Appartement To Chorio

Meer appartementinfo

21 reviews over Appartement To Chorio

• 8Co & Co30-05-2019

Prima verblijf!

Mooie appartementen met een ruim balkon met een prachtig uitzicht over zee. We waren in mei de enige gasten dus heerlijk rustig.😎 Tweemaal in de week schoonmaak en wisseling van bad en beddengoed. Vriendelijke behulpzame eigenaar. Complex ligt aan doorgaande weg, maar dit hebben wij niet als storend ervaren. Goede douche in bad. Harde bedden. Wij hebben het prima naar ons zin gehad bij To Chorio en Chrani.

• 9vassily18-09-2015

heel fijn

mooie ruime bungalow veel ruimte en privacy, 2 grote terrassen en een prachtig zwembad. de sfeer is heel rustig. Aardige eigenaar die af en toe wat fruit uit de mooie tuin aan komt bieden. op alle deuren en ramen zitten horren zodat je alles lekker open kan zetten . chrani zelf is heel rustig 6 restaurantjes en 1 gezellig cafe. Wel een auto huren er is veel te bezichtigen. Hier zijn ook nog veel bijna lege stranden te vinden. Het strandje bij chrani zelf is niet zo bijzonder wat rommelig en smal.

• 10Nel07-06-2015

Wat een paradijsje

We verbleven 3 weken in huisje nr. 4, een heerlijk ruim en heel privé en schoon huisje. De eigenaar Tassos is heel vriendelijk en heel behulpzaam. We kregen een fles zelfgemaakte rode wijn en mochten aardbeitjes plukken naast ons huisje. Hij is veel in de tuin bezig. De keuken is van alles voorzien,goed warm koffiezetapparaat, waterkoker, thermoskan, wok en pannen, bak- en grilloverntje, voldoende borden, glazen en bestek. Het bed ligt prima en er is voldoende kastruimte. Goede badkamer met bad en douche en voldoende warm water. Groot terras met ochtendzon (met parasol) met grandioos uitzicht op de tuin, het dorpje, de zee en de bergen. Achter het huisje olijfboomgaarden en linksaf loop je zo de bergen in waar je uren de prachtigste wandelingen kunt maken over weggetjes en zandpaden langs de olijfboomgaarden naar kleine bergdorpjes en de Vigla canyon met zijn watervalletjes. Rechtsaf is een supermarkt met redelijke prijzen, die ma. - wo. - en vrijdag prima bruin brood heeft .

• 9Rob04-07-2013

Rust en comfort, fantastische plek

Voor Griekse begrippen een fantastisch appartement, ruim, schoon, goed onderhouden, met een volwaardige keuken met nieuwe moderne pannen, koffiezetter, waterkoker en goede koelkast. Fijne badkamer met bad en douche, goede bedden. En groot terras met prachtig uitzicht

• 9m.buurma01-07-2013

vakantie paradijs voor rustzoekers

Prachtig groot huis met 2 grote terrassen, wij hadden de maisonnette, in een mooie tuin met veel privacy en schitterend uitzicht over de baai. Om de dag wordt er schoongemaakt en het linnengoed gewisseld. De eigenaar, thassos, is erg vriendelijk en behulpzaam, verse groenten uit de tuin en hij maakt erg lekkere wijn. Een fles water in de koelkast bij aankomst en bloemen op de terras tafel. Heerlijk zwembad, glasheldere zee en gratis zonnebedjes en parasols bij caribbean beach, heerlijke frappe en bediening op het strand. Ook kun je er lekker lunchen. Een auto is een must, in chrani regelen of via de hostess, want er is heel veel moois te zien en te beleven, de peloponnesos is eigenlijk een open lucht museum. Aanraders: methoni, de watervallen, markt in kalamata, mystras en sparti, de mani en messini. Rond toeren en genieten. Prachtig weer, veel groen en kleur en vriendelijke mensen. To chorio is echt voor rustzoekers, wij hebben een geweldige vakantie gehad.

• 9Petra vd Veen19-08-2011

Een aangenaam verblijf in To Chorio

Het complex is kleinschalig en heerlijk rustig. Alle huisjes zijn vrijstaand en dat is heerlijk. Er is een groot terras waar je heelijk ruim kunt zitten. Eigenaar ( Tassos) is aarige man waar je totaal geen last van hebt. De tuin is verzorgd en we kregen tomaten, paprika's en komkommer uit eigen tuin. HEERLIJK! Zwembad is heerlijk op temparatuur en lekker ruim. Dorpje Chrani is heel relax. Genoeg eettentjes. Al met al een aanrader om hier enige tijd te verblijven!

• 8rene6912-07-2011

een heerlijke zomervakantie

To Chorio, hier verbleven van 27 juni tot 11 juli 2011. Een ruim appartement, badkamer iets minder,wastafel vrij laag gemonteerd voor nederlandse begrippen.gedurende het hele verblijf veel last van muggen,vliegen en ander vliegende fauna,'s avonds buiten zitten en op je balkon genieten van de ondergaande zon was er helaas niet bij! Eigenaar erg vriendelijk,zwembad ideaal.De supermarkt en strand waren op loopafstand. Schoonmaak was keurig verzorgd,net als de reisleiding van Ross holidays !

• 9snoekie1003-07-2011

Super relaxed

Hier verbleven van 13 juni t/m 27 juni (veel te kort) en het prima naar ons zin gehad. Rustig Grieks dorp met zeer veel eetgelegenheden waaruit je kan kiezen. Plaatsje zelf erg rustig, geen bars of disco's. Aan te raden restaurants: Parthenon,The Garden,Hellas en voor een drankje drinken de tuin van Posiedon (naast The Garden). Erg vriendelijke mensen in het dorp en iedereen groet je beleeft. Strandbedden en parasol gratis bij Chrani Cafe, 800 mtr links van het appartement. Ook het eten daar erg lekker (bediening op het strand en goedkoop).

Zeer goede uitvalsbasis naar bezienswaardigheden (Olympia,Mistras,etc)

Echt aan te bevelen, eigenaar Thassos heeft alles goed onder controle, prachtig zwembad, zeer goed onderhouden tuin, en bij vragen of klachten kan je altijd bij hem terecht. Appartement zeer goed, groot en schoon.

• 9Jan15-07-2010

Echt een prachtige plek

Huize To Chorio is mooi gelegen,met uitzicht op zee en bij helder weer kijk je naar stoupa.Het huis en zwembad worden goed verzorgd door lieve en behulpzame schoonmaakster.Hebben een heerlijke vakantie gehad en kunnen deze woningen aanbevelen.Als je rechtsaf gaat bij de woningen ben je binnen een paar minuten bij 2 supermarkten 1 kleine maar zeer goed.Een paar honderd meter verder bevinden zich de restaurantjes en auto verhuurders.Ook is hier een leuke souvenierswinkel met hele leuke hebedingetjes.Linksaf bij de woningen bevinden zich een 3tal beachbars ,wel een stukje lopen langs soms drukke weg of over het strand.Vermeld moet ook nog het heerlijke zwembad met beneden douce,wc en kleedruimte alles brandschoon en netjes.Zou zeggen zeker doen

• 9monique10-02-2010

Heerlijke plek

Mooi huis, heerlijk ruim. Wij waren er zomer 2008, erg rustig vanwege de bosbranden van het jaar daarvoor. Erg leuke beachbar waar je op een fles water de hele dag onder de parasol op een ligbed kunt liggen. Scooter gehuurd, wat absoluut goed kan. Prachtige omgeving. Goede restaurants in het dorp. Cultuur genoeg te zien in de omgeving, natuur is heerlijk en de mensen superaardig!

2 tips over Appartement To Chorio

• m.buurma, 01-07-2013

Chrani heeft geen dorpskern maar wel een aantal restaurants waar je lekker kunt eten. Een aanrader is hellas waar je in de tuin onder de olijfbomen kunt eten en waar ook veel grieken komen. Poseidon is een gezellige plek om een cocktail te drinken of een ijsje te eten. Er zijn 2 supermarkten om de hoek en een gezellige souvenir winkel van 2 zeer behulpzame en aardige nederlanders.

• Nel, 07-06-2015

wandelen in de bergen naar de bergdorpjes Vigla, Kakoremma, Kafou, Longa en Agnantio en de Vigla Canyon wandelen naar Ag. Andreas en Petalidi Heerlijk eten bij restaurant Hellas

0 vragen over Appartement To Chorio

Appartement info