Appartement To Chorio

Meer appartementinfo

21 reviews over Appartement To Chorio

• 9anja29-04-2010

heel mooi huis!

prachtige appartement, die van ons had 2 etages boven een slaapkamer en badkamer, beneden woonkamer met event 2 eenpersoons. bedden en keuken, ruim opgezet, en een heerlijke groot overdekt terras. op de etage was een nog groter terras, maar daar was het erg warm omdat het meteen in de zon was. het ligt aan eenvrij drukke weg! en eigenlijk heb je voor dit appartement wel een auto nodig, er is veel te zien, maar wel op afstand

Met oudere kinderen

• 9monique10-02-2010

Heerlijke plek

Mooi huis, heerlijk ruim. Wij waren er zomer 2008, erg rustig vanwege de bosbranden van het jaar daarvoor. Erg leuke beachbar waar je op een fles water de hele dag onder de parasol op een ligbed kunt liggen. Scooter gehuurd, wat absoluut goed kan. Prachtige omgeving. Goede restaurants in het dorp. Cultuur genoeg te zien in de omgeving, natuur is heerlijk en de mensen superaardig!

• 8w. van v een22-09-2008

topper

Een heerlijk groot huis, met 2 enorme balkons helemaal voor ons zelf. Veel privacy een aardige eigenaar wat wil een mens nog meer. en ook nog een groot zwembad vlak voor de deur.

• 9Reinhardt wolbers10-08-2008

Prima adres

Comfortabel en royal appartement in een mooie rustige omgeving.Dicht bij het rustige strand een goed uitgangspunt om tochten te maken met een auto.Eigenaar Tassos is vriendelijk en behulpzaam en besteedt veel zorg aan de mooie tuin Reinhardt 30 - 06 tot 21 - 07 2008

Anders

• 9Nicky08-07-2008

Mooie appartementen en vooral de maisonette (1 de andere zijn gelijkvloers) heeft een schitterend uitzicht over de baai. Dit jaar voor het eerst een zwembad erbij gebouwd, en dat is wel een luxe! De eigenaar(tot wat anderen hier zeggen) een wat stugge man, maar werd later wel wat vriendelijker. De algehele indruk zeker een 8! Een aanrader dus, alleen het supermarktje wat heel dichtbij is, wel erg duur.... De bussen reden redelijk op tijd en rijden zo'n 8x per dag van Kalamata naar Koroni. Alhoewel een auto huren wel aan te raden is om wat van de mooie omgeving te zien, want het is een prachtig eiland!!

Familie

• 9Buik18-10-2007

Prima huisje. Wij hadden gewoon de beschikking over het hele huis. Keurig netjes, vooral de horren die overal aanwezig zijn is een pluspunt. Met kleine kindere iets minder geschikt. Supermakrt in de buurt erg duur. Auto huren is een aanrader omdat de bussen niet op tijd rijden of niet rijden. Omgeving prachtig. Kortom een aanrader!!!

• 9Toine02-10-2007

Mooie bungalows, misschien anders dan de brochure doet vermoeden heb je alleen de etage met het terras, maar dat is voldoende. Het is recentelijk gebouwd en netjes afgewerkt. Op loopafstand de restaurantjes, supermarktjes en het strand. Een prima uitvalsbasis, geen drukte van schreeuwende toeristen etc.

• 8Irene14-08-2007

Een heel mooi huis met goede horren en een heerlijk schaduwrijk balkon. Wij hadden de maisonette (het grootste huis) met twee verdiepingen en dus twee balkons! Met jonge kinderen is de maisonette niet aan te raden i.v.m. gladde marmeren trap. We hebben genoten van het prachtige uitzicht. Chrani is een heel rustig Grieks dorp, waar na 23.00 uur niets meer te beleven valt. Je moet een auto huren om de prachtige omgeving te verkennen. Het huis is voorzien van airco, waardoor je 's nachts de ramen dicht kunt houden en daardoor het lawaai van het verkeer niet hoort! De drukke weg is het enige minpuntje van dit idyllische plekje! Een huis om aan te raden!!!

Familie

• 9Antoinette13-06-2007

Prachtig huis! ! Ziet er zeer luxueus uit, keuken goed ingericht, goede bedden, enorm groot terras. Een auto kan naast het huis geparkeerd worden. Ergernis voor mij was de herrie van de kustweg, die direkt achter het hek ligt. Ik ben zoveel verkeerslawaai niet gewend. Het dienstrooster van de bus klopt trouwens ook voor geen meter, hij is steevast 1 uur te laat. Je moet pinnen in Petalidi en zonder auto is dat een dagtocht. We zijn uiteindelijk maar gaan lopen (10 km) wat achteraf leuker was dan een bustocht. Ik heb nooit eerder zoveel Grieks gepraat als toen onderweg met de bewoners. Ik vind de Peloponnesos zo leuk...

• 9anja24-08-2006

geweldig mooi huisje, mooi uitzicht, door de goede horren voor de ramen, geen muggen! Je moet eigenlijk wel een auto hebben om de omgeving te verkennen. Want er is genoeg te zien. vlak bij het huisje een strand met kiezels/zand. waterschoenen heb je er wel nodig. Voor de boodschappen heb je 3 supermarktjes in de buurt, dus dat is ook handig (de eerste op nog geen 50 meter!)aardige eigenaar, stonden geregeld verse vijgen voor ons!

Anders

2 tips over Appartement To Chorio

• m.buurma, 01-07-2013

Chrani heeft geen dorpskern maar wel een aantal restaurants waar je lekker kunt eten. Een aanrader is hellas waar je in de tuin onder de olijfbomen kunt eten en waar ook veel grieken komen. Poseidon is een gezellige plek om een cocktail te drinken of een ijsje te eten. Er zijn 2 supermarkten om de hoek en een gezellige souvenir winkel van 2 zeer behulpzame en aardige nederlanders.

• Nel, 07-06-2015

wandelen in de bergen naar de bergdorpjes Vigla, Kakoremma, Kafou, Longa en Agnantio en de Vigla Canyon wandelen naar Ag. Andreas en Petalidi Heerlijk eten bij restaurant Hellas

0 vragen over Appartement To Chorio

Appartement info