Hotel Archontiko Deligianni

Hotel Archontiko Deligianni

10Fenomenaal

Griekenland, Peloponnesos, Dimitsana

Op vakantie geweest naar Archontiko Deligianni?

10Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Archontiko Deligianni voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Archontiko Deligianni

• 10Jacqueline22-09-2012

Uit een sproojesboek geslopen...

Het hotel ligt hoog in het dorp en lijkt zowel buiten als binnen op een sprookjeskasteel. Alles klopt er: van de sfeer tot aan de grote kasteelsleutels toe!

De kamers zijn ruim en grenzen aan een dakterras waar je heerlijk een boek kunt lezen en/of kunt genieten van het uitzicht over Dimitsana.

's Ochtends wordt een feestelijk ontbijt geserveerd met een uitgebreide keuze aan broodjes, beleg, koekjes, cake, fruit en tosti's. Het vruchtensap is vers geperst en je kunt kiezen hoe je je eitje wilt. En ondertussen krijg je tips over wandelingen en excursies in de omgeving.

Maar wat ons vooral bijblijft ,is de vriendelijke eigenaar met zijn vader: mensen die dit vak met zoveel liefde doen: de vader is zojuist met pensioen in zijn dagelijkse werk en helpt nu zijn zoon 's morgens tijdens het ontbijt en in de avonduren; we zagen hem stralen tijdens het bedienen en afruimen, waanzinnig mooi om naar te kijken!

Tijdens onze rondreis door Griekenland was dit hotel absoluut onze favoriet...!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

Hotel Archontiko Deligianni info