Appartement To Chorio

Appartement Info

Meer appartementinfo

21 reviews over Appartement To Chorio

• 9Nicky08-07-2008

Mooie appartementen en vooral de maisonette (1 de andere zijn gelijkvloers) heeft een schitterend uitzicht over de baai. Dit jaar voor het eerst een zwembad erbij gebouwd, en dat is wel een luxe! De eigenaar(tot wat anderen hier zeggen) een wat stugge man, maar werd later wel wat vriendelijker. De algehele indruk zeker een 8! Een aanrader dus, alleen het supermarktje wat heel dichtbij is, wel erg duur.... De bussen reden redelijk op tijd en rijden zo'n 8x per dag van Kalamata naar Koroni. Alhoewel een auto huren wel aan te raden is om wat van de mooie omgeving te zien, want het is een prachtig eiland!!

Familie

• 8Irene14-08-2007

Een heel mooi huis met goede horren en een heerlijk schaduwrijk balkon. Wij hadden de maisonette (het grootste huis) met twee verdiepingen en dus twee balkons! Met jonge kinderen is de maisonette niet aan te raden i.v.m. gladde marmeren trap. We hebben genoten van het prachtige uitzicht. Chrani is een heel rustig Grieks dorp, waar na 23.00 uur niets meer te beleven valt. Je moet een auto huren om de prachtige omgeving te verkennen. Het huis is voorzien van airco, waardoor je 's nachts de ramen dicht kunt houden en daardoor het lawaai van het verkeer niet hoort! De drukke weg is het enige minpuntje van dit idyllische plekje! Een huis om aan te raden!!!

Familie

2 tips over Appartement To Chorio

• m.buurma, 01-07-2013

Chrani heeft geen dorpskern maar wel een aantal restaurants waar je lekker kunt eten. Een aanrader is hellas waar je in de tuin onder de olijfbomen kunt eten en waar ook veel grieken komen. Poseidon is een gezellige plek om een cocktail te drinken of een ijsje te eten. Er zijn 2 supermarkten om de hoek en een gezellige souvenir winkel van 2 zeer behulpzame en aardige nederlanders.

• Nel, 07-06-2015

wandelen in de bergen naar de bergdorpjes Vigla, Kakoremma, Kafou, Longa en Agnantio en de Vigla Canyon wandelen naar Ag. Andreas en Petalidi Heerlijk eten bij restaurant Hellas

0 vragen over Appartement To Chorio

Appartement info