Appartement

2 reviews over Appartement To Chorio in het Nederlands

Heerlijk rustig

Diarto
20-7-2010

Weekje heerlijk gezeten hier. Jammer dat het weer niet zo goed was, bijna elke dag bewolking.. Mooi groot, schoon zwembad en mooie ruime kamers. Weinig op aan te merken!

Enige nadelen zijn dat dorpje niet echt heel gezellig is en ook heb ik een betere Griekse keuken gehad dan in Chrani. Ook ligt het zwembad vlak naast een weg, zodat je overdag je nog wel eens kan ergeren aan de voorbij rijdende auto's.

Al met al echt super appartement!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2009

heel mooi huis!

anja
29-4-2010

prachtige appartement, die van ons had 2 etages boven een slaapkamer en badkamer, beneden woonkamer met event 2 eenpersoons. bedden en keuken, ruim opgezet, en een heerlijke groot overdekt terras. op de etage was een nog groter terras, maar daar was het erg warm omdat het meteen in de zon was. het ligt aan eenvrij drukke weg! en eigenlijk heb je voor dit appartement wel een auto nodig, er is veel te zien, maar wel op afstand

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2006

Appartement info