembadje en zijn er overal zitjes. Het ontbijtbuffet is superluxe en als je halfpension hebt kun je 's avonds onbeperkt uit de kaart bestellen! Goede wijnen tegen zeer redelijke prijzen die worden geadviseerd door fijne ober. Alle medewerkers geven goede service. Het leuke strand (met warm en helder water) van Eleonas ligt op 5 minuten rijden. Het is een goede uitvalsbasis om de bergen te bezoeken, bv. met trein over tandradbaan naar Kalavrita en het Mega Spileonklaaster!
    Wij hebben hier 3 dagen genoten!

Gereisd met partner in september 2010

• 10Dekkers23-08-2010

Voormalig klooster, zeer romantisch!

Prachtig hotel (voormalig klooster) met zeer mooie en ruime kamers, grote badkamer. Prachtig complex met heerlijk rustig zwembad in een mooie omgeving! Romantische sfeer en het buffet is heel goed. Aanrader!! Het is er super rustig, geweldig. Als je tijd hebt neem dan het treintje van Diakopto naar Kalavryta, specaculair ritje door tunnels, ravijnen en diepe kloven! Aanrader. Ook het klooster Megalo Spilio is leuk om mee te pakken. Dit kun je doen tijdens de treinrit door te stoppen bij het romantisch stationnetje Megalo Spileon. Kun je meteen lekker wat eten bij de taverna daar.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 9N. Padmos18-11-2009

Een oud klooster prachtig verbouwd tot hotel.

Op aanraden van een paar Griekse vrienden gingen wij naar Semantron Traditional Village. Het was een klooster, maar is nu omgebouwd tot hotelaccommodatie. Het ligt er prachtig en doet een beetje Toscaans aan. Buiten kun je zitten bij het zwembad en onder de bomen of in hoekjes van de tuin. Je kunt gemakkelijk te voet naar het 300 m verderop gelegen dorpje Eleonas, daar zijn taverna's en het strand. De omgeving is er vrij vlak. De kamers liggen verspreid over de verschillende 'kloostergebouwen' op de begane grond of eerste verdieping. In de voormalige kloostereetzaal eet je aan een lange tafel, net zoals vroeger in het klooster. In de bar/lounge werden we zeer vriendelijk bediend door Irini. kunnen we iedereen aanraden. Helaas waren wij er maar eventjes en daardoor was er geen tijd om met de tandradbaan naar Kalavrita te gaan, maar we zullen zeker nog een keer Semantron bezoeken maar dan langer zodat we ook naar Kalivrita kunnen met de tandradbaan.

Gereisd met partner in november 2009

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Afstand tot strand400 m
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Kapel, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats, Valet parking